Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Heykes ....zo te lezen gaat het goed daar ook met de valkjes !!! Ik hoop dat er ook nog een prachtig donsje uit dat rare eitje komt ....wie weet wordt het nog een heel speciaal en supermooi valkje !!! Ik duim voor je !! Grtjs Ann

Romy

Hoi Manja

Ik schreef het net in m'n boekje en doe het nu ook even in jou boekje.
Ik heb beslist er toch geen 2e valkje bij te nemen. Dat valkje zou al meteen in de relatief kleine kooi op en neer moeten verhuizen van op m'n studio naar huis. Dat is niet zo'n goede situatie voor een nieuw valkje en daarbij is het ook niet bevorderlijk voor het tam maken.
Dit wou ik je laten weten zodat je geen rekening meer hoeft te houden met mij ivm je komende donsjes.

Het spijt me, maar ik denk dat dit het beste is voor het nieuwe valkje! Toch bedankt voor je supervriendelijke aanbod!!!!!!!!!!!!

Groetjes
Romy

ManjaV

Hoi Ann,

Thanks! :D Ik hoop ook dat er een donsje uit komt, maar ik denk het niet...toch is het maar afwachten!

Hoi Romy,

Wijs besluit hoor. ;) Ik had er sowieso nog niet echt rekening mee gehouden omdat het toch ook nog niet van je moeder mocht. Het was echt een 'misschien'.
Het is inderdaad beter om een tweede valkje erbij te nemen als je wat meer gesetteld bent, en niet de hele tijd op en neer hoeft te rijden. ;)

Verder gaat alles goed hier met de valkjes :D Niets nieuws. Net de kooien schoongemaakt. Oh ja, toch een nieuwtje: Shai zat vandaag weer met zijn vleugeltjes wijd achter Perly aan ;D en die vond het blijkbaar nogal interessant, want ze bleef zitten.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Romy

Hoi Manja

Er was inderdaad nog niks concreet afgesproken, maar ik wou, nu ik een defenitieve beslissing genomen had, jou ervan op de hoogte brengen.
Bij deze :)

Fijn dat alles z'n gewone, goede gangetje gaat :)

Groetjes
Romy

Peggy

Zet hem op Shai  ;D

Fijn dat alles zo goed gaat Manja...ben weer bijgelezen  ;)

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Manja

Hihi...als ik eenmaal op de praat c.q. reageerstoel zit dan heb ik wel vaker een reactie maar over het algemeen reageer ik niet zo heel veel...zegt diegene die al over de 10.000 posts heeft.  ;)

Hoe is het vandaag in de kraamkamer?

Mara

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

ManjaV

Hoi hoi,

Daar ben ik weer eens. Ik heb de afgelopen dagen nauwelijks tijd gehad te reageren, laat staan updates te plaatsen en andere dagboekjes bij te houden.  ::) Ik heb elke avond tot laat moeten werken en toen ik thuiskwam was ik zo moe, dat ik meteen naar bed ben gegaan!

Bedankt Romy, Peggy, Anke, Mara, Lin en Caroline voor jullie postings en interesse! Vind ik echt geweldig!

Tot nu toe zijn er nog geen donsjes, ik verwacht het eerste over ongeveer een a twee dagen, als het tweede eitje tenminste goed is. Daar twijfel ik dus over.
De eitjes zie ik vrijwel niet, want Sunny en Dreamy laten ze geen minuut alleen. Als de een gaat eten, broedt de ander.

Sunny ijsbeert nog wel steeds 's avonds door de kooi en klimt over zijn kop aan de tralies. ;D Dan is hij het zat en wil hij naar de voliere. :D

Shai fluit heel grappige melodietjes en heeft het de laatste dagen voorzien op Perly. Hij doet zijn vleugeltjes dan wijd, maar ook omhoog. ;D Het is een schattig gezicht.
Liron zit nog steeds achter Fuzzy aan en Jerry heb ik zien flirten met Calimero. ;D Gaat goed dus.
Kuifje en Daisy zijn een stelletje, en Sunny en Dreamy ook uiteraard, en niet te vergeten Timmy en Yariki. Waar de een is, is de ander ook. :D

Nou, ik hou jullie op de hoogte uiteraard :D

Groetjes,
Manja

Romy

Hoi Manja

Wow je hebt erg veel en hard moeten werken dan  :o Niet te verwonderen dat je niet op valkparkiet te vinden was!!
Vanaf wanneer heb je vakantie?

Het wordt erg spannend hier :) Over enkele dagen kunnen er dus al donsjes komen, spannend!!!!
Eigenlijk is het wel goed he dat je de eitjes bijna niet kan schouwen! Dat betekent dat mammie en pappie heel goed voor de eitjes zorgen :) Beter zo dan omgekeerd!

Denk je dat Shai z'n opzet zal lukken om Perly te veroveren? Of zijn ze allebei nog een beetje te jong om een koppeltje te vormen??

Dus als ik het goed begrijp, heb je 3 stelletjes en 6 vrijgezelletjes. Waarbij die laatste er blijkbaar nogal op lost flirten  ;D Als ze netjes bij hun flirtpartner blijven, is het wel goed verdeeld zo  :P

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Manja

Wat deed jij ook alweer voor werk? Ik ben ook heel benieuwd. Maar waarom twijfel je aan het tweede eitje?

mara

ManjaV

Hoi Romy,

Volgende week nog een weekje werken en dan twee weken kerstvakantie! :D

Je hebt gelijk: het is echt goed hoe ze voor de eitjes zorgen. Ik vind het zo lief om te zien! Het enige waar ik nu voor moet blijven zorgen is dat de luchtvochtigheid goed blijft. Ik heb momenteel een vochtige doek over het blok gehangen.

Misschien dat het Shai wel lukt om Perly te veroveren. Ze vindt het namelijk erg interessant als hij melodietjes voor haar fluit en blijft dan heel lief zitten en kijkt naar hem. :D Ze zijn iig wel oud genoeg om te koppelen, want dat was bij Timmy en Yariki ook zo.
Ik hoop inderdaad dat het zo uitpakt, dat ze dadelijk allemaal een partner hebben. :D

Hoi Mara,

Ik geef les op een middelbare school!
En ik twijfel aan het tweede eitje omdat daar wat deukjes in zitten, er een hele grote luchtkamer in zit en maar een klein gedeelte van het eitje donker is. Ik denk dat het niets wordt, het zag er anders uit dan de andere eitjes.  :-\

Groetjes,
Manja

Mara

Hoi Manja

Ik wist het toch ook wat je deed....was het alleen even vergeten.  :-[ Ik ben heel erg benieuwd of het tweede eitje mss toch nog goed is, maar als ik je zo hoor, ik weet het niet. Spannend hoor.

Mara

*Manon*

Hoi Manja,

Sjoooo hier ook weer bijgelezen ;D
Leuke mutaties hoor, errug leuke mutaties... weet je... ik word er zo hebberig van hé, al die donsjes en leuke valkjes.... Ik heb ook leuk nieuws... maar dat vertel ik zo in mijn eigen dagboekje....  :P :P :P :P
Nee... ik hou echt mijn mondje dicht :-X
Ik heb als maximaal: 6 valkjes... maar denk dat ik dat nu al niet red 8)
Zoveel moois overal te lezen....
Hopelijk red je kapotte eitje het toch... ik ga heel hard duimen en ben heel benieuwd wanneer jij je eerste donsje gaat vinden.
Spannend hoor!!

Groetjes Manon