Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

ManjaV

Hoihoi,

Wie wil mij even bij Spoed helpen? Het gaat echt even om een acute vraag over de dosering van een wormmiddel...




Hey Monky,

Dank je :D :D :D

Hey Jane,

Gaat idd al iets beter....

Hey Lin,

Bedankt voor je info. Ik heb het middel bij Yariki door het drinkwater gedaan. ;)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ManjaV

Nou, volgens mij ben ik eruit hoor, dankzij Inger en Lin ;D ;D ;D
Laten we het er maar op houden dat rekenen niet mijn hoofdspecialiteit is ;D

Het gaat zo te zien wel beter met Fuzzy. Ongelooflijk: sindsdien hij voor de eerste keer dat middel kreeg tegen wormen, herstelde hij wonderbaarlijk.
De AB-kuur tegen de streptokokkenbacterie is zaterdag a.s. afgelopen evenals de resterende kuur tegen de wormen. Dan moet ik het over tien tot veertien dagen nog eens herhalen.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Lin

En anders bij twijfel morgen even bellen naar Feld.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ManjaV

Hey Lin,

Na Ingers uitleg/berekenng twijfel ik niet meer, want zij heeft hetzelfde middel als ik. Uiteindelijk zou het er op neerkomen dat Fuzzy 1,1 ml in totaal krijgt, ipv 1,0, dus dat maakt niet zoveel uit. ;)
Ik zat gewoon fout met die berekeningen.  ::)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ManjaV

Voor wie het allemaal niet gevolgd heeft bij 'Spoed' en 'Ziek': Fuzzy had inderdaad spoelwormen.  ::)
Twee eerdere ontlastingstesten wezen niets van dit alles uit, maar de laatste dan toch wel omdat er een wormpje inzat.  :-X :censuur
Ik moet Fuzzy in totaal 1,0 ml Levamisole toedienen, vandaag en morgen zijn de laatste twee dagen. En zoals jullie weten, is morgen ook de AB-kuur afgelopen.
Dan over tien tot veertien dagen moet ik die wormkuur nog een keer herhalen en dan hoop ik dat alles goed is.
Dat arme beestje heeft vanaf dat hij hier was, nog niets anders gedaan dan kuren.  ::) Maar ja, beter kuren dan ziek worden. ;)

Ik had eergisteren sepia gekocht (de vorige was op) en toen ik het in de kooi bij de vier stak, vlogen ze erop aan. Daisy en Sunny bleven er van eten. Dit had ik niet door omdat ik gisteren weg was. Kom ik terug, is er nog maar een ministukje over. Vaaaag.
Met als resultaat dat Daisy en Sunny dunne ontlasting hebben.  :-\
Nou, ik die sepia er weer uitgehaald gelijk en maar wat rijst voor ze gemaakt. Ik hoop dat het morgen over is.
Ik begrijp ook werkelijk niet waarom ze er zo uitgehongerd op aanvielen. Ze hadden genoeg voer.  ???

Oh ja, vanochtend was Caroline er gezellig, ze heeft veel foto's gemaakt. En daarna zijn we nog bij Yvon in het ziekenhuis geweest. Het ging naar omstandigheden goed met haar!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Lin

Als ik hier nieuw sepia ophang dan heb ik hetzelfde effect. Ze vreten bijna alles op. Het is de nieuwigheid. Kalk is goed voor de valkjes en ze stoppen vanzelf wel hoor.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ManjaV

Hoi Lin,

Nou, Daisy stopte niet.  ??? Zoveel is denk ik echt niet goed, ik heb het even weggehaald. Ze krijgt er nl. hele dunne ontlasting van.  ::)

Fuzzy en Yariki daarentegen vliegen er niet uitgehongerd op af.

groetjes,
Manja




Oh ja, wel een grappig nieuwtje: vanochtend kreeg ik van Caroline een zakje met pellets van het merk Kiko (toch?) en dat vonden de valkjes toch lekker! Ze gingen er gelijk van eten. ;)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Het is Quiko: en ze vonden het inderdaad erg lekker! Grappig is dat!
Ik vond het weer gezellig vanmorgen trouwens en mijn vriendin heeft Maurice thuis afgezet. Nou ja..ik was er dus nog eerder dan haar ::)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Hahahaha Kiko.... ;D ;D Quiko dus ;) Grappig...

Het was zeker heel gezellig en binnenkort kom ik dan Harry en Charlie op hun nestje bewonderen ;) En het ei van Hedwig  ::) ;D

Zo, je hebt dan wel hard doorgereden? Als je er nog eerder was dan je vriendin!  :o

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Valt wel mee hoor, zij was laat ;D 10 over 12 was ik thuis.
Foto's zijn nu, hoop ik, wel onderweg ;)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Zoals ik al eerder schreef, was Caroline vanochtend op visite. Zij heeft een aantal prachtige foto's gemaakt zodat ik eindelijk weer een foto-update heb! :D

Let maar niet op het behang op de achtergrond ;D dat gaat er binnenkort vanaf ;) (Hebben Bobby en Georgie ooit gedaan)

Yariki


Sunny op het kamerscherm


Dit is zoooooo lief: drie foto's van Mikki waar hij in de spiegel kijkt. Hij is verliefd op zijn spiegelbeeld. :D Op dat moment was hij ook allerlei melodietjes aan het fluiten naar zijn spiegelbeeld en deed hij zijn vleugeltjes wijd ;D ;D







Mikki op het kamerscherm


Mikki en Fuzzy op het kamerscherm


Twee lieve foto's van Fuzzy  :-*




Fuzzy in zijn kooi, hij kijkt naar buiten ;)


Dreamy  :-*



Nog een keertje Dreamy :D


Daisy op mijn borduurwerk van de lagere school ;D



Sunny en Daisy op het kamerscherm


Weer Daisy ;)


Drie prachtige foto's van vijf van de zes op het kamerscherm :D
(Yariki is hier nog niet bij)

Op het rijtje: Fuzzy, Mikki, Dreamy, Sunny, Daisy






Een hiervan wordt mijn nieuwe handtekening ;)

Liefs,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Hi Manja,

Wat een heerlijke foto's!!! Ik zit hier helemaal te genieten!  :D :D :D
Wat is Mikki mooi geworden zeg!! Kan ook bijna niet anders dan met zulke ouders  8) ;D

Citaat van: ManjaV op 10 november 2006, 18:25:18


Een hiervan wordt mijn nieuwe handtekening ;)

Liefs,
Manja


Deze zou je handtekening moeten worden  ;D
Oeps...mij werd niets gevraagd  ::) :-X ;D

Je hebt een schitterende stel valkjes bij elkaar zo!!

Ik zit nog te genieten  :)

Groetjes,
Monky

ManjaV

Hey Monky,

Dank je voor je complimenten! :D Caroline heeft ze mooi geschoten, die foto's ;)

Ja, die foto die jij selecteerde voor de handtekening, is nog beter he. Omdat Daisy er dan helemaal op staat. Ik denk dat ik ze wel weer verwissel ;D

Trouwens...ik weet niet wie Mikki's ouders zijn  ::) ;D Mikje komt uit de dierenwinkel namelijk  :P bedoelde je misschien Sunny? Ze lijken wel erg op elkaar namelijk!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Oeps ja ik bedoelde Sunny  :-X :-[ :-\
Ik zat te denken dat ze veel op elkaar leken en dat Mikki ook mooi was...Dus had ik Mikki in plaats van Sunny neergezet hahaha.

Stupid me hahaha.

Groetjes,
Monky

marga

hoi manja
wat een leuke foto s jij hebt ook prachtige valkjes
wat  een mooie handtekening heb je ze staan er prachtig op
groetjes marga