Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Wat een leuke namen !!  :D
Leuk gezicht he ?
Al die koppelvormingen.......wie zou nou met wie gaan en wie wint ??  ;D
Alleen volgens mij beslist de vrouw toch meestal wel wie nou de echte man wordt.  ::) :D
Dat zie ik bij ons wel aan Cheeky bv,Yaron mag haar alleen maar kroelen en Dandil mag erop stappen.  ;D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Romy

Hoi Manja

Ik was even verstrooid en dacht dat Dreamy alleen in de Ferplast zat  ::) Is het de bedoeling dat zij apart blijven van de andere valkjes?
Straks zal ik even gaan piepen in het boekje van Caroline om je twee schatjes te gaan bewonderen  :D

Het is erg apart dat Sunny en Dreamy elkaar achtervolgen. Waarschijnlijk zal de liefde dan wel wederzijds zijn. Erg leuk hoor : een geëmancipeerde dame  ;D

Ik hoop dat het ondertussen al een beetje beter gaat met je verdriet rond Mikki... Het moet echt erg moeilijk zijn om het een plaatsje te geven... Ik herinner me nog, toen ik kind was, dat mijn valkje weggevlogen was  :'(  Daar heb ik toen ook heel veel verdriet over gehad  :'( Het is je maatje en je mist hem natuurlijk superhard! Sterkte nog!

Groetjes
Romy

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




*Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hoi Yvon,

Thanks!
Ja, de pop beslist ;D want de mannen willen wel veel hoor! Als ik naar Kuifje kijk, die heeft interesse in bijna alle popjes.
Trouwens: Kuifje kroelt nu heel vaak met Daisy, dus dat gaat ook de goede kant op! :D




Hoi Romy,

Het is op zich niet de bedoeling dat ze apart blijven maar zo hebben ze een beetje meer ruimte. :D
Dreamy heb ik even in de voliere gezet om te kijken wat zij en Sunny verder doen. Want uit de kooi achtervolgen ze elkaar de hele tijd en Dreamy raakt zelfs in paniek als ze hem niet meer ziet. Nu in de voliere blijven ze elkaar ook achterna gaan. ;D Intussen kroelt Sunny dan wel met Fuzzy. ;D ;D

Het is nog steeds lastig, de situatie rondom het feit dat Mikki er niet meer is. Maar langzaam aan lukt het me wel om het een plekje te geven. Ik denk met heel veel goede herinneringen aan hem terug. In die twee jaar heb ik zoveel van hem gehouden.
Ik kan me voorstellen dat je eenzelfde gevoel hebt bij een valkje dat wegvliegt.
Bedankt voor het medeleven!  :-*




Hey Caroline,

Liefffff....... :-* :-* :-* En wat worden ze mooi zeg....
Ik hoop ze snel weer in het echt te komen bewonderen. ;)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Citaat van: Yvonne op 10 september 2007, 19:40:49


Carcoline,was het niet andersom ??  ::) :P ;D

Groetjes Yvon



Nee joh: ringnummers lezen lukt me nog net :P :-X 8)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Romy

Hoi Manja

Wat zijn Shai en Liron mooie valkjes! Ze zijn echt supersnoezig!  :-* Je bent waarschijnlijk al ongeduldig tot wanneer ze bij je mogen komen  :P ;D
Waarschijnlijk zullen ze het gemis van Mikki toch voor een deeltje kunnen opvangen. Natuurlijk zal het niet volledig over zijn met hen, want Mikki is uiteraard niet te vervangen! Maar ik hoop toch dat het wat verdriet kan wegnemen.
Je bent echt een super-valkjesmama en dat zal Mikki zeker nog altijd voelen, daar achter de regenboog! Beter een kort en goed leven, dan een lang en verdrietig leven! En dat ie een goed leven bij jou gehad heeft, daar is iedereen het hier over eens, daar ben ik van overtuigd  :D

Groetjes
Romy

carco

Wat is het stil hier :-\
Ik kom nog maar even een fotootje plaatsen :)


Gezellig samen in het blok :-*


Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Hoi Romy,

Bedankt voor je lieve woorden! Dat is echt leuk om te horen. Ik hoop dat Mikki inderdaad heeft geweten dat ik veel van hem heb gehouden, maar dat denk ik wel. Ik denk zo vaak aan hem terug en dat kan met hele kleine dingetjes al zijn. Gisteren was ik bijvoorbeeld aan het eten, en toen dacht ik: Mikki kwam altijd bij mij zitten als ik aan het eten was. En dan volgde de rest. Hij was echt een soort leider!
Mikki is inderdaad niet te vervangen! Ik kijk wel erg uit naar de komst van Liron en Shai. :D




Hey Caroline,

Wat een schattige foto zeg...wat zitten ze daar lief!  :-* :-* :-* :-* Ik kom ze snel bewonderen. ;) Ze zijn denk ik lastig uit elkaar te houden, maar het lijkt wel alsof de meest linkse wat meer wit heeft bij zijn keeltje? Het lijkt wel een kraag. ;D




Update!

Ik ben niet zo vaak online geweest deze week maar ik heb het dan ook heel erg druk met werken  :-\ het is een beetje teveel van het goede eigenlijk.  ::) Ik weet niet of ik het ga volhouden, misschien ga ik op termijn toch maar weer op drie dagen zitten en dan kijken of ik eventueel wat extra werk thuis kan doen.
Maar goed, met de valkjes gaat gelukkig alles prima. Timmy en Calimero gaan morgen met mij mee naar V/d Horst in Veldhoven.
Bij Calimero wordt gekeken naar welke infectie zij precies heeft en Timmy gaat ook mee omdat hij zich ook plukt. Gelukkig is dat maar af en toe.
Dreamy zit nog steeds onverminderd achter Sunny aan, ze verliest hem geen moment uit het oog! Omgekeerd gaat Sunny ook achter haar aan, maar Sunny gaat ook achter Fuzzy aan dus het lijkt er nu op alsof hij twee popjes heeft. ;D Op dit moment zitten Sunny en Fuzzy tegen elkaar aan op de lamp.  :-* Dreamy kijkt van dichtbij toe.
Timmy en Yariki kroelen uiteraard nog steeds met elkaar, maar Timmy vindt Dreamy ook wel weer leuk.  :P
Jerry wordt eigenlijk steeds tammer, ik kan hem nu ook al overdag kroelen en dan kirt hij net zo lief als Timmy.  :-*
Daisy heeft eindelijk weer een mooi kuifje, haar kuifje wordt door Kuifje schoongepoetst, dus...what's in a name? ;D
Perly dan tenslotte: zij is hier opgegroeid en ik heb haar vaak in mijn handen gehad, maar van kroelen moet ze niets weten, althans niet met mij. Met Dreamy kroelen vindt ze daarentegen heerlijk. :D Ze heeft gewoon een heel druk karaktertje!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anke

Hoi Manja,
Fijn dat het goed gaat met al je valkjes :)
Lastig he als je het zo druk hebt.
Ik ben benieuwd hoe het morgen bij Hedwig van de Horst is!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

jolandaW

Hoi Manja,

Ja ik weet wat het is als je het druk hebt ik heb hetzelfde probleem hier vandaar dat ik ook al een week niet meer op de pc geweest ben. Mijn werk slokt zo veel energie van me op dat ik te moe ben om ook nog achter de pc te kruipen.
Vandaag mijn vrije dag dus moest weer even bij lezen.
Leuke fotó's staan er van Liron en Shai.

groetjes Jolanda

*Yvon

Hoi hoi

Jaja,het valt niet mee al dat werken.  ;) :D
Ikzelf heb het de laatste week ook niet makkelijk gehad.
Vaak hoofdpijn en heel erg moe en slaap hebben.  :-\
Maar goed,met de valkjes gaat het dus gelukkig goed.
En morgen hopelijk wat meer duidelijkheid over Calimere en Timmy.
Wat leuk dat Jerry ook op de dag gekroeld wil worden !!  :-* :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hoi Anke,

Zeker lastig. Gelukkig is het voor mij nu weekend!




Hoi Jolanda,

Ja, ik heb vaak na het werk ook geen zin en geen puf meer om achter de computer te kruipen.  :-\ Dan val ik het liefst op de bank neer om tv te kijken. ;D
Ja, Liron en Shai zijn echt beauties he. :D




Hoi Yvon,

Nou, dat herken ik wel: hoofdpijn, moe zijn en slaap hebben.  ::) Vandaag was ik duizelig van de moeheid!
Misschien moeten we er gewoon weer inkomen, alhoewel...ik heb daarvoor natuurlijk ook geen vakantie gehad. Dus het werken zou ik wel gewend moeten zijn. Maar ja, dit is wel inspannender.
Ik hoop morgen ook wat meer duidelijkheid te hebben.
Jerry is echt een schatje joh, fluiten doet hij nog niet veel maar dat komt nog wel. Het gekir tijdens het kroelen is des te liever. :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Romy

Hoi Manja

Ik vind het erg goed dat je nadenkt om eventueel wat gas terug te nemen ivm je werk. Persoonlijk vind ik het erg belangrijk om naar je lichaam te luisteren. Als je teveel van je lichaam vraagt, dan pleeg je er roofbouw op en dat kan nooit lang goed blijven duren. Dus ik vind het top van je dat jij dat doet! Dat is lang niet voor iedereen zo vanzelfsprekend!

Hopelijk kan je ook met wat vreugde terugdenken aan Mikki als je met zo'n kleine dingetjes aan hem herinnerd wordt. Want waarschijnlijk zal het nog een tijdje duren dat vanalles aan hem doet herinneren. Zoals jij over Mikke vertelt, was het blijkbaar een echte kanjer  :-* En zo heeft hij zich vast ook gevoeld!  :)

Ik ben erg benieuwd wat de DA weet te vertellen. Hou je ons op de hoogte?

De nieuwe foto van Liron en Shai is supersnoezig  :-*

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Manja,

Het is wat met het werken hè. Let je wel een beetje op jezelf en neem niet teveel hooi op je vork.

Ben oo kerg benieuwd hoe het morgen bij de dA is maar dat zullen we morgen uiteraard wel van je horen.

Groetjes Anja