Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Manja,

Gelukkig dat Timmy aan het opknappen is. Dat is weer een kopzorg minder voor je.

Wat Karin al aangeeft zou ik idd ook even contact opnemen met de DA.

Veel sterkte.

Groetjes Anja

ManjaV

De uitslag is bekend...er lag een envelop in mijn brievenbus. ;)

Calimero is overleden aan leververvetting. Er staat in de brief dat dit vaak een erfelijke oorzaak heeft en soms ook veroorzaakt kan worden door chronische infecties, die echter niet bij Calimero aanwezig waren. Wel heeft ze, zo staat er, een dysbacteriose gehad, omdat de afweer verminderde toen de lever teveel aangetast raakte.

Nu maar gaan googlen wat dit allemaal inhoudt  ??? ???
En weet ik nog steeds niet wat Timmy heeft/had  ::)

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Romy

Hoi Manja

Gelukkig knapt Timmy terug op! Wat een geluk zeg! Dat moet echt een pak van je hart zijn!

En je hebt het goed geraden hoor :) Ik mag een valkje erbij! In de periode dat je het wat drukker had, is het allemaal in m'n boekje gekomen.
Ik mag dus een valkje erbij. Het moet wel een popje zijn. Ik vind het erg moeilijk kiezen waar ik het valkje zou halen... Het moet wel eentje zijn die al een beetje tam is.
Het valkje mag komen vanaf de 1e dag van de zomervakantie. Dus liefst al die eerste dag  ;D

Ik lees nu ook dat je de uitslag heb. Vreemd allemaal  ::) Het zegt ook helemaal niks over Timmy...

Groetjes
Romy

ManjaV

Ik lees net op internet dat dysbacteriose ook kan komen door het toedienen van antibiotica...dus misschien toch een nawerking van alle kuren die ze heeft gehad?
Wel typisch dat Timmy dan tegelijkertijd ziek wordt... ::) ???

Hoi Romy,

Door alle commotie en drukte is het mij inderdaad niet meer gelukt om in je boekje te lezen.  :-[ Ga dit wel weer doen. ;)
Maar wat leuk dat je een valkje er bij mag! :D Het is zeker moeilijk te kiezen waar je een valkje wilt halen. Maar als je eentje eerder bij iemand anders ziet, moet je dat gewoon doen hoor. ;) Ik weet nog niet honderd proc zeker of Sunny en Dreamy weer een nestje mogen, alhoewel ik denk van wel. :D

Groetjes,
Manja

Anja

Hoi Manja,

Gelukkig heb je de uitslag.

Kan goed zijn dat ze toch teveel AB heeft gehad of niet?

Ik hoop dat je er wat wijzer van gaat worden.

Groetejs Anja

ManjaV

Hey Anja,

Dat kan goed zijn. Twee keer een maand Linkomycine achter elkaar, en daarna een maand Bactrimel. Wsl een beetje teveel van het goede, alhoewel de bacterien toen wel verdwenen waren. Maar ja...andere oplossingen waren er ook niet.

Ik hoop ook dat ik w.b. Timmy hier wat wijzer van ga worden, morgen sowieso even contact opnemen.

Groetjes,
Manja

carco

Haal jij altijd zo laat je brievenbus leeg ???
Net wist je nog niets nl  :P

In ieder geval lijkt Timmy dus niet hetzelfde te hebben.

Had Chico ( de 1e papegaai van Mandy) niet hetzelfde?
Het komt me nl. bekend voor : leververvetting.

Anti-biotica dood niet alleen de slechte, maar ook de goede bacteriën dus het zou best kunnen dat al die kuren haar de das om gedaan hebben  :-\  Sneu hoor.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Balen joh.  :-\

Het is en blijft troep, antibiotica .... en dan te bedenken dat sommige het elk jaar zomaar geven.

Dit is ook de reden dat ik kleine J´adore geen ab heb gegeven toen de Biotex goed hielp, het maakt meer kapot dan alleen slechte bacterien.  :-\

Maar het blijft vreemd waarom Timmy zo ziek was.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Nou eindelijk heb je iig antwoord op je vraag.
Al ben je nog niet helemaal wijzer van geworden. :-\
Als Timmy aan het opknappen is,zou ik hem geen ab meer geven.
Ik heb ook al even gegoogled maar werd er ook niet veel wijzer van.  ::)
Met de rest gaat het wel goed ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hey Caroline,

Dat denk ik ook. Al blijft het vreemd dat het ineens zo snel bergafwaarts ging?

Ik weet niet of Chico hetzelfde had. Leververvetting komt mij iig ook bekend voor.

Ja, ik was een beetje laat met het leeghalen van de brievenbus. ;D Meestal komt er op maandag namelijk geen post, dus ik had niks verwacht. ;)

Hey Caroline,

Dat blijft zeker vreemd. Gelukkig is hij nu weer helemaal aan het opknappen.
Je hebt groot gelijk dat je J'Adore geen AB hebt gegeven. Ook zonder AB is het goed gekomen. :D

Hey Yvon,

Niet echt veel wijzer nee. ;D
Met de rest van de valkjes gaat het allemaal prima eigenlijk. En ook Timmy is weer heel levendig. Ik hoorde hem vandaag ook weer fluiten. :D

Groetjes,
Manja

Rianne

Hoi Manja,

fijn dat je nu weet wat het is. En gelukkig dat Timmy ook weer opknapt. Misschien toeval dat hij ook wat ziek toonde?

Dierenfreackske

Hoi Manja ...al een geluk zeg dat je Timmy hoorde fluiten , dus hij is echt goed aan het opknappen he ! Wat een uitslag he , ik zou echt niet weten wat ik moet denken , maarja ...misschien was het wel gewoon toevel dat Timmy ook ziek werd maar toch zou ik ook twijfelen hoor !
Timmy is gelukkig weer beter nu en dat is het voornaamste he ! Grtjs Ann

Mara

Hoi Manja

Ik heb eindelijk tijd om hier te komen kijken....sorry dat het zo lang duurde....Nu heb je tenminste wel een antwoord waaraan Calimero is overleden maar wat er met Timmy aan de hand is, is dus nog steeds onduidelijk? Maar het gaat wel al beter met Timmy? Dat is goed nieuws.

Ik probeer je nu weer bij te houden.

Mara

♥Debby♥

Gaat het nog steeds beter met Timmy?? ik hoop het wel!

Fijn weekend!  ;D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

ManjaV

Hoi Rianne, Ann, Mara en Debby,

Bedankt voor jullie reacties. ;D

Ik kan jullie gelukkig melden dat Timmy weer helemaal de oude is. :D Misschien dat het idd toeval was dat hij tegelijk met Calimero ziek werd. Vooral omdat Calimero niets besmettelijks had!
Timmy fluit weer, heeft zijn stem dus weer terug en is weer zijn levendige zelf. :D

Groetjes,
Manja