Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

ManjaV

Hey Caroline,

Lijkt me een zeer goed plan als jij de test gaat uitvoeren ;D zou idd grappig zijn als het wildkleurtje dan een popje blijkt te zijn :D :D :D
Wel stoppen nu he Caroline met de valkjesverzameling?  :D ;D ;)




Hoi Yvon,

Cinnamon op zich is ook heel erg mooi...kijk maar naar mijn lieve Dreamy  :-*...met parels er dan nog bij is natuurlijk ook prachtig!
Ik ben benieuwd wat het allemaal bij jullie gaat worden, hoeveel er bijkomen. Lutino vind ik trouwens ook heel erg mooi :D
Bobby is gelukkig weer helemaal de oude ;-) nu maar hopen dat die aanvallen niet terug komen...en dat dat spul van Dr Feld helpt.




Hi Jane,

Het is zeker verslavend! Ik had nooit gedacht dat ik binnen een jaar tijd met vier valkjes al zou zitten! Ik heb Mikki vorig jaar september gehaald uit de dierenwinkel en een paar maanden later kwam Sunny er al bij. En toen de anderen omdat ik popjes voor ze wilde. En zo ga je maar door! ;D Nu denk ik: drie stelletjes is scheepsrecht ;D
Het einde is inderdaad nog lang niet in zicht. Zeker niet als je zelf besluit tot kweken, dat lijkt me heel erg leuk.
Nou, jij hebt binnenkort met Lizzy drie valkjes maar ik denk zelf dat dit er nog wel vier worden ;)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

febvisje

... of meer ? ...  ;D wie weet


Lin

Hey Yvon,

Ja albino is ook een van mijn favoriet. ik kon er geen een vinden weet ik nog wel. En nu kan ik ze zelf kweken zowel mannen als poppen. Echt geweldig als je dat dan ontdekt.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

Jeetje Manja, ik moest 3 bladzijdes bij lezen bij jou.

Allereerst ga ik natuurlijk duimen voor Bobby.  :D

Gefelciteerd met je bijna nieuwe wildkleurtje.  ;D

En ...... ik ben heel erg benieuwd hoe nummertje 4 eruit gaat zien.  ;)

Leuk om je zo te zien genieten van je valkjes.  :)

Heel fijn weekend bij je familie in Duitsland.  :D

Eerst nog eventjes vrijdag naar Caroline, geloof ik te hebben gelezen.  ::) Ook daar veel plezier, doe je haar de groetjes?? En dikke kus voor Brutus.  :-*

Doei doei!!  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*

Hey,
ja erg he die verslaving.
En ook zo vervelend. ;)
fijne vakantie!
gr Esther

ManjaV

Hoi Caroline,

Ja, wat ging ik snel dit keer he :D meestal heb jij ineens heel veel pagina's tegelijk :D :D
Bedankt voor het duimen voor Bobby :D ik heb nu in alle waterbakjes dat Osteovit gedaan, ook al vinden ze dat niet lekker, het moet maar. Eventueel doe ik er nog wat druivensuiker bij ;)
Het gaat op dit moment goed met Bobby, hij heeft vanochtend lekker gevlogen door de kamer.

Ja, ik ben erg benieuwd naar het wildkleurtje en natuurlijk ook naar nummer 4, of wat zeg ik: nummer 6 alweer! Pfff...hahaha... Een bont valkje lijkt mij trouwens ook erg lief!

Ik heb wel zin naar Duitsland te gaan, mijn zusje en ik hebben besloten te overnachten in een heel erg leuk hotel. Gelukkig worden de vogeltjes goed verzorgd :D

Ik zal morgen zeker de groetjes aan Caroline doen en natuurlijk Brutus een dikke kus  :-* geven...




Hey Esther,

Volgens mij was ik gisteren op jouw site he? Erg leuk en goed verzorgd zag die er uit. Ik lees in je handtekening dat je binnenkort ook weer bonte valkjes te reserveren hebt..:D  :-* die zijn ook zo schattig. Ik twijfel momenteel tussen een witmasker geparelde of een bontje...
Het is echt een verslaving he, valkjes :D maar wel leuk!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Esther*

Citaat van: ManjaV op 24 augustus 2006, 10:03:56



Hey Esther,

Volgens mij was ik gisteren op jouw site he? Erg leuk en goed verzorgd zag die er uit. Ik lees in je handtekening dat je binnenkort ook weer bonte valkjes te reserveren hebt..:D :-* die zijn ook zo schattig. Ik twijfel momenteel tussen een witmasker geparelde of een bontje...
Het is echt een verslaving he, valkjes :D maar wel leuk!

Groetjes,
Manja


Hey,
Ik weet niet waar je woont maar je mag best eens langskomen om te kijken hoor!
Maar dan ben je verkocht... ;)
ja volgens mij ben jij dat :D

gr Esther

ManjaV

Hi Esther,

Ja, en ik ben snel verkocht hoor ;) Razendsnel zelfs :D ;D

Ik woon in Rotterdam :D
Jij in Flevoland, lees ik...
Het lijkt me best leuk een keer langs te komen om te kijken :D

Trouwens, als ik op de fotopagina van je site bij de jongen van Twinboy en Snoepie kijk, doen de laatste vier foto's het bij mij niet? Kan dit kloppen of ligt dit aan mijn browser misschien?  :-[

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Rianne

Je wildkleurtje zal in ieder geval split zijn voor witmasker bont, en misschien ook zilver. Dus ik zou zelf een valkje met die kleur of die splits erbij zoeken. Een DNA test zou ik ook laten doen, des te eerder weet je welk geslacht je erbij moet zoeken. :)

ManjaV

Hoi Rianne,

Ja, ik heb Lin al een IMmetje er over gestuurd (dna-test).
Dus als ik bijvoorbeeld een bont valkje er bij zou nemen, dan zou ik een grote kans hebben om bijvoorbeeld ook bonte jongen te krijgen?
Omdat het wildkleurtje split voor witmasker bont is? Split voor zilver klinkt ook erg leuk :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Rianne

Dit jong is zeker split voor witmasker bont, de berekening staat op onze site. Als het een man is, ook split gepareld. En kanssplit zilver.
Maar om een zilveren te kweken, moet er een (split) zilver valkje tegenover. Maar die split is niet zeker, dat is wel jammer.
Maar dat ie split witmasker bont is, is zeker. Met de juiste partner kun je die zelf ook kweken. :D

ManjaV

Hey Rianne,

Dus met bijvoorbeeld een bont valkje er tegenover kan je bontjes kweken :D Dat klinkt erg lief.
Die zien er altijd zo schattig uit.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Rianne


jolandaW

Hallo Manja

Ik heb weer even een aantal pagina's gelezen bij je en zie dat je na 6 een slot er op doet, hahahaha
Nou ik zij dat ook na nummer 4 maar heb er nu ook al 8
Ik moet er voor waken dat ik er niet nog meer haal want ze blijven allemaal lief en leuk en schattig
En ze hebben allemaal een ander karakter dus ja het blijft leuk maar de ruimte moeten ze bij mij ook nog delen met grasjes dus ik hoop dat ik niet swicht voor meer valkjes tenzij ze ze zelf krijgen ;D
Al kan ik geen garantie geven dat het bij deze 8 blijft hoor want ik weet nu al dat ik weer een keer val voor een nieuwe valk :)

groetjes jolanda

caro

Hoi Irene,

Veel plezier in Duitsland. Het wildkleurtje is wel leuk hoor.

Het is inderdaad een verslavende hobby. Ik begon ook met 1 valkje voor de kids.Kregen ze van hun opa. Terwijl ik het eigenlijk niet wilde. Moet je nu eens kijken. En het blijft maar doorgaan.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/