24 augustus 2025, 18:06:46

Mijn valkparkieten

Gestart door Karin, 3 juni 2003, 02:38:46

« vorige - volgende »

Karin

Op deze foto zie je dat de kuif weer aan het aangroeien is :
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

En hier is de boosdoener  ::) Het is dat het zo'n geweldig leuk valkje is want anders....  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ellen

Anders.......................................

........neem ik hem zo van je over.
Ik vind het wel zo'n ontzettende stoere bikkel..... :)

Gr. Ellen.

Karin

:DHahahaha, ik wil hem voor geen goud kwijt hoor, maar.... begin volgend jaar krijgen we misschien kleine Kazootjes, dus als je interesse hebt kun je je alvast inschrijven  :D :D :D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ellen

Owwwwww..........maak me gek :D  :D

Speedy

Hoi Karin,.

Nu op de advertentie pagina, worden ook Cinnamon aangeboden.... ook iets met parels, lees maar ff  zelf....is hier bij mij in Almere waar ik Speedy vandaan heb.
Misschien dat zij je wel kan helpen.

Succes.

Trudie

daan

Hoi Karin,

Ik heb de laatste 4 pagina's van je dagboek weer ff gelezen, want ik was al weer een tijdje niet geweest.
Leuke en mooie foto's weer joh.

En iedere keer als ik Kazoo zie, dan ben ik weer op slag verliefd, wat een valk zeg echt geweldig mooi joh.

Leuke verhaaltjes heb je ook weer geschreven, ik heb weer genoten.

Knuf daan

Karin

Hoi Trudie,

Bedankt voor de tip, maar ik had haar al gemaild  ;D Helaas kan ze me geloof ik niet helpen. Ik kreeg een wat wazig mailtje terug over wat de opa was van haar jongen, dus ik denk niet dat ze me helemaal begreep  ;D Maar ik heb haar net nogmaals gemaild, dus wie weet  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Dank je Daan ! Ik heb net ook jouw dagboek weer bewonderd. Hele leuke " actiefoto´s"  :)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

O ja, vergeet ik te zeggen Daan, je mag ook op de wachtlijst voor kleine Kazootjes hoor  :D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Maak ik je een beetje gek Ellen ? Dat was je toch al een beetje... gek op valkjes ! ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

16 juli 2003, 01:27:08 #236 Last Edit: 16 juli 2003, 01:31:25 by kazoo
Goed nieuws... ik heb een mooie volière gevonden op marktplaats... bod uitgebracht en.... geaccepteerd !! En het leukste is... het is dezelfde als ik al heb voor mijn knaagdieren, dus het blijft in dezelfde stijl. Wel een eind rijden, maar we gaan zaterdag langs mijn schoonouders die in hun vakantie huisje zitten en het is maar 60 km verder.... Kunnen we dus mooi combineren. Alleen de wieltjes ontbreken, maar ik denk dat we die ook wel zo kunnen kopen. Kazoo gaat voorlopig in die kooi en als we een vrouwtje hebben gevonden gaat ze erbij tot het echt een paartje is geworden. Daarna mag hij terug in de volière. En dan nog even op zoek naar een vent voor Breezer. Breezer is split voor recessief zilver, dus ik zit er aan te denken om een recessief zilver geparelde witmasker man voor haar te kopen. Maar misschien wordt het gewoon een knappe cinnamon geparelde witmasker vent hoor, want cinnamon is ook prachtig !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Speedy

CitaatHoi Trudie,

Bedankt voor de tip, maar ik had haar al gemaild  ;D Helaas kan ze me geloof ik niet helpen. Ik kreeg een wat wazig mailtje terug over wat de opa was van haar jongen, dus ik denk niet dat ze me helemaal begreep  ;D Maar ik heb haar net nogmaals gemaild, dus wie weet  ;)

Groetjes, Karin.

Ok Karin,

Wie weet lukt het alsnog.
Ik weet dat ze heel mooie valkjes heeft, en Speedy komt er ook vandaan en is een schat.
Dit zal er misschien niets mee te maken hebben natuurlijk.
Maar ik zag die advertentie staan, met daarin Cinnamon vandaar..

Succes en gefeliciteerd dat je geslaagd bent voor een volière.

Groetjes
Trudie

demi

hallo karin

wat zijn jou valkjes toch prachtig!
en je wilde een foto van mijn kazoo? {noppes}

nou hier komt tie als het goed is dan

groetjes diana w

demi

en nog een

groetjes diana