21 augustus 2025, 21:30:08

Mijn valkparkieten

Gestart door Karin, 3 juni 2003, 02:38:46

« vorige - volgende »

Stijn dc

hello

dat is nou net het leuke aan kweken, dat je allerlei nieuwigheden tegenkomt die je dan moet proberen op te lossen.
tja, z'on meesterimitator, het is weer iets apart hé:D

SDC:D

Natanella

Hoi Karin,

Nou het is bij jou wel een raar koppel hoor! Volgens mij gaat bij jou echt helemaal niets volgens het boekje!!
Wel spannend en veel stof tot schrijven, maar toch ook wel  vermoeiend lijkt me! En het enige wat je nog kunt doen is de natuur zijn gang laten gaan! In dit geval best wel frustrerend!

Maar troost je: voor ons is het een heel spannend vervolgverhaal ;D ;D
Ben benieuwd welk koppel jou ooit als eerste met jongen gaat verblijden ;)
Succes en sterkte ;) Anita

Karin

Hoi Anita,

Ach ja, het houdt de spanning er in hè ?  ;D En het is natuurlijk ook wel zo dat ik er met mijn neus bovenop zit , omdat ze in de kamer van de computer zitten. Als ze buiten in de volière zaten was het me waarshcijnlijk allemaal niet zo op gevallen  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Even een supersnelle update : ei 3 is vannacht of vanmorgen vroeg gelegt !

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

Tjonge jonge wat een huishouden daarzo, je kan zo een komische strip schrijven! :D
Dat ze in het begin ff aan rommelen is niet zo erg, maar ze moeten straks toch wel een keer aan het echte werk gaan beginnen hoor. Ze mogen nu wel eens iets voor hun goede bazinnetje terug doen.  ;)
En voor hunzelf natuurlijk, want wat zal dat een ervaring zijn voor de eerste keer. En voor jou, en ik hoop dat alles maar goed mag gaan als er eenmaal een bevrucht ei is.
Ik hou je dagboek in de gaten hoor. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kolkkie

Hoi Karin,

Ze zijn lekker bezig bij jou zeg. Nu moeten ze toch een keer beginnen aan het echte werk lijkt mij ;D.
Geef die donders maar een lekkerer knuf van mij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Karin

Hoi Mandy,

Ja, wat een maffe beesten hè ?  ;D Ene... ik zag net Jazzy en Dizzy weer wipwappen  ::) Ze zaten beide niet in het blok. Zouden ze zelf door hebben dat ze ( waarschijnlijk ) niet bevrucht zijn en alvast "het grote werk" doen ?  :D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Hoi Mariska,

Dat zal ik doen hoor  ;D Vinden ze vast fijn.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ik heb vanavond maar 2 uurtjes boven gezeten, dus ik heb de valkjes niet echt goed kunnen observeren. Dizzy zit in het broedblok en reageerde minder snel met felheid toen ik de voerbakken verschoonde. Ook maakte ze kleine geluidjes, dus ik denk dat ze druk bezig is met het volgende ei te leggen. Ze is nu al 2 dagen niet uit haar kooi geweest. Dit omdat ze 's avonds broed en ik overdag weg was. Nou ja, dan mag ze woensdag wel weer los. Morgen moet ik nml ook werken.

Jazzy is wel los geweest, maar daar heeft hij weinig aan, want hij gaat gewoon 2 uur lang aan de kooi van Kazoo hangen  ::)

En Breezer... ik heb het idee dat ze een ei moet leggen, want ze heeft een verdikking achter op haar rug. Maar ik heb Breezer en Mystic nog niet eens pogingen zien doen  ::) Dus de kans dat deze bevrucht zijn is wel heel klein  ;D

Ik heb net voor mijn website weer een frutsel gemaakt. Het was een les van een mailinglijst waar ik pas bij zit, en dat heb ik mooi gecombineerd  ;D

Groetjes, Karin
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Tara

Hoi Karin,

wat leuk dat ze haar volgend eitje zal leggen, volgens mij zal het daar allemaal goed gaan bij jou :), aah ik kan niet wachten tot ik die kleintjes zal zien van bij jou als ze uitkomen, hopen maar dat ze bevrucht zullen zijn ;D Ik duim voor je :).

Groetjes, Tara

Kolkkie

Hoi Karin,

Wat leuk dar er toch weer een eitje gelegd gaat worden. Ik ben benieuwd of het bevrucht is of niet, want ze kunnen mss toch stiekum bezig geweest zijn ;D.

Je hebt ook weer een mooi frutsel gemaakt :D.
Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Natanella

Hoi Karin,
Nou ik volg de ontwikkelingen op de voet!
Wat een leuke frutsel voor je site! Mag ik vragen waar de naam Minka vandaan komt?
Ben nou eenmaal een nieuwsgierig typje!

Karin

Hoi Tara,

Nou, ik hoop dat ik jullie snel jongen kan laten zien hoor  ;D Dizzy is zo´n lieve moeder, alleen Jazzy hè.... echt een man  ::)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Dank je Mariska,
Ik heb hem inmiddels al weer wat veranderd  :D Ik blijf freubelen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Hoi Anita,

Ja hoor dat mag  ;D En hier is hij in hoogste persoon, mijn eerste en oudste fretje. Ik gebruik zijn naam als Nickname. Dat ik hier Kazoo gebruik als nickname is een uitzondering, speciaal voor de valkparkietensite  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves