Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Ik dacht al  ::) .......waar blijven de foto's?  ;) ;D
Je hebt je best weer gedaan hoor.
Vrijdag kom ik gewoon alles even int eggie bewonderen.
Heel veel plezier morgen !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Ivy

Hoi Manja.
Prachtige baby hoor. Die knalgele pennetjes, echt mooi!
Dat wordt vast een echte heartbreaker...

Ook de rest van de foto's zijn leuk, die van Dreamy die uit het blok springt is zo herkenbaar... komen ze snel d'r uit met die kuifjes helemaal tot het plafond gestrekt :D




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Anja

Hoi Manja,

Veel plezier vandaag met het ophalen van Ira.

Groetjes Anja

carco

Wat is ie lief hè??
Heeft hij net buiten weer wat gedaan?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Hey Carcoline,

Ik zal nog wat meer foto's uploaden ;D
Perly is zeker prachtig en knalgeel en nu heb je haar ook nog eens in het echt gezien. :D Ze is zo lief!
Ja, Ira is ook heel lief. Hij heeft net buiten 'groot' gedaan en weer 'klein'. ;D Ik heb hem beloond en lekker met hem gespeeld en nu ligt hij in zijn bench - voor zijn mandje te slapen. :D
Nu heb ik de vogels los en Calimero zit op mijn schouder alweer bijna kippetje.  ::) ;D




Hoi Irene,

Thanks :D




Hoi Yvon,

Thanks! Perly is prachtig he? En morgen kan je iedereen live zien. ;D Ben benieuwd wat je van Perly en Ira vindt!




Hoi Ivana,

Ja, ik het vind altijd een heel grappig gezicht als Dreamy zo het blok uit komt gestuift. ;D Het is lief om te zien hoe waakzaam ze kunnen zijn.
Perly is inderdaad prachtig he.




Hoi Anja,

Het is goed gegaan! :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Rianne

Hoi Manja,

wat gaan mijn jongen hard als ik Perly bekijk! :o Perly heeft nog pennetjes en bij mij al veertjes, uhm... voor zover ze veertjes hebben dan ::) Perly is toch ook ongeveer van 9 of 10 mei?
Het is wel een schatje om te zien, en die pareltjes zijn al zo mooi te zien! :D

ManjaV

Hey Rianne,

Ja, Perly is van 9 mei, en op haar vleugels heeft ze wel al veertjes en haar kuifje wordt ook steeds langer. ;D
Ze is lief he, ik ben echt helemaal weg van haar.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Manja

Wat is Calimero mooi *zwijmel*. Ik ben helemaal verkocht als ik Calimero zie. En natuurlijk de rest is ook mooi. Veel plezier vandaag met het ophalen van je schatje...tenminste...of is het nu morgen?

Mara

Monky

Hi Manja,

Perly is echt heel mooi aan het worden en de ouders doen het ook fantastisch... of waren het pleegouders ??? Ik weet het niet meer  :-[

Perly zal een heel speciaal plekje bij je blijven hebben denk ik   :) Het is je allereerste jong.

En een hele mooie.

Groetjes,
Monky

Rianne

Citaat van: ManjaV op 31 mei 2007, 15:34:17
Hey Rianne,

Ja, Perly is van 9 mei, en op haar vleugels heeft ze wel al veertjes en haar kuifje wordt ook steeds langer. ;D
Ze is lief he, ik ben echt helemaal weg van haar.

Groetjes,
Manja


Dat kan ik me helemaal voorstellen. :) Het heeft toch iets speciaals. Mijn eerste eigen jong is naar Wilma gegaan, en daarna naar mijn moeder, kan ik haar toch nog zien :D
Ik heb ervoor gekozen om geen eigen jongen te houden, behalve eentje dan, maar die is hier nog niet geboren :(

ManjaV

Hoi Rianne,

Wat fijn dat jouw eerste kleintje nu bij je moeder is, nu kan je haar helemaal vaak zien! :D :D
Wil je een speciale mutatie houden, die bij jou geboren kan worden?
Bij mij was de keuze makkelijk omdat Perly alleen is. Zeker omdat ze het eerste kleintje is, vind ik het wel heel speciaal haar te houden.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Rianne

De 2 geelwangen die ik nu in het nest heb zijn cinnamon gepareld  split lutino. Dit zijn mannetjes. Het ouderkoppel kan voor cinnamon geparelde lutino geelwang dochters zorgen en daar wil ik er graag 1 van. :) Uiteindelijk komen er hier nog 3 valkjes bij, dan zit ik op 10 valkjes en heb ik de meeste mutaties die ik graag zou willen. Wat dat betreft ben ik blij dat ik me niet al te veel hecht aan m'n jongen, anders had ik die andere mutaties nooit erbij kunnen nemen. :)

ManjaV

Hoi Rianne,

Geweldig, zo een aparte mutatie. Ik ben benieuwd wanneer er zo eentje bij jou geboren wordt! :D
Ik heb ook bijna tien valkjes ;D daar blijft het ook bij, er komt nog een kleintje van Derrick en Damali van Carcoline.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Rianne

10 is een mooi aantal ;D En meer passen er hier echt niet in en om het huis. Ik heb nog 3 kwartels, 2 catharina's, 2 katten en 2 ratten ook ;D

ManjaV

Hoi Mara,

Bedankt voor je berichtje! Ja, Calimero is een beauty he? Iedereen die hier komt, vindt haar de mooiste om te zien! :D
Het ophalen was inderdaad vandaag. :D Alles goed gegaan.




Hoi Monky,

Bedankt voor je berichtje! :D :D :D Mikki en Dreamy zijn de pleegouders van Perly, maar ze doen het inderdaad fantastisch! Ze wordt heel goed gevoerd en verzorgd.
En ze heeft nu al een heel speciaal plekje en dat zal nooit meer verdwijnen!




Hoi Rianne,

Tien is inderdaad een mooi aantal. En zo te horen heb je nog veel meer dieren om te verzorgen. Wel leuk om zo met de dieren bezig te zijn. Ik geniet er zelf ook altijd van. :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki