Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

Anja

Citaat van: carco op  5 oktober 2007, 19:18:30
Wel nee joh:die schatjes zitten nog steeds hier want de volière is nog niet klaar.
Als het goed is wordt het nu as. maandag pas :-\

Groetjes: Caroline.


Ow ik dacht dat ze vandaag al kwamen. Oeps foutje.


Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Anja,

Je had het niet mis hoor ;) want in eerste instantie zouden Liron en Shai vandaag al komen. Alleen duurde het opbouwen van de voliere wat langer dan ik had gedacht.  ::) Mijn vader was hier om tien uur, en om zes uur waren we pas klaar!  :o :o
Het resultaat mag er wel zijn  :) van twee verschillende volieres hebben we er een weten te maken. Het is echt prachtig geworden.
Omdat ik vanavond naar een personeelsfeest moest, heb ik nog geen foto's gemaakt. Dat doe ik morgen. Ik ben sowieso ook nog niet helemaal klaar met de inrichting.
Het is nu even afwachten wanneer Liron en Shai komen. Hopelijk maandag!




Hey Caroline,

Hoop dat het allemaal gaat lukken maandag. ;)
En anders nog twee weekjes bij jou aan de Baytril...




Hoi Yvon,

Ik had je net een mailtje gestuurd, maar omdat ik het ook nog niet in mijn dagboek had gezet:

De uitslag van Jerry is bekend. Zijn gele poepjes betekenen dat hij last heeft van een bacteriële infectie. Dat kwam uit het onderzoek naar voren. Jerry krijgt nu veertien dagen Enrofloxoral, dat is een AB. Laten we hopen dat het daarna over is. Misschien even checken of Puku er geen last van heeft? (En misschien Max van Anke?)




Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Yvon

Hoi hoi

Citaat van: ManjaV op  5 oktober 2007, 23:25:19
Hoi Yvon,

Ik had je net een mailtje gestuurd, maar omdat ik het ook nog niet in mijn dagboek had gezet:

De uitslag van Jerry is bekend. Zijn gele poepjes betekenen dat hij last heeft van een bacteriële infectie. Dat kwam uit het onderzoek naar voren. Jerry krijgt nu veertien dagen Enrofloxoral, dat is een AB. Laten we hopen dat het daarna over is. Misschien even checken of Puku er geen last van heeft? (En misschien Max van Anke?)



Groetjes,Manja

Ok,er is dus een bacterie gevonden.
Hopelijk helpt de ab snel genoeg zodat hij weer normale ontlasting heeft.
Enne,zie jij mij al door de voliere kruipen om poepjes van Puku te zoeken ??  :o  ;D ;D
Ik denk niet dat het iets ernstigs is,alle jongen van dit jaar hebben allemaal in de voliere gezeten en ik heb geen rare klodders zien liggen. :)
Ook niet toen Q&T en hun 3 kids apart zaten.

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Citaat van: Yvonne op  5 oktober 2007, 23:52:10
Hoi hoi

Citaat van: ManjaV op  5 oktober 2007, 23:25:19
Hoi Yvon,

Ik had je net een mailtje gestuurd, maar omdat ik het ook nog niet in mijn dagboek had gezet:

De uitslag van Jerry is bekend. Zijn gele poepjes betekenen dat hij last heeft van een bacteriële infectie. Dat kwam uit het onderzoek naar voren. Jerry krijgt nu veertien dagen Enrofloxoral, dat is een AB. Laten we hopen dat het daarna over is. Misschien even checken of Puku er geen last van heeft? (En misschien Max van Anke?)



Groetjes,Manja

Ok,er is dus een bacterie gevonden.
Hopelijk helpt de ab snel genoeg zodat hij weer normale ontlasting heeft.
Enne,zie jij mij al door de voliere kruipen om poepjes van Puku te zoeken ??  :o  ;D ;D


Groetjes Yvon




Ik zie het al helemaal voor me: waarschuw me dan even wanneer je het doet, dan ga ik op de loer liggen ;D ;D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Romy

Hoi Manja

Gelukkig dat jij gezien hebt dat Jerry zo'n vreemde kleur van poepjes gelegd heeft! Blijkbaar ben je er érg vroeg bij en dat zal zeker in het voordeel van Jerry zijn! Nu hij nog niet ziek is, zal hij vast heel goed reageren op de AB!

En wat fijn dat je (ondanks het vele werk  :P) toch nog 1 grote volière hebt kunnen maken! Daar zullen de valkjes zeker superblij mee zijn! Ik ben heel benieuwd naar foto's hoor  ;D

Maandag komen Liron en Shai, dan zal ik extra alert je dagboekje in de gaten houden!

Groetjes
Romy

ManjaV

Hey Yvon,

Ik zie het helemaal voor me. ;D Maar geloof me, die poepjes zie je wel liggen, ook al kruip je niet door de voliere.  :P Ze zijn namelijk geel!




Hoi Romy,

Ik ben ook heel blij dat ik er snel bij was. Nu maar hopen dat het helemaal goed komt, maar dat geloof ik zeker!
De foto's van de nieuwe voliere staan hieronder. :D Plus een stel andere leuke foto's. :D :D :D
Oh ja - plannen zijn wat gewijzigd: Carcoline komt vanmiddag Liron en Shai brengen!




Nog even nagevraagd bij Feld of het zinvol was alle valken te kuren (V/d Horst kreeg ik niet te pakken), maar dat is zeker zinvol, dus zit alle valkjes in de voliere nu veertien dagen aan de Enrofloxoral.
Calimero, Timmy en Yariki volgen hun eigen kuurtje nog steeds in de Ferplast Beta. Ik hoop maar dat het daarna helemaal goed komt met ze.

Natuurlijk heb ik veel nieuwe foto's gemaakt, uiteraard ook van de voliere.
Maar eerst wil ik beginnen met twee foto's die ik een paar dagen geleden tegenkwam, de laatste foto's van Mikki.  :'( Het zijn wel twee leuke foto's, hij zit samen met Dreamy voor het slaapkamerraam, en het was hem pas een paar weken daarvoor gelukt om daarop te vliegen (voorheen was hij het enige valkje dat dit niet kon.)

Mikki en Dreamy, de laatste foto's van het koppeltje  :-*




Lief he. Ik mis hem nog steeds heel erg.

Dan een paar foto's van de nieuwe voliere!

Voliere bezien van de voorkant:




Voliere van de zijkant:


Voliere van de binnenkant!


De linkervoliere staat op wieltjes, de rechter hebben we de wieltjes eraf gehaald omdat ze dan qua bodem op gelijke hoogte zijn. Binnenkort komen er nog wat speciale dingen onder de boutjes aan de onderkant, zodat de rechterkant ook makkelijk te schuiven is!

Hier wat foto's van de valkjes, genomen in de nieuwe voliere:

Dreamy  :-*


Daisy  :-*


Fuzzy  :-*


Fuzzy die de camera probeerde aan te vallen ;D


Sunny in de nieuwe touwring :D


Sunny en Fuzzy :D :D




Perly aan het eten :D


Sunny aan het schommelen :D


Kuifje in de nieuwe touwring :D


Kuifje op de versiertour ;D


Met de vleugeltjes wijd achter Daisy aan ;D


Daisy gaat er snel vandoor  ::)


Maar uiteindelijk dan toch samen op de schommel :D


Jerry :D


En natuurlijk nog een foto van Timmy, Yariki en Calimero :D


Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco



Het is net of ik naar Harry en Charlie zit te kijken op deze foto, ook de foto waar Dreamy alleen op staat is net
Charlie.
Ook die mis ik nog steeds heel erg hoor :'(

De volière is mooi geworden zo: een zee van ruimte zo te zien.
Ik kom er zo aan ;)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anke

Hoi Manja,
Wat een mooie valkjes heb je toch :-*
Erg leuke foto's van je valkjes en de volieres.
Ik hoop dat alle kuurtjes aanslaan!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ManjaV

Hey Caroline,

Inderdaad, Dreamy lijkt erg op Charlie, en die foto van hun tweetjes zou inderdaad net Harry en Charlie kunnen zijn.
Wat een lieverdjes waren Mikki en Charlie he. We zullen we nooit vergeten en ze blijven altijd een speciaal plekje in ons hart houden.

Ik zie je zo. ;)




Hoi Anke,

Bedankt voor je complimentjes!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Manja

Hele mooie foto's weer hoor. En de voliere ziet er mooi uit!

mara

Romy

Hoi Manja

Je hebt echt supermooie foto's geplaatst!
Ik kan best begrijpen dat het even moeilijk was toen je de foto's van Mikki tegenkwam... Hij is echt een prachtig valkje hoor! Hoe gaat het nu eigenlijk met z'n vrouwtje?

Je vogeltjes zien er allemaal heel happy uit in hun nieuwe kooi! Dat is een echte luxe voor ze  :D

Wat fijn zeg dat Liron en Shai vandaag nog naar je toe komen! Wat een leuke meevaller zeg

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Manja,

Wat is de voliere mooi geworden........en ruim zeg.
Liron en Shai zullen nu inmiddels wel bij je zijn. Heel veel plezier met ze.

Hoop dat de AB voor allemaal aanslaat en dat dan ook echt alles verholpen is.

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Mara,

Dank je! :D




Hoi Romy,

Thanks! :D
Met Dreamy gaat het goed! Tegenwoordig vindt ze Sunny leuk, en dat is andersom, maar Sunny heeft ook al een popje dat hij leuk vindt: Fuzzy. Dus het is nog afwachten wie met wie gaat. ;)




Hoi Anja,

Dat hoop ik ook. Liron en Shai zijn er inderdaad. Ze zitten rustig in de voliere bij de andere valkjes. Perly was zo nieuwsgierig, die kwam als eerste kijken. ;D ;D
Foto's plaats ik later nog. Het zijn echt twee schatjes.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anja


Ben benieuwd naar de foto's. Wat leuk dat Perly gelijk ging kijken. Lekker nieuwsgierig beessie.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Het is zo te zien goed gelukt met de voliéres.
Ze zullen nu vast wel meer gaan klimmen en fladderen.  ;D
Wat leuk dat L&S vanmiddag al zijn gekomen.
Ook ik ben benieuwd naar de volgende serie foto's.  ;D
Het waren trouwens leuke foto's.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >