Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Manja

Hoe gaat het met je nu een deel van je valkjes weg is? Heb je nu een beter gevoel als wanneer het hele stel nog bij je was?

Groetjes
Romy

ManjaV

Zo, weer eventjes tijd voor een update ;)

Liron en Fuzzy zijn hard op weg om een koppeltje te worden. :D Liron achtervolgt haar overal en Fuzzy zit de laatste paar dagen een aantal keer per dag kippetje voor hem. :D Liron heeft het alleen nog niet helemaal door, maar ja, hij is ook nog jong.
Daarentegen heeft Timmy het wel degelijk door en probeert hij bovenop Fuzzy te klimmen, die moet daar echter niets van hebben. ;D

Yariki en Timmy doen het een paar keer per dag, eerlijk gezegd verwacht ik binnenkort weer eitjes.  ::)

Sunny en Dreamy zijn alleen maar de hele dag aan het kroelen.  :-* Zo lief!

En Shai probeert afwisselend Yariki en Dreamy te versieren, de laatste paar dagen probeert hij het door telkens heel hard 'Mikki' te roepen.

Zo is er hier genoeg te beleven.




Hoi Romy,

Ik heb zeker een beter gevoel, want ze hebben daar meer vrijheid, en ten tweede is het hier ook een stuk rustiger geworden en dat scheelt enorm!




Hoi Ann,

Met mijn vinger gaat het goed.
En de valkjes hebben het zeker naar hun zin daar! :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Saar

Citaat van: ManjaV op 23 maart 2008, 16:36:14
Zo, weer eventjes tijd voor een update ;)

Liron en Fuzzy zijn hard op weg om een koppeltje te worden. :D Liron achtervolgt haar overal en Fuzzy zit de laatste paar dagen een aantal keer per dag kippetje voor hem. :D Liron heeft het alleen nog niet helemaal door, maar ja, hij is ook nog jong.
Daarentegen heeft Timmy het wel degelijk door en probeert hij bovenop Fuzzy te klimmen, die moet daar echter niets van hebben. ;D

Groetjes,
Manja


Aaaah wat leuk :D
Ach ze hebben nog genoeg tijd om te oefenen... ze zijn nog jong ;)
Groetjes Saar :-*

ManjaV

Hoi Saar,

Ja...Fuzzy is nu wel oud genoeg...maar Liron snapt het niet! :D
Ze zat vanavond de hele tijd kippetje voor hem, niet normaal!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Dierenfreackske

Hoi Manja ...daar valt inderdaad wat te beleven bij jou he !
Daar komen weer eitjes van he !! En lieve schattige donsjes !! Grtjs Ann



Anja

Hoi Manja,

Wat een belevenissen hier zeg. Oefenen kunnen ze nog lang genoeg.

Groetejs Anja

Saar

Heey Manja,
Hoe gaat t hier?
Groetjes Saar :-*

ManjaV

Hoi Saar,

Hier gaat alles goed.

Alleen Yariki doet een beetje 'vreemd', ze heeft laatst weer twee eitjes op de grond gelegd, maar zo van de stok af.
Ik kijk het nog even aan en anders geef ik Timmy en Yariki wel een blok.

Liron en Fuzzy worden steeds hechter, het is Liron laatst bijna gelukt om op Fuzzy te klimmen ;D, ze zat kippetje, maar net toen hij op wilde stappen, pikte ze hem weg.  ::)

Sunny en Dreamy zijn de hele dag door aan het kroelen en Shai zit er vaak bij en alleen maar te kijken. Hij daagt Sunny wel eens uit door het fluiten van melodietjes maar voorlopig blijft het daarbij.
Als ik uit mijn werk kom, zit Shai al klaar om gekroeld te worden, zo lief... :-*

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Romy

Hoi Manja

Fijn dat het beter gaat op deze manier!
Ik ben erg benieuwd of Timmy en Yariki een blok gaan krijgen ja dan neen  :D

Groetjes
Romy

*Manon*

Hoi Manja,

Goede berichten dus en misschien wordt het wel weer tijd voor een blok  ;) ;)

Groetjes Manon

Saar

Citaat van: ManjaV op 31 maart 2008, 20:34:52
Hoi Saar,

Hier gaat alles goed.

Alleen Yariki doet een beetje 'vreemd', ze heeft laatst weer twee eitjes op de grond gelegd, maar zo van de stok af.
Ik kijk het nog even aan en anders geef ik Timmy en Yariki wel een blok.

Liron en Fuzzy worden steeds hechter, het is Liron laatst bijna gelukt om op Fuzzy te klimmen ;D, ze zat kippetje, maar net toen hij op wilde stappen, pikte ze hem weg.  ::)

Sunny en Dreamy zijn de hele dag door aan het kroelen en Shai zit er vaak bij en alleen maar te kijken. Hij daagt Sunny wel eens uit door het fluiten van melodietjes maar voorlopig blijft het daarbij.
Als ik uit mijn werk kom, zit Shai al klaar om gekroeld te worden, zo lief... :-*

Groetjes,
Manja


Heey Manja
FIjn dat t goed gaat met je valkjes :D
Hopelijk is Yariki snel klaar met leggen :)

Ik ben benieuwd hoe de romance van Liron en Fuzzy zich verder gaat ontwikkelen ;D Ik hoop wel dat t snel lekkerder weer word... Dan kunnen Liron en Fuzzy snel komen.... en als die een beetje hun draai hebben gevonden dan ga ik de blokken ophangen :D
Groetjes Saar :-*

*Petra*

Hoi Manja,

Ik zag ineens een aantal namen minder in de titel.
Ik lees nu dat het nog maar net gebeurd is. Fijn dat je weet dat ze een goed huisje hebben, dan kun je er ook vrede mee hebben.

Groejtes Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

ManjaV

Hoi Saar,

Volgens mij is Yariki inderdaad klaar met leggen. Gelukkig maar. Nu maar hopen dat ze weer niet aan een nieuwe ronde begint.  ::)

Met Liron en Fuzzy gaat het heel goed. Net zat Fuzzy weer kippetje en lukte het Liron zowaar om er bovenop te komen. ;D
Hij werd alleen gestoord door Shai die meende aan zijn kuifje te moeten trekken.  ::)
Hoe dan ook: Liron en Fuzzy zijn een echt koppeltje! Af en toe kroelen ze ook al met elkaar.




Hoi Petra,

Bedankt voor je berichtje. Ik heb er inderdaad vrede mee, want mijn collega vertelt dat ze het blijkbaar reuze naar hun zin hebben.




Even een update:

Liron en Fuzzy zijn officieel een stelletje ;D

Timmy en Yariki zijn nog steeds gek op elkaar ;D

Sunny en Dreamy ook, die kroelen de hele dag wat af...

En Shai? Ach...lieve Shai...zit altijd klaar om gekroeld te worden als ik uit mijn werk kom en probeert intussen Sunny te imponeren met melodietjes. Met als doel natuurlijk om Dreamy te veroveren. Maar vooralsnog zit dat er niet in. ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

trienke


•=Bonnie=•