Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

Caroline

Jeetje meis, ik krijg een notificatie van Memeriam, "Mikki".

Mijn eerste reactie is, Oh jee niet Manja´s MIkki!!

Maar nu ik hier en daar de berichtjes lees begrijp ik dat het jouw lieverd wel is.  :'(

Wat zul jij je  :censuur voelen. Heel veel sterkte met dit grote verlies, en geef het een plaatsje dat het een ongelukje was. Blijf jezelf dit niet verwijten.

Rust zacht, lieve Mikki.  :-*

Doei je mijn grote vriend, Binky, de groetjes aan de andere kant??

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Ach Manja, wat vreselijk... :'( :'(
Veel sterkte met het verlies van Mikki...

ManjaV

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor het lieve medeleven... :-* :-* :-*
Ik kan het haast nog niet bevatten dat Mikki er niet meer is.  :'( :'(

Ik wilde jullie nog even vertellen dat ik Mikki een uurtje geleden samen met mijn moeder in het park hier vlakbij heb begraven.
Mijn moeder vond zelfs een steen vlakbij dat een beetje de vorm had van een hartje.

Het vreemde is dat ik een paar dagen geleden een paar foto's van Mikki tegenkwam en dacht: die moet ik nog inlijsten of in een fotoalbum doen...Nu zal ik dit dan ook meteen gaan doen.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Yvette

Heel veel sterkte met je enorme verlies
En Rust zacht lieve Mikki

imv

Hoi Manja,
Getver, wat een  :censuur ongeluk!
Kon je op een of andere manier de tijd maar terugdraaien, he?!
Ik wens je heel veel sterkte.
groetjes,
Irene

Gerda

Manja,

Veel sterkte!! Wat een vreselijk ongeluk!! Maar dat is het ook, een ongeluk! Het heeft geen zin te denken: had ik maar ... Je kunt 999 keer opletten, maar net die ene keer ...
Je hield van Mikki en dat wist ie! Niet de lengte van zijn leventje telt, maar wel de manier waarop hij heeft geleefd. En hij heeft jouw liefde gehad en die van Dreamy!

Ik hoop dat je dit snel een plaatsje kan geven!

Liefs, Gerda

Rust zacht Mikki!

Mariska

Jeetje Manja, ik zit huilend je berichtje te lezen :'(
Mikki betekent voor jou wat Binky voor mij betekent.
Zo vaak hebben we het erover gehad hoeveel onze eerste valkjes gemeen hebben en hoe onze band met hun is.
Juist daardoor kan ik me zo levendig indenken hoe jij je nu voelt.
Ik zou willen dat ik ook maar iets kon zeggen om je te troosten, maar ik zou gewoon niet weten wat.
Ik vind het echt verschrikkelijk voor je :'(

Sterkte meis!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Randy

heee manja

ik heb hier geen woorden voor :o
echt ik kan niets anders zeggen als......

dit had ons allemaal kunnen gebeuren!! je kan hier zelf echt niks aan doen!!!!

:-* :-*Sterkte Randy!!!!
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Saar

:'( :'( :'( :'(
Wat een verschrikkelijk ongeluk :'(
Heel veel sterkte met t verlies van Mikki :(
Liefs Saar :-*

Ivy

Lieve Manja.
Ik kom je ook even sterkte wensen, wat vreselijk...  :'( :'( :'(
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Romy

Hoi Manja

Wat een vreselijk nieuws om te horen dat Mikki gestorven is! Het is echt een tragisch ongeluk en je hoeft jezelf zeker niks te verwijten!
Hopelijk lukt het je om het een plaatsje te geven : je hebt Mikki een fantastisch leven gegeven en dat is het belangrijkste

Heel veel sterkte!
Romy en Flupke

*Yvon

Hoi Manja

Hoe is het nou met je?
Je zal vandaag wel een rare dag hebben gehad.
De gedachtes aan gisteren en dat op je eerste werkdag als lerares.  ::)
Ik hoop dat het toch nog een beetje geslaagde dag was voor je.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Manja

Ik heb vandaag niet alleen aan Caroline en Anja gedacht, maar ook aan jou hoor. Na het verdrietige gebeuren van gisteren, en dan vandaag voor het eerst weer voor de klas staan....Ik hoop dat het een beetje meegevallen is.

mara

ManjaV

Bedankt, iedereen, voor jullie lieve lieve berichtjes en jullie medeleven. Ik vind dit zo lief.

Irene, het zou idd fijn zijn als de tijd teruggedraaid kon worden. Ik speel het voorval telkens weer af door mijn hoofd, en begrijp nog niet hoe het heeft kunnen gebeuren.

Gerda, ik hield zeker van Mikki. Hij was mijn eerste valkje, degene waar ik een hele speciale band mee had. Ik ben zo blij dat ik twee jaar lang van hem heb mogen genieten, maar het had nog zo veel langer kunnen duren.  :'(

Bedankt een ieder ook voor jullie prachtige kaartjes via dit dagboekje, Randy bijvoorbeeld, Monky, Gerda en Caroline,  :-*

Mariska,
We hebben elkaar zeker zoveel verteld over onze speciale band met Mikki en Binky. Het is dan juist zo verschrikkelijk om Mikki te moeten verliezen. Het lijkt wel alsof ik niet kan stoppen met huilen, zo erg mis ik hem. Het is zo vreselijk om het voorval telkens weer op je netvlies te zien.
En dan al die kleine dingetjes waardoor je aan hem herinnerd wordt. Zo zit ik nu achter de computer en normaalgesproken zou Mikki op mijn been zitten, onder de computertafel, of naast mij op de stoel. Hij was ook de enige die dit deed.  En dit moet ik nu allemaal missen. Niets lijkt meer hetzelfde zonder Mikki.

Yvon, het was geen leuke dag.  :-\ Ik heb alleen maar aan Mikki gedacht. Op het werk kon ik mijn gedachten enigzins verzetten, maar eenmaal weer in de auto en thuis...nee...
Ik heb nog gedacht aan het feit waarom ik dit dagboekje startte: om te vertellen dat Mikki bij Feld was omdat hij toen zo ziek was.  :'( :'(  En nu...geen Mikki meer... :'( :'( :'(

Dreamy lijkt er een beetje verdwaasd bij te zitten. Ze roept niet, maar zit stil en wil ook niet gekroeld worden. Vanochtend had ik Sunny even bij haar gezet als troost.

Nogmaals bedankt voor alle lieve reacties.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Manja

Ik kan me voorstellen dat jij je nog steeds rot voelt over het voorval.

Daarom wil ik je het volgende geven....

Mara