Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

jolandaW

Ik sluit me bij de vorige vragers aan en vraag dus ook hoe is het met  jou en je vogels.

groetjes Jolanda

*Manon*

En ook ik ben benieuwd hoe het met je is en met de valkjes  ;D

Groetjes Manon

ManjaV

Hoi Trienke, Bonnie, Jolanda en Manon,

Bedankt voor jullie belangstelling! :D
Ik heb even een tijdje niet gepost, weer te druk met het werk.  ::)

Maar nu toch even een update.

Yariki en Timmy hebben sinds vandaag een blok. Yariki blijft namelijk eitjes leggen (gisteren weer eentje), zo van de stok af...en dat vond ik niet echt geslaagd. Vandaar een blok. Het blok hangt in de voliere, maar toen dachten de anderen dat ze er ook in mochten ;D zelfs Shai, die zich een koppeltje met Dreamy waant.  ::)
Daarom heb ik een tussenschot in de voliere geplaatst en dat gaat prima!
Timmy en Yariki gingen overigens meteen het blok in. Nu ben ik benieuwd of Yariki haar eitjes ook echt in het blok gaat leggen.

Met de rest gaat ook alles goed. Sunny en Dreamy kroelen nog steeds de hele dag, Shai zit altijd bij hun en probeert Sunny te imponeren met melodietjes. Sunny op zijn beurt denkt dan dat Shai hem wil kroelen en gaat dan met zijn kopje heel lief omlaag zitten.  :-*
Liron en Fuzzy zijn echt een koppeltje geworden...ze paren meerdere malen per dag en kroelen nu ook!
Dus...alles gaat goed.

Tot zover ;D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Romy

Hoi Manja

Fijn om te horen dat het goed gaat met de valkjes. Ik ben erg benieuwd wat Yariki en Timmy met het blok gaan aanvangen...
Je hebt het wel heel erg druk met je werk lees ik. Denk je ook wel op jezelf?

Groetjes
Romy

ManjaV

Vanavond heeft Yariki haar eitje in het blok gelegd. :D Gelukkig, ze dropt ze nu niet meer op de grond. ;D

Ben benieuwd hoeveel er nog gaan volgen, denk hooguit 1 of 2.

Ze is wel erg fel hoor, ze bewaakt het blok met haar leven. Timmy is trouwens ook veel feller dan normaal, maar wilde wel lekker gekroeld worden.

Hoi Romy,

Bedankt voor je berichtje. Ik probeer zeker op mezelf te letten. Dat lukt ook wel aardig. ;D
Bedankt voor je meeleven!

Groetjes,
Manja

Dierenfreackske

Hoi Manja ...leuk dat Timmy de blokken  goed beschermd he ! Gefeliciteerd met het eerste eitje van T&Y. Grtjs Ann

Romy

Hoi Manja

Graag gedaan hoor  :D
Laat je Timmy en Yariki gewoon een nestje hebben? Of ga je de eitjes vervangen door neppers?

Groetjes
Romy

Saar

Gefeliciteerd met je eerste eitje :D :D

Ik ben benieuwd wanneer het lekker weer gaat worden... ::)
Ik wil Liron en Fuzzy nou wel eens in t echt zien... En jou natuurlijk ook :D
L&F mogen eventueel een nestje, maar dan wel met mate... Hooguit 2 donsjes... dit omdat Liron nog zo jong is ::) Maar dat mogen ze lekker zelf uitzoeken :D
Dus hopelijk tot snel ;)
Groetjes Saar :-*

ManjaV

Hoi Ann,

Dank je wel! :D Het is zeker heel leuk om te zien hoe Timmy het blok beschermt!

Hoi Romy,

Nee, wat mij betreft mogen ze een nestje. Ik denk dat Yariki nog hooguit 1 eitje gaat leggen dus twee donsjes zou wel leuk zijn. :D

Hoi Saar,

Thanks! :D
Aankomend weekend zou het iig al best lekker weer worden. Dan even kijken of het doorzet!
Ik denk dat Liron en Fuzzy graag het blok ingaan, want toen ik het hier ophing, wilden ze er in. Maar twee donsjes is inderdaad meer dan genoeg. ;D

Groetjes,
Manja

Mara

Hoi Manja

Bij jou is het broedseizoen ook begonnen lees ik? Heel veel succes en neem jij jezelf een beetje in acht?

Groetjes

Mara

Peggy

Hoi Manja,  zo ben hier ook weer wat bijgebladerd  :D

Ik las,dat je al van 4 valkjes afscheid hebt genomen manja en dat het goed voelt.Deze valkjes zitten dus nu bij een collega?
Fijn,dat je voor je valkjes fijne adresjes hebt gevonden.

L&F gaan dus binnenkort nog verhuizen naar Saar en dat was het dan hè qua verhuizen?

Timmy en Yariki hebben dus momenteel een blok en inmiddels een eitje...ben benieuwd hoe dát gaat lopen.
Ik weet nog,dat ik je boekje een beetje volgde toen je zat te wachten op Liron en Shai...Shai is dus een heerlijke kroelkont?  Lekker is dat hè!  :D

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

ManjaV

Hoi Mara,

Ja, eigenlijk een beetje onverwacht! :D Yariki bleef maar eitjes leggen en toen zei Caroline (carco): waarom geef je haar en Timmy geen blok? Gedaan dus. ;D

Bedankt voor je lieve woorden! Ik neem mijzelf zeker in acht, en nog een weekje werken, en dan heb ik weer twee weken vakantie. ;D

Hoi Peggy,

Leuk dat je ook weer even hebt bijgebladerd! :D Ik heb de laatste paar maanden ook heel weinig tijd gehad om in de boekjes te lezen.
Kuifje, Daisy, Jerry en Perly zitten bij een collega van mij inderdaad en hebben het daar reuze naar hun zin. Ik krijg vrijwel elke dag een update!
Liron en Fuzzy gaan inderdaad binnenkort naar Saar en daar zullen ze het vast net zo goed gaan krijgen.
En dan is het idd afgelopen met het verhuizen. Het enige valkje dat er dan nog wel bijkomt is een popje voor Shai, en dan heb ik er zes en dat is dan voor mij genoeg en dan hebben de valkjes hier ook lekker de ruimte.
Shai is inderdaad een lieverd, als ik Dreamy en Sunny ga kroelen, springt hij er altijd naast en wil ook gekroeld worden. Hij is echt supertam.
Voor Liron en Fuzzy vind ik het leuk dat ze dadelijk lekker in de voliere zitten waar ze ook een blok krijgen, want daar zijn ze echt aan toe!

Vandaag heeft Yariki haar tweede eitje gelegd, want toen ik thuiskwam uit het werk, zag ik het in het blok liggen.
Het broeden gaat tot nu toe goed, als Yariki eruit gaat, gaat Timmy erin om verder te broeden.
En Timmy is de laatste tijd ook heel vrolijk. Gisteren heeft hij aan een stuk door melodietjes gefloten. :D

Groetjes,
Manja

carco

2 Eitjes: leuk, gaan ze gelijk op met Harry en Chinta.
En ik denk haast dat het pleegdonsje een man is dus dan heb je alsnog kans bij jezelf  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

ManjaV

Hey Caroline,

Ja, denk je een man? Ik ben heel benieuwd hoor!
En ben ook benieuwd of de eitjes hier bevrucht zijn (ik denk het wel) en wat er dan uit gaat komen.
Grappig dat ze gelijk opgaan met Harry en Chinta! Mocht er eventueel bij een van de twee iets fout gaan met broeden ofzo...kunnen we altijd donsjes of eitjes overleggen. :D :D

Groetjes,
Manja

Dierenfreackske