Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Niets aan de hand hoor Manja :)

Hier zit een koppel dat pas vanaf het 3e of zelfs 4e ei gaat broeden. Ze zitten wel in het blok maar  warmen de eitjes niet. Pas als de pop aangeeft dat ze klaar is begint hij te broeden en pas daarna neemt zij het s' avonds over. Net alsof ze het zo afgesproken hebben :)

Caroline

Weer een ei!!!  :o

Gaaf goed daar bij jou.

Zou wel leuk zijn als het bevrucht is. Hebben ze ook niet stiekem gewipwapt, als jij op je werk was.

Misschien houden ze niet van pottekijkers.  ;D ;D

Succes.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Hey Bonnie,

Gelukkig maar dat het zo hoort ;D Je staat toch wel even te kijken als je het eitje zo naast het valkje ziet. ;D
Maar, nu zit Dreamy wel op het eitje in het blok, en Mikki zit gewoon op een stokje in de kooi. Dat betekent dat hij misschien morgen overdag gaat broeden?
Ik vind het wel heel grappig bij dat koppel van jou, dat pas na het derde of vierde ei gaat broeden. Ze zijn echt op elkaar afgestemd, wat zit de natuur toch bijzonder in elkaar.  :D




Hey Caroline,

Ja, het gaat aan de lopende band. ;D
Wat ik vooral leuk (en handig) vind, is dat Yariki en Dreamy hun eerste eitje op dezelfde dag hebben gelegd. Net alsof zij dit nu hebben afgesproken. ;D En het komt bijzonder goed uit.
Ik hoop heel erg dat het eitje van M en D bevrucht is. Misschien hebben ze inderdaad gewipwapt, toen ik er niet was. En ik ben toch ook heel wat keren voor mijn werk weggeweest...dus...wie weet... :D




Terwijl ik dit schrijf, zie ik Mikki in het blok kijken waar Dreamy op het eitje zit. ;D Het begint al wat te schemeren nu. Ik ben benieuwd of zij op het eitje blijft zitten vannacht.
Ook Yariki zit te broeden op het nepeitje. Ze maakt allerlei kirrende geluidjes.  8)

Groetjes,
Manja



MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Ach ik heb toch wel een beetje medelijden met jou hoor de eerste 3 weken.
Allemaal pit-bulls. Hoef je nog niet eens een hondje voor in huis te hebben ;)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Yvon

Hoi hoi

Ik heb ook een tip.  ;) ;D
Let er niet teveel op wie wel of niet gaat broeden,als er maar gebroed en gegeten wordt.
Anders wordt je net als ik.  ;D
Gek dus !!  ::) ;D ;D
Hier gaat het ook niet helemaal zoals het hoort.  ???
Het gaat nml niet overal zoals het eigenlijk hoort tegaan.
Maar wel spannend allemaal hoor !!  ;D


Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Nee, dat is waar.

Ik heb hier ook zowel Diégah als Fleur, beide dames willen eigenlijk het blok niet verlaten en laten de mannen alleen maar enkele keren per dag broeden om zelf te gaan eten. Gelukkig accepteren beide mannen dit en  gaan keurig broeden zodra het popje uit het blok komt maar is het buikje van de pop vol gegeten kruipen ze gelijk in het blok waarna soms het mannetje nog eventjes mag blijven maar meestal gelijk weer kan vertrekken.

Dus .... niks geen regelmaat, pop 's nachts en man overdag.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Romy

Hoi Manja

Ik hoop voor je dat jou valkjes op privé gesteld zijn en gewacht hebben met wipwappen tot jij weg was  ;)
Wat zou het leuk zijn mocht je een nestje hebben! Dat lijkt mij enorm spannend

Groetjes
Romy

ManjaV

Hey Caroline,

Vooral Dreamy is een pitbull  ::) ::) zolang ze uit de kooi is, is er niets aan de hand, maar eenmaal in het blok...berg je maar!  :o Ze vloog zowat uit het blok omhoog gisteren!
Vandaag hebben ze eigenlijk nog niet veel gedaan. Voornamelijk eigenlijk buiten de kooi gezeten.  ::) Maar ja, dit schijnt zo te horen he. ;D Dreamy is heel nerveus en drentelt heen en weer in de kooi, zodra ik de kooi opendoe, probeert ze er vandoor te gaan.  ??? Dat doet ze nooit. Hormoontjes? ;D Ook heeft ze het sinds gisteren voorzien op mijn zoutkristallen lamp. Die ze nooit eerder een blik waardig keurde. Zou ze iets van zout moeten hebben ofzo?




Hey Yvon,

Bedankt voor de tip! ;D Ik moet zeggen dat ik nu niet zo oplet wie wanneer broedt. Er ligt ook nog maar 1 eitje en dan schijnen ze niet te broeden. Alhoewel ze af en toe het blok induiken om daar naast het eitje te gaan zitten.  ::)




Hey Caroline,

Zo te lezen zijn jouw dames op hun privacy gesteld ;D ;D
Maar zolang het goed gaat, is het toch prachtig! De man houdt de wacht en het popje broedt. Een goede taakverdeling! :D




Hoi Romy,

Ik denk dat de eitjes onbevrucht zullen zijn, maar je weet het nooit. ;) In ieder geval kan ik alvast zien of ze goed voor hun eitjes zorgen, mocht er ooit een tweede nestje komen waarvan de eitjes wel bevrucht zijn. Ook leren ze hiervan. :D
Ik had Yariki's eitje/eitjes (?) ook wel verwacht. Omdat Timmy vaak bovenop haar zat. Maar dat ze het allebei op dezelfde dag zouden gaan leggen, is voor mij ook een verrassing. En komt in principe wel goed uit.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ManjaV

Yariki heeft vanochtend vroeg haar tweede eitje gelegd en broedt nu al de hele tijd. Ik laat het nog even liggen bij haar, want Mikki en Dreamy zijn nog niet echt begonnen, alhoewel Dreamy nu alweer een tijdje in het blok zit. Vandaag zou ook haar tweede eitje er moeten zijn, dus ik ben benieuwd. Mikki zit heel lief op 1 pootje op het stokje voor de ingang van het blok. Hij kijkt de hele tijd naar binnen. :D :D :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Yvon

Hoi hoi

Wil jij je mail even lezen ??  ;) ;D
Zo te horen gaan Yariki en Dreamy mooi gelijk op.
Als ze dat nou elke keer gaan doen,zou het wel mooi zijn.
Heb je altijd een koppeltje achter de hand voor het geval dat.
Als ze dit vaker mogen gaan doen dan.  ;) ;D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hey Yvon,

Je bedoelt mijn hotmail? Ik zal zo gaan kijken! Heb daar al een tijdje niet gekeken!  :-[ ;D

Ja, het is net alsof Yariki en Dreamy het zo hebben afgesproken. ;D
Misschien is het toch iets dat in de natuur zit, dat het zo gaat.
Ik vind het namelijk wel iets te toevallig om waar te zijn.
Het zou mooi zijn als Yariki's eitje of eitjes bevrucht is/zijn.

Van mij mogen ze misschien wel vaker. ;D ;D
Of eerst Sunny en Fuzzy als Fuzzy oud genoeg is. :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Romy

Hoi Manja

Wat spannend zeg!!! Dus als ik het goed begrijp zijn er nu twee koppeltjes die eitjes hebben?
Waarvan je denk dat er 1 koppeltje zal zijn met bevruchte eitjes en het andere niet?
Kwestie van correct op de hoogte te blijven  :P

Is er gisteren dan nog een eitje bij gekomen?

Groetjes
Romy

Monky

Hahahaha...

Weer een ei.

Ik ben benieuwd waar dit allemaal naar toe gaat  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

ManjaV

Gisteren heeft ook Dreamy haar tweede eitje gelegd :D :D
Aangezien zij consequenter broedt dan Yariki, heb ik het eitje van Yariki weer vervangen door een nepeitje en Yariki's eitje bij de twee van Dreamy gelegd.

Ik betrapte Timmy en Yariki vanochtend weer op het gewipwap ;D  ::)

Dreamy is alleen een beetje van slag af, ik zie haar nauwelijks eten?  ??? ???




Hoi Romy,

Helaas weet ik nog niet welke eitjes wel en welke niet bevrucht zijn. Dat is nog even afwachten. :D
Van Dreamy denk ik niet omdat zij en Mikki niet met elkaar gepaard hebben, althans...niet dat ik heb gezien.
Van Yariki zou kunnen maar Timmy is nog erg jong...
Yariki en Timmy zijn volgens mij ook nog niet echt een koppeltje, Timmy zou volgens mij op elk popje springen dat zich aanbiedt ;D




Hoi Monky,

Haha ;D ;D ;D Nou, anders ik ook wel.
Het is maar weer afwachten totdat ik kan gaan schouwen.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Yvon

Hoi hoi

Dat Dreamy nu weinig eet kan kloppen hoor.
Als het goed is,komt ze +/_ 2X van het nest om te eten en ontlasten.  ;D
Ik ben ook wel heel nieuwsgierig of de eitjes bevrucht zijn. :)

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >