26 augustus 2025, 19:47:37

Mijn valkparkieten

Gestart door Karin, 3 juni 2003, 02:38:46

« vorige - volgende »

Karin

O jee, nu zat ze weer met haar ogen dicht !  :-/ Doe ik ook altijd als ik op de foto moet  ::) Nou, en na een paar wazige en overbelichte is het deze geworden...
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Oké, het 7 zaden brood hielp dus niks, maar dat trosgierst vond ze wel wat. En na een heleboel mislukte foto's van Dizzy is zij er ook leuk opgekomen. De andere foto's laat ik morgen wel zien.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

anika_en_spirit

Hoi Karin,

weer mooie foto's hoor!!
erg lief, vooral die ene waar dazzle (als ik het goed heb)
met haar ogen dicht zit. lekker genieten van het hapje  :)
ik ben benieuwd naar de rest van de foto's...

groetjes anika.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Stijn dc

hello

wat een leuke fotos heb je weer gemaakt!
vooral als je van die close up fotos maakt, zit ik hier echt te genieten!!
net als jevalkje van dei trosgiers!!

SDC:D

Karin

Dank je Anika ! Er komen er zo nog een paar aan. Ik verspreid ze wel  ;D Zo blijven jullie kijken in mijn dagboek  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Dank je Stijn ! Ik vind zelf de close-ups ook het mooist, maar helaass lukt dat niet goed bij alle valkjes.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Stijn dc

hello

hehe, jammer genoeg poseren ze neit allemaal even graag voor zon raar zoomend ding, dat ook nog is piepgeluidjes maakt!
maar de onverwachte fotos zijn toch altijd de mooiste!!

DSC:D

Natanella

Hoi Karin, ik heb al een poosje niet in je dagboek geschreven, maar stiekum wel genoten van je prachtige foto`s van je valkjes! Het zijn in meerdere opzichten PLAATJES ;)
Maar ik kom je wel overal op het forum tegen en vindt het altijd leuk om weer iets over je beestenbende te lezen!
groetjes, Anita

Karin

Dank je Anita ! Leuk dat je er zo van geniet  :)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Hier de beloofde volgende fotoserie. Hier een foto van Jazzy. Jazzy is de laatste week niet zo in zijn hum. Hij speelt eigelijk een beetjes afzijdig van Dizzy, hangt het liefst aan de kooi van Kazoo ( zijn "grote liefde"  ::) ) en gaat zelfs af en toe vanzelf terug in de kooi. Ik ben nog helemaal in discussie met mijn man omdat ik persé naast Dazzle ook Jazzy en Dizzy mee wil nemen op vakantie volgende maand. Jazzy is een rare snuiter, en ik ben bang dat als we hem die 2 weken thuis laten ( wordt wel dagelijks verzorgt door mijn schoonzus ) hij weken moet bijtrekken. Ik neem hem liever mee, dan kan hij daar lekker rondvliegen, al is het maar een uurtje per dag.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Breezer wilde niet op de foto en ging steeds achter het touw zitten. Ik heb hem genomen met mijn armen vooruit en dan om een hoekje  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

En deze heb ik gemaakt met mijn armen in de lucht met de camera tegen het plafond van de volière  ;D Dit is Mystic die tegnwoordig perfect én Kazoo én Jazzy immiteerd, en dat in een paar weken tijd ! Een natuurtalent. En mij maar in de maling nemen  :D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Natanella

Hoi Karin, ik moet toch even reageren! Wat leuk toch, dat ze allemaal zo hun eigen karaktertje hebben he!
Ze zijn allemaal prachtig, maar Mystic doet wel echt zijn naam eer aan! Zijn verenpakje doet me denken aan zo`n nevelige ochtend `s morgens vroeg in de zomer in de polder. Ik wordt er helemaal lyrisch van ;)
En dan nog zijn deuntjes die hij zo en passant even instudeerd! Karaktertje hoor!
groetjes Anita

anika_en_spirit

hoi karin,

ook deze foto's zijn weer mooi hoor,
maar zonder foto's zou ik je vrhaal ook wel blijven volgen hoor.

groetjes anika.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Karin

Hoi Anita,

Ja, hij is erg apart hè ? Zo jammer dat deze vogel van kweker naar kweker is gegaan. Ik denk dat geen één hem om zijn karakter heeft gewaardeerd. Hij zit de hele dag te flirten met Breezer. Eigelijk jammer dat ik pas eind dit jaar de broedblokken op ga hangen, maar ja, eerst op vakantie, en dan is Breezer ook meteen een paar maandjes ouder wat toch ook wel prettig is. Als het goed is komen er mooie "Mystic" popjes uit en cinnamon witmasker mannen. Het was erg moeilijk om van deze laatste ook maar één foto te vinden, dus ik denk niet dat dat veel voor komt. Maar ze zijn errug mooi hoor. Ff een foto die voor op mijn website is ( lycos lag er bijna een week uit, dus helaas weinig aan kunnen wereken ). Zo komen de jongen er dus uit te zien.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves