Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

smiley

Hallo Manja

Dat is jammer maar ik ben allang blij dat er bij Sunny en Dreamy
Nu 4 eigen kleintjes zijn  ;D ;D
Het was dus toch de AB kuur die dit mogelijk heeft gemaakt  ;)
Hoeveel moeten er nu nog komen ????

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

ManjaV

Hoi Conny,

Van hun eigen eitjes nog eentje?
En idd lijkt het erop dat het de ABkuur was?  ???
Maar ik ben heel blij met de kleintjes :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ManjaV

Even melden dat het goed gaat hier met het stelletje kleintjes :D Ze groeien hard!

Ik heb net wat foto's gemaakt van de kleintjes van Timmy en Yariki. Heb inmiddels al uitgevonden (zag het al een paar dagen aan haar lichte kopje) dat de derde een cinnamonnetje is :D

De oudste, een wildkleurtje (wsl man) :D


De tweede, wildkleurtje (wsl man) :D


De derde, een cinnamon popje :D


De jongste, nog erg klein, denk een wildkleurtje :D


Oh ja, wat me ook opvalt is dat Timmy nauwelijks meer plukt?  ??? De kleintjes krijgen iig weer kuifjes :D :D :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Hermien

Allemaal eitjesvreugde hier. Gefeliciteerd. Wat moet dat leuk zijn om mee te maken..

•=Bonnie=•


ManjaV

Hoi Hermien,

Bedankt voor je berichtje :D Het is inderdaad zo leuk om mee te maken :D :D

Hoi Bonnie,

Het is inderdaad super! Ik begrijp het alleen niet...normaal plukt hij altijd de kuifjes eraf en ook op andere plekken. Nu gaat hij alleen het blok in om te voeren en komt dan meteen weer naar buiten. Wel is hij heel erg bezig volgens mij om opnieuw proberen een nestje te maken (hij is aan het sjansen weer met zijn popje) maar normaalgesproken plukte hij gefrustreerd de kuifjes eraf. En nu niet meer! Ik ben echt heel blij :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

•=Bonnie=•

Citaat van: ManjaV op 18 april 2010, 09:15:13Hoi Bonnie,

Het is inderdaad super! Ik begrijp het alleen niet...normaal plukt hij altijd de kuifjes eraf en ook op andere plekken. Nu gaat hij alleen het blok in om te voeren en komt dan meteen weer naar buiten. Wel is hij heel erg bezig volgens mij om opnieuw proberen een nestje te maken (hij is aan het sjansen weer met zijn popje) maar normaalgesproken plukte hij gefrustreerd de kuifjes eraf. En nu niet meer! Ik ben echt heel blij :D

Groetjes,
Manja


ssssssssssssssssssst  ;D

smiley

hallo Manja

Hoe gaat het bij jou met de kleintjes ,groeien ze goed en is het laatste eitje nog uitgekomen bij D&S
Ben benieuwd hoe gaat ??? ik hoop weer snel op foto's als je tijd hebt natuurlijk ...

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Creatura

Hey Manja,

Leuk joh dat Timmy en Yariki weer een nestje hebben ;D Allemaal broertjes en zusjes van Tommy :-*

Enne, zoals Bonnie al zei; SSSSSSSSSTTT  8) 8) 8)

ManjaV

Even een minder leuk nieuwtje...ik heb een berichtje over het jongste valkje geplaatst bij 'ziek/gewond', het lijkt alsof hij heel veel last heeft van zijn longetjes?  ???

Hoi Conny,

Het gaat op zich goed met de kleintjes alleen de jongste van Timmy en Yariki gaat het denk ik minder mee.  :'(
De laatste twee eitjes zijn niet uitgekomen. Het eitje van Shai en Tika was onbevrucht, in het andere eitje zat een afgestorven donsje.
Maar met de andere vier gaat het gelukkig heel goed zo te zien. :D

Hoi Renske,

Ja, ze zijn zo lief joh...en ben idd blij dat Timmy zijn beroep van kapper heeft opgegeven ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ManjaV

De jongste van T&Y blijkt dus een longontsteking te hebben.
Ik behandel hem nu met antibiotica. Maar hopen dat het goedkomt.  :-\

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Sterkte meis en beterschap voor je kleintje.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Hey Caroline,

Thanks  :-* :-*

Even een grappig berichtje over Quinny en Moony...ze zijn nu echt een koppeltje, kroelen met elkaar, volgen elkaar overal en...Moony heeft vandaag een eitje gelegd.
Ik moet weer eventjes gaan kijken hoe oud Quinny precies is, maar anders mogen ze van mij een blok als Timmy en Yariki klaar zijn. :D




Liron en Fuzzy zijn ook al een tijdje bezig met eitjes. Ik heb de voliere in twee delen gemaakt en morgen ga ik naar Caroline (carco) om een blok te lenen van haar.
Ik wilde eigenlijk eerst de kleintjes van T&Y met T&Y zelf in dat deel van de voliere doen, maar nu de kleinste een longonsteking blijkt te hebben, lijkt het mij bijzonder noodzakelijk ze net zo lang in het blok te houden als kan. Want daar is het lekker warm voor kleintje.  :-*

Vandaag kwamen de twee oudste al uit het blok kijken.
De oudste heeft al gevlogen maar alleen maar omdat ik hem dat heb geleerd ;D  :P
Ze zijn laat met uit het blok komen, meestal zijn de kleintjes van T&Y er vroeg bij.
Yariki zit nu lekker bij ze.  :)
Ik heb wel een idee waarom Timmy niet meer plukt. Hij lijkt zich niet meer te interesseren voor de kleintjes.  ??? Hij springt regelmatig het blok in maar alleen om te graven en om melodietjes te fluiten in het blok. Ik geloof dat Yariki nu alleen voert. Timmy is in gedachten alweer bezig met een nieuw nestje.  :P

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ManjaV

Nou, de kleintjes van T&Y maken geen haast het blok uit te komen  ::) Ze zijn al wel op de leeftijd dat ze het doen en een paar hebben ook al uit het blok gekeken, maar verkiezen het nog om erin te blijven.
Bij de kleinste hoor ik de geluiden nog steeds, ik hoop dat de AB snel aan gaat slaan.

Met de kleintjes van Sunny en Dreamy gaat het ook heel goed.
Ik moet weer eens wat foto's maken. :P

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ManjaV

Even een kleine update!

T en Y zijn met de vier kleintjes verhuisd naar het linkerdeel van de voliere! Alle kleintjes zijn al wel het blok uitgeweest, maar de jongste blijft er sowieso nog inzitten en met de avond kruipen ze allemaal terug. Behalve de oudste dan!
De oudste is gereserveerd en het cinnamonpopje ook.
De jongste heb ik nog niet te reserveren gezet omdat hij kampte met een longonsteking! Het rare geluid is gelukkig nu helemaal weg maar ik maak eerst de ab/kuur natuurlijk af.

Met de kleintjes van S en D gaat het ook prima!
Het is een nestje van twee wildkleurtjes (met hele leuke splitten) een gepareld popje en een witmasker mannetje!

Ik probeer van het weekend foto's te maken.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki