28 maart 2024, 10:19:36

weer terug

Gestart door Dana, 3 juni 2003, 15:09:24

« vorige - volgende »

Dana

3 juni 2003, 15:09:24 Last Edit: 3 juni 2003, 16:56:27 by Angelique
Hallo allemaal,

Ben een poosje niet op de site en op het forum geweest omdat we geen internet verbinding meer hadden.
We hebben internet via de kabel en het kastje dat bij de tv in de buurt zit was kapot. En omdat het er druk was ofzo duurde het langer voordat het gemaakt kon worden.
Ik baalde er wel van, maar heb nu lekker veel te lezen :)
Heb ook gelijk een mail gestuurd om me aan te melden voor het nieuwe valkparkietenblad.
Verder had ik een onderwerp gestart voordat ik niet meer kon netten van help een eitje.
Ik kon er niet meer bij zetten dat ik zeker 2 popjes heb want Nina heeft later ook eitjes gelegd. In totaal 3.
Ik heb bij alle2 na 18 dagen de eitjes weggehaald.
Verder kan ik nog wel wat tips gebruiken om mijn vriend over te halen om er nog een valkje bij te nemen.
Vrienden van ons hebben een tam valkje (waarschijnlijk een popje) waar ze waarschijnlijk van af willen omdat ze veel krijst. Ze krijst heel erg omdat ze steeds uit de kooi wil en lekker wil vliegen. Die jongen heeft een half jaar werkloos thuis gezeten en haar er toen veel uit gehad maar nu werk ie weer en zit ze dus weer vaker in de kooi.
Bij ons staat de kooi nu 24 uur per dag open en dient meer als eet en slaapplaats. Dus zal dat krijsen denk ik wel meevallen.
Alleen mijn vriend ziet het (nog) niet zo zitten.
Alle tips welkom ;D.




Ellen

Hoi Dana,

Gewoon een keertje drie dagen laten logeren bij je.
Kijken hoe dat gaat.
Misschien is je vriend wel gelijk overstag als het goed gaat.

Sucses, ellen.
 :D