Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Manja

Is het vandaag geen schouw-tijd?? Ik ben echt enorm benieuwd hoor! Ik hou je boekje in de gaten :)

Groetjes
Romy

*Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

 ;D ;D
Ze zit nu in Leeuwarden: dus nog even geduld.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >


carco

Klik op het plaatje voor onze site!





carco

Klik op het plaatje voor onze site!





carco

Nee joh daar moet ze werken vandaag: als het goed is komt ze zo terug van haar werk.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!






ManjaV

Hey Yvon, Romy, Monky, Caroline ;D

Bedankt voor jullie berichtjes!
Caroline smste me al toen ik nog in de auto zat op de weg terug.
Dat ze een foto's had geplaatst en Yvon een plaatje van Calimero ;D ;D ;D (Echt lief trouwens, zowel de foto's als het plaatje  :-* )

Misschien raden jullie het al...tenminste, Monky? :D
Calimero is een valkje dat ik heb overgenomen van Joyce, zij gaat haar valkjes weggeven, en Calimero komt oorspronkelijk van Caroline. Was vroeger een enorme kroelerd en heel tam...maar sinds gisteren blijkt dat ze dit dus nog steeds is. :D

De reden waarom ik ervoor gekozen heb, haar op te nemen is dat ze veel zorg en aandacht nodig heeft. Ze plukt zichzelf op haar ruggetje en onder de vleugels (alhoewel, volgens Joyce heeft ze het al een tijdje niet of minder gedaan) en met veel aandacht hoop ik dat dit goed komt.
De oorzaak was eigenlijk een schimmelinfectie, maar het lijkt me dat die weg is? Ik weet het niet precies. Ik denk wel dat ik over een week of 2 een afspraak maak bij Feld om haar nog eens na te laten kijken. Maar eerst laat ik haar acclimatiseren hier.
Ze heeft haar eigen kooi, naast de andere valkjes, wat ze heeft is dus niet besmettelijk, ze zat bij Joyce met nog drie anderen in de kooi en die hadden niets, bovendien heeft ze ook meerdere malen bij Caroline gelogeerd. ;D

Calimero is een snoepie...ik heb al met haar kunnen kroelen. Echt een lieverdje gewoonweg. Zeg ik: 'kroelen', buigt ze gelijk haar kopje om gekroeld te worden. :D

Oh ja, Romy, inderdaad is er wellicht iets te schouwen, ik zie echter nog niets, want Dreamy zit nog op de eitjes. ;D En bij Yariki zijn de eitjes nog niet zo ver. Tenminste, het ene eitje van Y wel, maar dat ligt bij Dreamy. ;D

Monky, ik hoop dat het raadsel nu is opgelost. :D Ja, ik ben wel moe van de trip, ik zat vanochtend al om vijf uur in de auto.  ::)
Haha :D Het was wel een leuke trip, overigens.

Groetjes,
Manja

PS Carcoline, ze genieten van je plantje, hij staat bij mij bovenop de kast, omdat ze daar vaak zitten ;D op dit moment zit de hele bende op de plant (behalve Mikki, Dreamy en Calimero).


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

 ;D ;D

Leuke verasing voor de rest toch :D
Nu moet ik alleen de anderen nog bij herplaatsing gaan zetten :'(

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Yvon

Hoi  hoi

Wat fijn dat Calimero zich toch weer laat kroelen.  ;D
Heb je er toch weer een heel lief valkje erbij,
ben benieuwd wat de volgende gaat worden.  :P ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >