Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Wel gezellig als ze zo door de woonkamer kunnen fladderen.  ;D
Weet je eigenlijk of Fuzzy man of pop is?
Veel plezier bij Caro !!

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hoi Petra,

Thnx :D Ik hoop ook dat de test bij Furry gewoon positief is :D




Hoi Yvon,

Thnx ;D
Het is heel leuk om ze zo te zien fladderen door de woonkamer. Alleen vraag ik me af of ik er ooit zeven tegelijk kan laten vliegen.  ::)
Ik weet nog niet of Fuzzy een man danwel pop is. Ik gok zelf op een popje. Ze/hij fluit net als Dreamy ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Citaat van: ManjaV op  5 oktober 2006, 09:00:59
Hoi Petra,

Thnx :D Ik hoop ook dat de test bij Furry gewoon positief is :D



Groetjes,
Manja


Je zal negatief bedoelen. Ik snap jou positief wel, maar als je zo'n uitslag krijgt is het geen goed nieuws ;)
Veel plezier bij Caro.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Petra*

1000 maal excuses  :  ::) :-X :-X :-\
Natuurlijk begrijpen jullie EN Manja wel, hoe ik het bedoel!
Dat ze zo spoedig mogelijk naar je toe mogen komen, Manja!

Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Lin

Hey Manja,

Nou morgen krijg ik de medicijnen binnen ik ben benieuwd of het geven een beetje wil lukken. Op dit moment is ze lekker aan het eten. Ik ga straks met haar lekker knuffelen op de bank.  :) Ik hou je natuurlijk op de hoogte.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ManjaV

Hey Caroline,

Oh, negatief dus...ok ;) Ik wist niet dat deze benamingen ook golden voor dergelijke testen...




Hey Petra,

Dat hoop ik ook :D :D Als alles een beetje meezit, is Furry in ieder geval binnenkort hier (als de test NEGATIEF is ;) ) en Yariki dan over een week of twee...




Hoi Lin,

In ieder geval goed dat we nu weten wat het is! Hoe gaat het met de kleine? Geef haar een nog maar een extra kroeltje van mij. Denk je dat ze Dusty erg mist?

Groetjes,
Manja




Gisteren was ik trouwens bij Caro op visite. Ze kan nog steeds niet op internet dus vond het wel leuk om bijgepraat te worden ;)
Met haar valkjes gaat alles goed! E.T. zit nu in de kamervoliere bij Luna, Stitch en Sammy en lijkt zich daar prima te vermaken.
De nieuwe aanwinst Yellow (geelwang) zit even te acclimatiseren in een andere kooi, ook in de woonkamer. Prachtig valkje om te zien, ook nog klein!
Met Furry en Wildy gaat zo te zien alles prima. Ze zijn nu 8 weken, maar nog wel minivalkjes ;D Ben benieuwd hoe groot ze zullen worden. Ik vind alles wel prima, want het is erg lief om er een minivalkje bij te hebben :D Het zijn zulke schatjes. Wildy houdt wat meer van elke keer op het hoogste punt zitten en Furry vindt het prima als je hem lekker kroelt. Hij heeft dan ook de hele tijd op mijn knie gezeten. Het is echt een snoepie  :-*
Volgende week haal ik Furry op en dan gaan we gelijk door naar Feld om hem te laten controleren op zijn gehele welbevinden ;) Fuzzy gaat dan ook gelijk mee evenals Yvon met Tino en Caroline (carco) met Noo-Noo. Dus het wordt gezellig druk ;)

Wat trouwens heel lief was: Sammy ging de hele tijd of E.T., of Wildy of Furry kroelen. Zo lief  :-* :-* :-*

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Rianne

He, wat balen joh! Gelukkig blijkt maar weer dat het nooit kwaad kan om ontlasting op te sturen voor controle. Anders had je niks geweten. Hopelijk lukt het Lin wat om de medicijnen te geven, en kun jij na 10 dagen een vrolijk en gezond valkje ophalen! :D

ManjaV

Hoi Rianne,

Ja, dat vind ik een hele goede standaardprocedure om altijd uit te voeren bij aanschaf van een nieuw valkje. :D
Ik denk dat het Lin wel gaat lukken die medicijnen toe te dienen, als het goed is vertrouwt Yariki haar wel! Ik ben iig blij dat het iets is, wat te genezen valt met medicijnen!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ManjaV

De uitslag van Fuzzy's test is binnen! :D

En wat blijkt: eigenlijk is alles goed. Er was wel wat 'minimale bacteriegroei' maar als hij gezond en levendig oogde, hoefde ik er niets aan te doen omdat het vanzelf zou overgaan (binnen een week tijd). Dus hoef ik er niets aan te doen! Want Fuzzy is heel levendig en springerig en vrolijk :D :D
Als hij nou bol had gezeten, had ik hem AB moeten toedienen maar dat hoeft dus gelukkig niet.
En het is verder ook niet besmettelijk voor de andere valkjes.
Het komt allemaal goed uit, want Fuzzy blijft sowieso nog een tijdje in quarantaine!

Vanochtend ontsnapte hij uit de kooi  ::) ik kon hem echter gelijk pakken en toen heeft hij vijf minuutjes heel gezellig in mijn hand gezeten! Ik heb hem lekker gekroeld en hij heeft geen een keer gebeten :D :D :D Dus dat betekent dat hij eigenlijk niet meer zo bang is. Op gegeven moment wilde hij wel uit mijn hand, toen vond hij het weer eng. Dus heb ik hem weer in zijn kooi gezet.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Hé wat goed, er zit dus echt vooruitgang in nu!
En gefeliciteerd met de goede uitslag!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Monky

Wat een heerlijk goed bericht. En nog dubbel ook!!!

Fuzzy maakt een gigantische stap naar het tam zijn en hij is nog helemaal gezond ook!!!
Wat kan je je als valkje en baasje nog meer wensen!!  :D :D :D

Gefeliciteerd  ;D

Groetjes,
Monky

marga

hoi manja
fijn te horen dat alles zo goed gaat :D :D
groetjes marga

Lin

hey,

Fijn dat alles goed getest is.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

Fijne uitslag van Fuzzy.

Nog een paar weekje en dan heb je al je lieverds thuis bij je.

Leuk dat Fuzzy al monder bang wordt.  :D

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Petra*

Eindelijk eens goed nieuws, fijn voor je  ;D

Groeten Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !