Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

Mandy

Jeetje jij hebt wat afgeboend de afgelopen dagen. ::)
Maar dat zou ik ook doen, doe het zowieso elk voor en najaar na het ontwormen. Maar als je beestjes ziet lopen, brrr, schrikken! :o
Maar hopelijk zie je die ellendelingen niet meer terug, kan het me amper voorstellen na al je acties. Volgens mij moet je een zonnebril op bij je binnen, alles zal zo schitteren na dat poetsen hihi! :D 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Mariska

Hoi Manja,

Feld kan dat zo voor je zien hoor ;)

Ik heb Twila toen ook na laten kijken omdat Roosje een duivennest in de voortuin had met wss bloedluis erin en daar waren wij ook onder door gelopen en zo.
Voor de zekerheid even langs geweest en met een klein lampje of loepje heeft hij dat zo gezien.

Mijn kooi zat trouwens ook een enorm dak op, maar die hebben we er gelijk afgehaald.
Mike heeft toen een plat dak van MDF gemaakt die open en dicht kan.
Ideaal, want daar kan ik ook dingen aan ophangen en ze kunnen er op zitten ;)

Wat *** ik veel vandaag hè en dat op dit tijdstip ::) ;D

Leuk dat je Furry gezien heb vandaag :D
Het is een lekker ding :-*

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

caro

Hoi Manja,

Ik wil je even veel plezier wensen met het halen van Yariki. En doe Lin de groeten van mij en Luna ;).


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

ManjaV

Hoihoi......

Vandaag weer druk schoongemaakt, dit keer in de slaapkamer. Kleren opzij gelegd die ik niet meer nodig heb en waar anderen misschien blij mee kunnen worden gemaakt :D
Druk dagje gehad!

Fuzzy was wel blij denk ik, want we waren de hele tijd bij hem in de buurt :D Hij is al helemaal gewend aan de stofzuiger.
Vandaag heeft hij veel zaadjes gepeld en met de andijvie gespeeld en gegeten :D




Hey Caro,

Ik ben nog geen beestjes tegengekomen. Maar Fuzzy krabt wel af en toe op zijn hoofdje.;  ::) Ik hoop maar niet dat daar beestjes opzitten.  ::) ::)
Wel weer lekker schoongemaakt ;)
En het was idd supergezellig :D
Het is nog niet helemaal zeker of ik mrg Yariki haal, als de uitslag binnen is, dan wel. Maar Lin zou daarover mrgochtend nog bellen. Mocht ik morgen gaan, dan zal ik haar zeker de groetjes van jou en Luna doen. :D Geef jij de valkjes een kusje van mij?  Speciaal ook voor Furry :D




Hey Mandy,

Wat leuk dat je in mijn dagboekje komt kijken :D
Hihi het is zeker al veel schoner nu.  8) De kooien en voliere zien er prachtig uit. Ik hoop maar niet dat ik die  :censuurbeestjes nog zie. Ik bekijk Fuzzy wel met argusogen wat dat betreft.  ::) Volgende week vrijdag moet hij weer ingespoten worden.
Maar wat lees ik, jij ontwormt twee keer per jaar. Doe je dat ook bij je binnenvalkjes of alleen bij de buitenvalkjes?




Hey Mariska,

Dus Feld kan dat zo met een lampje of loepje zien. Ook de eitjes?  ::) Ik hoop het maar. Als ik hem volgende week inspuit weer, laat ik hem nog een week in quarantaine en ga ik daarna naar Feld voor controle. Kan gelijk Furry mee ;D
Maar Twila had dus ook niks en heeft nooit verder wat gehad ook? Dan heeft Feld het gelukkig goed gezien :D

Ja, het is zeker handig als je wat dingen op kan hangen en dat gaat met het dak lastig.  ::) Ik heb nu een touwtje gespannen wat strak tegen het dak aanzit. Daar heb ik een schommel aangehangen. Het is even improviseren, maar het touwtje is wel stevig. Wat is MDF?

Gezellig hoor dat je komt schrijven in mijn dagboekje. Ik hou ook van veel schrijven :D

Furry is echt een snoepie. Het is nog een minivalkje :D

Liefs,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mariska

Hoi Manja,

Feld had het goed gezien ;)
Twila heeft nooit wat gehad gelukkig.

Volgens mij is MDF hout ::), maar ik ben ook een leek op dat gebied :-[

En minivalkjes zijn  lief :-* ;D

Ik kwam je eigenlijk veel plezier wensen morgen, maar ik lees net dat het nog niet zeker is :(
Ik kom morgenochtend dus weer even bij je terug ;)

Ik zie net dit stukje;
!!
Citaat van: ManjaV op 28 september 2006, 21:26:17

Fuzzy was wel blij denk ik, want we waren de hele tijd bij hem in de buurt :D


We ???

Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :-[ ;D

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ManjaV

Hey Mariska,

Gelukkig is Feld expert ;D en kunnen we met een gerust hart onze valkjes aan zijn zorgen toevertrouwen :D.

Oh MDF is hout, ok... ::) zo technisch ben ik ook niet ;D

Minivalkjes zijn heeeeeeeel lief  :-* je had Furry moeten zien, zo lief en klein als die daar zat op mijn jas. :D

Ik wil idd even afwachten totdat de uitslag er is, maar Lin belt morgen, dus wie weet? Ik hoop dat de uitslag er is en dat die positief is, natuurlijk. Dan hoeft Yariki niet in quarantaine. Daar heb ik geen plek meer voor.  ::)

Eh...dat 'we' is mijn moeder en ik ;D ;D ;D ze hielp me even kleren uitzoeken enzo...helaas geen leuke vent ;D die zijn lastig te vinden :-X  ;D

Ik laat 't morgenochtend nog even weten :D
Slaap lekker!

Liefs!
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ManjaV

Goedemorgen! :D

Het wordt nu volgende week dat ik Yariki ga ophalen. De kliniek van Feld had de ontlasting niet ontvangen, terwijl Lin het toch echt op tijd had opgestuurd ;D Zal wel verloren daar zijn gegaan in alle drukte.  ::) Tja, wel jammer, maar niets aan te doen. De quarantaineplek is hier al vergeven ;D
Dus volgende week wordt het dan! :D :D :D Ik kijk er echt naar uit.
En Lin kan nog even wat langer genieten van Yariki ;)
Ik houd het even kort, want ik ga zo even bij mijn moeder langs. Vanmiddag ben ik er weer.
Fuzzy viel vanochtend trouwens weer uitgehongerd op de zaadjes aan ;D Ze zijn ook heel lekker denk ik, van Xtra Vital en die zien er goed uit.

Liefs!
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Yvon

Hoi hoi

Wat fijn dat het met Fuzzy zo goed gaat.
En vandaag helaas nog geen uitslag.  :(
Dat wordt volgende week dan misschien wel 2 valkjes halen?  ;)

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Balen zeg nog geen uitslag :-\
Ik hoop dat er van ''mijn'' poepjes al iets bekend is en deze wel aan zijn gekomen.
Veel plezier bij je moeder!!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

29 september 2006, 12:11:42 #1089 Last Edit: 29 september 2006, 13:03:56 by ManjaV
Hey Yvon,

Volgende week hopelijk Yariki halen en Furry denk ik pas de week er na. Het was nog een minivalkje ;D




Hey Caroline,

Ja jammer he dat er nog geen uitslag is. De post was kwijtgeraakt.
Ik hoop dat die van jou niet is kwijtgeraakt.  ::)
Het was gezellig, koffie drinken bij mijn moeder ;D
Hoe gaat het met Noo-Noo, trekken jullie vanmiddag haar veertje er uit?

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mariska

Hoi Manja,

Jammer dat je Yariki nog niet op kan halen :(

En jammer dat het geen lekkere vent was ;D
Maar met je moeder is ook gezellig toch ;)

Xtravital is inderdaad heel lekker voer voor ze.

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ManjaV

Hey Bonnie,

Inderdaad, Vorfreude ist die schönste Freude ;)
Nu kan ik er weer een weekje naartoe leven. Ik hoop dat ze dit keer de post niet kwijtraken.  ::)




Hey Mariska,

Maar weer een weekje wachten...;D
Inderdaad jammer dat het geen lekkere vent was. Maar ja, dat komt nog wel. ;D ;)
Met mijn moeder is het altijd gezellig :D Mijn ouders komen altijd kijken als ik een nieuw valkje heb. Ze zouden er zelf niet zoveel nemen, maar vinden het wel leuk, leven wel mee. Dat vind ik altijd zo lief! :D

Xtravital koop ik heel vaak. Maar omdat het zo duur is, meng ik het soms met ander voer of geef ik het afwisselend met normaal valkparkietenzaad. Het enige nadeel vind ik dat er in de normale valkparkietenzaad altijd heel veel zonnenbloempitjes zitten. Dus dat meng ik altijd weer met grasparkietenzaad.  ::) Kortom, het is een heel gemeng hier ;D

Liefs,
Manja




Vandaag weer verder gegaan met de grote schoonmaak. Die vordert nu aardig. Gordijnen zijn in de was, kasten zijn schoongemaakt, enz. enz. Ik hoef nu alleen nog 1 kast in de woonkamer. Ik ga lekker off-topic merk ik, maar voor deze korte mededeling begin ik geen nieuw dagboek.  :-X

Anyways...met de valkjes gaat alles goed. Fuzzy wordt steeds ongeduldiger in de slaapkamer, hij wil naar de anderen toe. Hij zal toch nog twee weekjes moeten wachten. Volgende week zaterdag spuiten Caroline en ik hem opnieuw in en een week daarna gaan we naar Feld voor controle of die dingen weg zijn. Caroline neemt dan gelijk Noo-Noo mee die ze laat controleren op de veren. Fuzzy is een echte spring-in-het-veld, en dan ook letterlijk.  ::) Hij springt van boven naar beneden en weer terug.
Af en toe gaat hij uitrusten op een pootje.  :-*
Volgende week stuur ik ook zijn ontlasting op en laat dit controleren.

De andere valkjes vinden het prima in de voliere. Ben toch blij dat ik die gehouden heb.
Daisy heeft een paar vreemde kuifveertjes. Het bobbeltje zit er nog steeds. Vraag me af of dat ooit weggaat.. ??? Ze kroelt ook met Sunny maar af en toe heb ik het idee dat Sunny wat te hard trekt.  :-\ Heel soms maar, want over het algemeen kroelen ze heel lief.
Dreamy en Mikki zitten altijd bij elkaar maar die heb ik nog nooit zien kroelen. Behalve dan als ik Dreamy in mijn hand houd en haar voor Mikki houd. Dan kroelt hij haar heel eventjes, maar hij vindt het wel vreemd. Hij vindt zijn roze spiegeltje het leukst.  ::)

Liefs,
Manja



MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

caro

Hoi Manja,

Wat jammer dat je Yariki nog niet kon halen. :-\

Ik heb je berichtje gelezen in mijn dagboekje.

Ik vind het geen probleem hoor, als je foto's van Furry wilt gebruiken in je eigen dagboekje  ;):).


Groetjes


Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

ManjaV

Hey Caro,

Thnx! Vind het leuk om Furry even in mijn dagboekje te hebben ;D




Hieronder twee foto's van Furry. Ze stonden al bij Caro in het dagboekje, maar hier ook even bij mij...;)

Kijk Mariska, hier kan je goed zien dat Furry een minivalkje is ;D



En hier Furry slapend. Zo zat het afgelopen woensdag ook bij mij. Wat een snoepie he.  :-*



Liefs!
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mariska

Aaaaah lieve minivalkjes :-* :-* :-*
Ze zijn zo scheetig!

Ik gebruikte ook Xtravital totdat ik er 8 had en toen was het echt niet meer te betalen.
Maar soms neem ik het nog weleens mee, gewoon voor de lekker ;D
Nu gebruik ik Teurlings, zonder zonnebloempitten ;)

Fijn hè als je ouders meeleven.
Dat heb ik hier ook.
Ik heb mijn dierenliefde ook niet van een vreemde.
Zaterdag toen Wyome overleed heb ik een heel fijn gesprek met mijn vader gehad en dat deed echt heel goed ;)

Misschien moet je Daisy een roze pakje aangeven om Mikki te verleiden :P ;D

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)