Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

carco



Zie je dat gaatje in het midden? Daar past precies Yariki nog in :D

Kijk zo iets ;) ;D



Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Mariska

Hoi Manja en Caroline,

Wat een mooie foto's :-*

Eindelijk weer eens een foto-update hier ;D :P :-X
Ze zien er allemaal prachtig uit en Yariki heeft inmiddels ook een plekje gevonden ;D

Wat kan jij trouwens mooi borduren :D

Ennuh, zoals Mikki naar zijn spiegelbeeld doet zo versieren ze popjes ook ;D

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Ik wilde eigenlijk gaan slapen maar kom nog eventjes vertellen dat ik je nieuwe handtekening geweldig vind!!  :D

Groetjes en truste!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Hey Monky,

Ja, ze lijken heel veel op elkaar. Soms ben ik zelf ook in de war. ;) Dan denk ik: he - wat zit Mikki op een aparte plek (waar hij nooit zit), maar dan is het Sunny. ;D Mijn moeder kan ze niet uit elkaar houden.  ::) Maar in feite is het makkelijk, als je tenminste ze in levende lijve ziet. ;D ;D ;D




Hoi Marga,

Ja, dankjewel voor je complimenten, ik vond het leuk dat Caroline haar toestel had meegenomen, zo kon ik eindelijk eens mijn valkjes weer laten zien. :D




Hey Caroline (carco),

Wat ben jij creatief in het maken van zulke prachtige foto's. ;D ;D
Maar ik kom wel op ideeën zo. ;) En inderdaad, er is precies nog een plekje voor Yariki. :D :D :D Knap gedaan hoor, hoe is je dat gelukt?




Hey Mariska,

Dank je :D :D Ik vind het ook leuk dat ik eindelijk weer eens een update kon plaatsen w.b. foto's. ;)
Ja, ook al zit Yariki nog in quarantaine, haar plekje heeft ze al veroverd. ;D ;D

Dank je voor de borduurcomplimenten.  ::) ;D Dit werkje heeft me echter heel veel moeite gekost. Ik was vroeger helemaal niet goed in handwerken.  ::) Nu nog steeds niet ;D ;D

Lief he wat Mikki naar zijn spiegelbeeld doet. Hij doet dit ook heel vaak tegen Sunny. Dat komt omdat Sunny op hem lijkt. ;D ;)
Ik hoop dat hij dit ooit nog eens tegen Dreamy gaat doen.
Wat wel erg leuk was: gisteren kroelde ik Mikki en Dreamy en toen deed ik expres hun kopjes tegen elkaar aan. Dat hadden ze eerst niet door. Toen haalde ik mijn hand weg en toen gaven Mikki en Dreamy elkaar 'kopjes'. Zoooooooo lief.... :-*




Hey Caroline,

Bedankt voor je compliment! Over een tijdje is de handtekening compleet met Yariki erbij! :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ManjaV

Nog even een nieuwtje: ik geef Fuzzy sinds kort 'spreekparels' van Vitakraft. Misschien dat hij dan melodietjes gaat fluiten. ;D ;D ;D ;D
Haha - ik heb niet de illusie dat die dingen helpen hoor. ;) Maar het zag er zo lekker uit :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki


Mariska

Citaat van: ManjaV op 11 november 2006, 10:29:33

Wat wel erg leuk was: gisteren kroelde ik Mikki en Dreamy en toen deed ik expres hun kopjes tegen elkaar aan. Dat hadden ze eerst niet door. Toen haalde ik mijn hand weg en toen gaven Mikki en Dreamy elkaar 'kopjes'. Zoooooooo lief.... :-*




Aaaaaaah, wat lief :-* :-* :-*

Snowy kroelt sinds een maand of 2 met Misty.
Dat vind ik al hèèl wat ;D
Hopelijk gaat het nog eens verder dan dat.

Ik was op school echt een ramp met knutseldingen ::)
Om mijn MBO diploma te halen moest ik haken, breien, naaien, schilderen, kleien enz enz.
Mijn buurvrouw zat dus te breien op 2 sateprikkers (ik kon geen breinaalden vinden), mijn schoonmoeder naaide een stoffen boekje voor baby's in elkaar, ik was aan het figuurzagen en mijn vriend, broertje en vader waren ook allemaal bezig ::)
Wat een ramp zeg, maar ik heb wel mijn diploma gehaald ;D

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ManjaV

Hey Mariska,

Haha, ik herken je verhaal. Op de lagere school moest ik altijd handwerken, maar ik begreep er niks van.  ::) Uiteindelijk lukte het me net een proeflapje te haken. ;D Waarvoor ik dan voor de moeite een zes kreeg. ;)
Ik zie het voor me hoe iedereen bij jullie wat aan het handwerken was. ;D ;D ;D Je hebt er toch maar mooi je diploma mee gehaald. ;D
Op de middelbare school hoefden we niet meer te handwerken. Maar toen kregen we handvaardigheid en daar was ik zo mogelijk nog slechter in. Alles wat we maakten, stortte in elkaar. ;D ;D ;D

Wat lief he dat Snowy met MIsty kroelt. Sunny kroelt ook met Daisy. Maar versiermelodietjes fluit die het meest naar Mikki.
En toen Mikki gisteren doorhad dat hij Dreamy aan het kopjes geven was, keek hij verschrikt op en rende weer naar mijn hand. ;D ;D ;D
Ik ben benieuwd of het tussen Snowy en MIsty nog meer wordt. Is het bij jou ook zo dat Misty Snowy achternavliegt, net zoals Daisy Sunny achternagaat? In de waan dat ze hun partner hebben gevonden? Terwijl Sunny meer oog heeft voor Mikki en Snowy wsl voor Binky? :D

Liefs,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mariska

Hoi Manja,

Misty gaat steeds kippetje voor Snowy zitten en dan vlucht hij ::) ;D
En zij gaat hem dan steeds achterna en probeert zijn aandacht te trekken.
Hij wil net als Binky mijn hand bevruchten en verder niks :P
En ondanks dat ik dat nooit toesta slaat hij toch de wipwapaanbiedingen van Misty in de wind ;D

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Anja

Hoi Manja,

Je hebt een stel prachtige valkjes bij elkaar hoor.
Ze zitten er erg ontspannen bij.

Ook een mooie handtekening vind ik.

Groetjes Anja

Lin

Hey,

ik dacht al een nieuwe handtekening. Een van een rij van leuke fotos. Leuk om de hele bende bij elkaar te zien en speciaal yariki natuurlijk.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ManjaV

Hey Mariska,

Wie weet komt Snowy nog tot inkeer ;D ;D Je weet het maar nooit ;)

Hey Anja,

Dank je voor je compliment. Het is een leuk stelletje :D

Hoi Lin,

Binnenkort een nieuwe foto, met Yariki ook op het kamerscherm!




Nog even een paar leuke foto's!
Allereerst trof ik Daisy en Sunny net al kroelend aan. Daisy hing hierbij op de kop ;D ;D








Lief he? :D :D :D

Dan nu Mikki bij een fles wijn ;D


Sunny en Mikki (voor Sunny, achter Mikki) op de grond


Nu een leuk verschil: Sunny toen hij klein was. Sunny wat groter en Sunny nu :D :D






MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Petra*

Hou Manja,

heel lieve, leuke foto's, maar je handtekening is ook COOL !!

Groetjes Petra  :D 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Manja,

Prachtig die kroelfoto's om te smelten. En het gevoel daarbij.
Echt heel mooi.
En een verschil natuurlijk van Sunny.

Groetjes Anja

carco

Lief die kroelfoto's :-*
Ik wilde dat ze dat boven eens deden, maar vooralsnog niets dus :-\ Ze wijken niet van elkaars zijde , maar het kroelen laten ze aan mij over.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!