Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

Randy

heee mara 8)

wat een hippe fotos ;D
ik wilde al eerder in je dagboekje wat zetten, maar kon hem nergens vinden :-[
was vast heel laat toen, whahaha ::)


Groetjes randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Mara

Citaat van: Randy op 16 augustus 2007, 16:43:04
heee mara 8)

wat een hippe fotos ;D
ik wilde al eerder in je dagboekje wat zetten, maar kon hem nergens vinden :-[
was vast heel laat toen, whahaha ::)


Groetjes randy


Hoi Randy

Mara (ik) heb dus een ander boekje. Maar goed, de naam van mij en Manja is bijna hetzelfde.  ;)

Mara

Anja

Hoi Manja,

Nog 1 nachtje en dan mag je je schatje gaan halen.

groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

En dat nachtje is nu voorbij.  ;D
En Jerry zal nu denk ik wel in de kooi zitten.
Hoe is het  gegaan onderweg ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hoi Jolanda,

Dank je wel! Ze is inderdaad een beauty! :D




Hoi Randy,

Bedankt voor je compliment. Ja, soms is het even zoeken naar een dagboekje. ;D Zat je in de juiste, of was je naar die van Mara op zoek? ;)




Hoi Anja,

Dat nachtje is alweer voorbij, zoals Yvon het zegt. ;D
Gelukkig is het snel gegaan. :D




Hey Yvon,

Jerry zit inderdaad in de kooi. Onderweg ging het prima, ik heb wat melodietjes van Mikki onderweg in de auto afgespeeld op mijn telefoon. Hij was rustig aan het luisteren! Ook at hij trosgierst onderweg.
Thuis gekomen ging het wat minder goed..in de zin van dat ik het niet helemaal slim had aangepakt. Ik wilde hem uit de box pakken, maar hij raakte in paniek en wist te ontsnappen. Hij rondfladderen, en de andere valkjes raakten in paniek en begon ook als razenden te fladderen!
Gelukkig zat het zonnescherm bijna dicht (voor Jerry) maar hij vloog tegen een klein stukje raam omhoog (gelukkig niet er tegenaan). Enfin, ik had hem eindelijk te pakken en heb hem meteen in de kooi gedaan, daar zat hij op de grond.
Op gegeven moment klom hij naar het hoogste stokje waar hij nu nog steeds roerloos zit. ;D Hij heeft al wat wat trosgierst gegeten en Perly heeft al gezellig naast hem gezeten! :D
Het mindere was dat ik ontdekte dat Mikki's vleugeltje nogal erg bloedde...wsl bloedpennen doordat hij tegen de tralies opgevlogen is. De Betadine Poederspray moest er dus weer aan te pas komen... ::)
Anyway, nu zit alles dus rustig in de kooi, Mikki is alweer aan het rondklimmen dus het ziet er goed uit. Het trosgierst hangt naast Jerry maar vooralsnog zit hij stil op het stokje wat te dommelen. Het is natuurlijk allemaal nieuw en hij moet helemaal bijkomen van alles. Ik hou je op de hoogte!
Bedankt voor de mooie cd-rom nogmaals, ik ga deze snel bekijken, ben erg benieuwd naar de foto's! :D
En het was uiteraard weer gezellig! :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ManjaV

Nog even dit:

Jerry heeft al op mijn vinger gezeten :D en speelt nu met een speeltje! :D



MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Randy

heee manja

whahaha is zat echt in het goeie dagboekje hoor ;D
alleen die namen en nicknamen, allemaal zo lastig als je 18 bent  :-[ whahahaha :P

echt leuk dat je jerry erbij heb gefeliciteerd 8)
ik heb ook nog een jonge wildkleur met hele gele vlek in zijn nek en een halve gele mega kuif ;)

Groetjes randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Mara

Citaat van: ManjaV op 17 augustus 2007, 15:28:40
Nog even dit:

Jerry heeft al op mijn vinger gezeten :D en speelt nu met een speeltje! :D




Hoi Manja

Wat leuk zeg!!!

mara

Anja

Hoi Manja,

Gefeliciteerd met je neiuwe aanwinst.
De start is een beetje verlopen als een kleine brokkenpiloot maar hij heeft zich goed hersteld lees ik al.

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Randy,

Haha, ja, ik raak soms ook wel eens in de war met de namen hoor. Dan denk ik: welk verhaal hoort nu ook weer bij wie? ;D Maar gelukkig zat je in het goede boekje.
Ik heb jouw wildkleurtje volgens mij op de foto gezien bij 'te koop'.
Ik vind het echt een prachtig valkje. Wildkleurtjes zijn sowieso mijn favorietjes!
Thanks voor je felicitaties, ik ben ook heel erg blij met Jerry. Het is echt een schatje! :D




Hoi Mara,

Zeker leuk! :D Yvon heeft hem goed opgevoed. :D




Hoi Anja,

Dank je! :D Ja, je geeft een goede omschrijving van hem weg bij zijn eerste start. ;D Gelukkig lijkt hij nu helemaal op zijn gemak. Hij heeft ook al samen met Perly op de grond gescharreld. Heel lief!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anke

Hoi Manja,
Gefeliciteerd met de komst van Jerry ;D
Leuk dat hij het al zo gezellig heeft met Perly!
Ik ben benieuwd naar foto's ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Zo,dus Jerry heeft gelijk de kamer verkendt.  ;D
Weet tie gelijk voor de volgende keer hoe die dus niet moet vliegen.
Alleen zielig voor de andere geschrokken valkjes en de nu gewonde Mikki.  :-\
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en zitten ze rustig bij elkaar.
En ook al op je vinger gezeten,dan zal het kroelen ook wel weer komen. ;)
Met wie hoop je eigenlijk dat hij gaat koppelen ?

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hoi Anke,

Dank je! Ik zal proberen snel foto's te maken. ;D




Hey Yvon,

Ja, gelukkig ging het net een stuk beter. ;D Alle valkjes waren los, en eigenlijk wilde ik hem nog even in de kooi laten, maar hij wilde blijkbaar ook erg graag, dus heb ik het er op gewaagd. Het ging prima, hij vloog naar de grote ringen toe die aan het plafond hangen. Daar zit hij nu nog steeds. ;D
Het zou leuk zijn als hij met Perly koppelt, maar met Daisy of Calimero mag ook. Alles staat nog open. ;) Kuifje zit namelijk achter elk popje aan, dus van hem is ook nog steeds niet duidelijk wat hij wil.
Het was wel heeeeeel zielig voor Mikki gisteren. :-\ Gelukkig ziet zijn vleugeltje alweer goed uit en was hij de schrik snel te boven.
Ik heb Jerry gisteren trouwens al een beetje kunnen kroelen. :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Hi Manja,

Je hebt leuke foto's geplaatst.
Ik vind die close up van Mikki wel boeiend... Het lijkt alsof zijn gele masker omringd is met een wit randjes. Erg mooi.


En Perly... Wat een prachtige parels heeft ze gekregen  :o Ze lijkt enorm op mijn Ilo :)


En Timmy... Hij lijkt wel wildkleur en cinnamon in 1. Wel erg mooi.


Sunny  :-* :-* :-* :-* Daar hoef ik natuurlijk niets over te zeggen... spreekt voor zich  :D



Groetjes,
Monky

ManjaV

Hoi Monky,

Bedankt voor je berichtje! Mikki heeft inderdaad allemaal wit om zijn gele masker heen, en in zijn nekje witte vlekjes. Daarbij komt ook dat zijn gele masker vrij bleek is, vergeleken met de anderen. Ik vind het zelf ook heel apart. Ik neem aan dat hij split witmasker is.
Perly heeft inderdaad prachtige pareltjes. Ik zal nog eens goed naar jouw Ilo gaan kijken. Wat leuk dat ze op elkaar lijken!
Wat grappig dat je opmerkt dat Timmy wel wildkleur en cinnamon ineen lijkt. Het was mij ook opgevallen dat zijn verenpakje er best apart uitziet, qua kleur. Nu was zijn moeder cinnamon, dus wellicht verklaart het dat.
Sunny spreekt inderdaad voor zich. Een knufje voor Whooshy! :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki