3 mei 2025, 12:00:47

Ik zoek er nog eentje bij ;)

Gestart door Karin, 30 december 2005, 14:05:37

« vorige - volgende »

Karin

Hoi allemaal,

Mocht iemand er toevallig tegenaan lopen... ik ben nog op zoek naar een tam bont witmasker popje. Het liefst niet ouder dan een jaar of 2. Eventueel in combinatie met parels of cinnamon, maar het liefst niet ( dan weet ik het geslacht van de jongen  ;D ) Ik heb 2 vrijgezelle mannen ( Jipper en Nessa ) waarvoor ik dit jaar 2 cinnamon bonte witmasker popjes  gekocht heb, zodat ze volgend jaar een nestje kunnen krijgen. Nu is één van deze dames, Madelief, echt zo'n geweldig lief, leuk en aanhankelijk valkje dat ik het jammer zou vinden als dat een stuk minder wordt als ik met haar ga kweken. Ik wil haar dus met de popjes Summer en Willow in de kamervolière blijven houden en nu dus op zoek naar een nieuw lieffie voor de heren  ;D Ik heb geen haast, maar niet geschoten is altijd mis toch ? Ik bied aan voor het popje  ;D : 2 mooie heren waar ze samen met Mellody uit mag kiezen in een ruime kamervolière ( ferplast mito ) voor het raam met uitzicht over de buurtttuintjes  ;D Iedere dag lekker een paar uur rond fladderen in de vogelkamer en allerlei kattenkwaad uithalen ! Dit zijn de knappe heren waar ze bij komt te wonen :

Nessa

Jipper

Hahahaha, lijkt wel een datingservice  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Riny

30 december 2005, 17:13:12 #1 Last Edit: 30 december 2005, 17:46:16 by Riny
Citaat van: Karin op 30 december 2005, 14:05:37
Ik bied aan voor het popje ;D : 2 mooie heren waar ze samen met Mellody uit mag kiezen in een ruime kamervolière ( ferplast mito ) voor het raam met uitzicht over de buurtttuintjes ;D Iedere dag lekker een paar uur rond fladderen in de vogelkamer en allerlei kattenkwaad uithalen ! Dit zijn de knappe heren waar ze bij komt te wonen :

Hahahaha, lijkt wel een datingservice ;D

Hoy Karin
Ik heb niets meer te koop maar ik wil je een compliment maken voor je advertentie.
Misschien toch een idee om een dating site voor valkjes te beginnen.
Je zou er rijk mee kunnen worden ;D ;D
Groetjes Riny :D

bobbie

Hoi,

Ik weet er 1 te koop, een bonte witmasker pop. Nog jong en ze zit in een dierenwinkel. ze is supertam. Kwam gelijk bij me zitten.

Maar............................ de prijs is 119 euro  :o :o :o

Dat vond ik te gortig. Maar ik weet er dus wel 1 te koop, het is in Schiedam, vlakbij Rotterdam dus.

Groetjes, Nel :)

Rianne

119 euro?? :o Hallelujah, als ik straks zulke prijzen ga hanteren kan ik ieder jaar 6 keer op vakantie ;D

Bianca

als je geen haast hebt........
vind je cinnamon (gepareld) bont split witmasker ook goed?!
het is even wat anders maar bont en witmasker zitten erin, hihihihihihi
;D
maar ja dat duurt echt nog wel even.... ;)

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Lieke

Dat vond ik te gortig. Maar ik weet er dus wel 1 te koop, het is in Schiedam, vlakbij Rotterdam dus.

Citaat

hoi Nel,

Is dat bij de Dobey? Die verkochten laatst wildkleurvalkjes voor 100 euro! En ook grasparkieten voor 30 euro, dat is toch niet normaal meer? dat was ook in schiedam dus vandaar

Groetjes, Lieke

Bianca

vlak bij schiedam zijn ze een stuk goedkoper en ook supertam..............(sluipreclame?!)
Je krijgt er zelfs iets te drinken en de ouders te zien.
whahahahahahahahahha
Nee hoor geintje, ik probeer echt geen zieltjes te winnen.
Bij alexandrium (rotterdam) kosten ze ook zoveel!
Ik sloeg zowat steil achterover!

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

bobbie

Hoi,

Ja, bij Dobey. Klopt. :)
-------------

Hahahha, die Bianca.  :D :D :D

groetjes, Nel :)

Roosje

Citaat van: Lieke op 30 december 2005, 20:15:35

Citaat

hoi Nel,

Is dat bij de Dobey? Die verkochten laatst wildkleurvalkjes voor 100 euro! En ook grasparkieten voor 30 euro, dat is toch niet normaal meer? dat was ook in schiedam dus vandaar

Groetjes, Lieke

T*ring! Dan lach je ze toch recht in hun gezicht uit. Misschien begin ik ook maar een dierenwinkel haha :P

Karin

Ajajaj Nel, zeer verleidelijk  ;D maar 119 euro... oei, flink aan de prijs. En hoe weten ze in de winkel zo zeker dat het een popje is als het nog jong is ?  ::)

Dat is een beetje te jong Bianca, want eind volgend jaar wil ik op zijn laatst met ze gaan kweken, want de mannen staan al op springen  ;D Maar bedankt voor je aanbod.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

bobbie

Citaat van: Karin op 30 december 2005, 21:31:45
Ajajaj Nel, zeer verleidelijk ;D maar 119 euro... oei, flink aan de prijs. En hoe weten ze in de winkel zo zeker dat het een popje is als het nog jong is ? ::)

Dat is een beetje te jong Bianca, want eind volgend jaar wil ik op zijn laatst met ze gaan kweken, want de mannen staan al op springen ;D Maar bedankt voor je aanbod.

Groetjes, Karin.

Hoi Karin,

ze zit constant kippetje.

Karin

Oei, nou dan is het zeker een popje  ;D Zeer verleidelijk....  ::) Alleen die prijs....

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Shirly

Hoi hoi,

Ik wil even reageren op die prijzen. Het idd wel heel veel geld maar ik vind het aan de andere kant ook wel goed. De valkjes in de dierenwinkel worden nu tenminste niet meer aan de eerste de beste verkocht. Want je bedenkt dan wel 2x of je wel of niet een valkje kan hebben en er zoveel geld voor wil uitgeven.
Ik zou het er ook niet voor uitgeven hoor, trouwens ik zou nooit een valkje in een dierenwinkel kopen zijn gewoon mijn principes... Ik heb ze liever bij een gelegenheids kweker of uit het assiel of zoals ik laatst gedaan heb bij iemand anders vandaan die er niet meer voor kan zorgen..

Even mijn kleine mening hihihi

Karin

Is ook zo hoor Shirly, en dit valkje is helemaal met de pap groot gebracht én inmiddels al volwassen ( zit kippetje, duurt toch meestal tot ze 6 maanden zijn ). En zo'n winkel wil er natuurlijk ook aan verdienen. Ik heb zelf vroeger mijn grasparkietjes altijd in dierenwinkels gekocht. Mijn valkjes nog nooit. Maar als ik iets heel moois zie zitten wat ik precies zoek en het is een dierenwinkel waar ze er goed bij zitten en waar ze goed verzorgd worden dan vind ik het weer wat anders dan opgepropt in een kooi in een grote stelling vol vogels. Bij onze dierenwinkel zit ook een mooi bont witmaskertje, maar niet tam en geslacht onbekend... Als ik hem zo heen en weer zie paraderen lijkt het me een jong ( maand of 3 ) mannetje. Daar worden ze wel goed verzorgt, ik vind alleen die standaard kooien veel te klein.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ineke

31 december 2005, 14:05:32 #14 Last Edit: 31 december 2005, 14:07:28 by Ineke
Onze stinkerd komt ook van Dobey en kostte 30 euro. Dobey's franchising is dus duurder al naar gelang de ligging, zal wel met onkosten, oppervlakte enz. te maken hebben. Ik denk dat de franchisenemers een richtprijs krijgen en dan zelf bepalen. Wij hebben m bij Dobey gekocht, omdat we van te voren andere dierenzaken zijn afgestruind en de dieren en niet florisant bij zaten en wel bij Dobey. Een tweede valkje wil ik bij Riny kopen, maar bij het eerste valkje kende ik dit forum nog niet en markplaats leek mij niets.