Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

ManjaV

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

imv

Irene was here  ;)

Had geen notificatie, dus moest ff bijlezen!
Hoe gaat het nu met de valkjes?

ManjaV

Gezellig :D :D

Met de valkjes gaat alles heel goed! Dreamy haar oogje ziet er ook wat beter uit :D :D Alleen vindt ze mijn hand nu eng... ::) ::) ::)

Fuzzy moet over een paar dagen de herhaling van de ontwormingskuur. Tot nu toe ziet alles er goed uit!

Sunny lijkt nu ook verliefd op Fuzzy, dit is niet veranderd, hij vliegt haar de hele tijd achterna. Met Daisy in het kielzog. ;)

Groetjes,
Manja

Saar

Hoi Manja
gelukkig gaat t alweer beter met Dreamy haar oog
groetjes Saar :-*

ManjaV

Hoi Saar,

Ja, dank je :D Morgen ga ik over tot 1x zalven per dag (in plaats van 2x). Ze vindt het steeds enger worden dus het is maar goed dat het binnenkort niet meer hoeft.  ::)

Groetjes,
Manja

carco

Hoi,hoi

Had jij Trixie nog gezien bij Yvon? Of zit je daar nog steeds bakken met koffie binnen te gooien ;D :P

Groetjes: Caroline
Klik op het plaatje voor onze site!

ManjaV

Hey Caroline,

Geen bakken koffie, maar een bakje thee ;D ;D ;D
En ja, ik heb Trixy uitgebreid kunnen bewonderen. Wat een mooi valkje he? Schitterend gewoonweg! :D En ze lijkt qua uiterlijk voorkomen (niet de kleuren) heel erg op Fuzzy. Dat zei ik ook tegen Yvon. Zelfde kuifje, zelfde bouw, zelfde uitdrukking in de ogen. :D

Het was weer heel gezellig vanochtend! Leuk om Harry buiten zijn broedhokje te zien en Hedwig op de eitjes! Zit zij er inmiddels alweer op?

Groetjes,
Manja

carco

Yep!! Ze zitten allemaal weer in de kooi: saai en doodse stilte hier. Vast stilte voor de storm ;D
En guess what!! Ik kreeg net allemaal mooie foto's met het nieuwe blok of het goed was, dan gaat het zo op de post :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

ManjaV

Nou, wat ik al verwacht had is gebeurd:

Sunny en Fuzzy hebben met elkaar gekroeld!

Na dagenlange 'achtervolgingen' van Sunny is Fuzzy dan toch eindelijk overstag gegaan. Net hebben ze voor het eerst met elkaar gekroeld. Zo lief.  :-* Sunny is nogal gewild bij de ladies, want hij kroelt ook nog steeds volop met Daisy! :D

Ik probeerde net een foto te maken, maar toen stopten ze net met kroelen, ik zal zo snel mogelijk een foto van het gekroel proberen te maken. ;)

Dreamy's oogje is nog niet helemaal genezen. Vooral als ze haar oogje dicht doet, zie je dat het op de oogleden nog steeds wat rood is.  :-\

Groetjes,
Manja

Caroline

Wat leuk hè, dat ze allemaal gaan kroelen.  :D

Balen van het oogje van Dreamy, als het echt bovenop het oogje is, is het dan niet een beschadiging??

Hopelijk is het snel over.

Zit ze nu trouwens nog bij Fuzzy??

Hoe heb je het nu gedaan met de wormenkuur??

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ManjaV

Hey Caroline,

Ja, zo lief om te zien hoe ze kroelen. Net kroelde Dreamy ook ineens met Sunny! :D :D :D

Ik denk inderdaad dat het een beschadiging is, want mijn vermoeden is dat het door Yariki's nageltjes kwam, omdat zij een keer bovenop Dreamy landde....

Yariki zit nog steeds bij Fuzzy. En als mijn berekeningen kloppen, moet ik een dezer dagen (uiterlijk zaterdag) beginnen met de tweede herhalingskuur. Ik vraag voor de zekerheid nog na bij Feld welke doseringen ik moet geven. Ik weet het namelijk niet. ;) ;D

Groetjes,
Manja

febvisje

Wat tof dat die twee ook al kroelen. Hoe lang moet je nog met de behandeling van Dreamy?

Grt jane

ManjaV

Hoi Jane,

Dat weet ik eigenlijk niet. Ik moet vanmiddag even terugbellen naar Feld en dan hoor ik meer. ;)

Groetjes,
Manja

Romy

Hoi!

Ik volg al enkele dagen je dagboekje (de laatste pagina's toch, want alles bijlezen zou met iets te veel tijd kosten :))

en nu vraag ik mij af wat ze aan de telefoon gezegd hebben in verband met de zalf voor het oogje van één van je valkjes? Fuzzy was het dacht ik.

Is het het ooglid of het oogje zelf wat beschadigd is? Want als het het ooglid is, dan heb ik misschien gedacht dat het rode stipje dat je nog ziet, misschien een klein littekentje is, dus geen ontsteking of zo????

Ik heb het zelf niet gezien, maar dacht het toen ik het las...

Alvast veel sterkte en ook met je operatie (ik weet niet wanneer die is, maar wil het je toch al zeggen)

Groetjes
Romy

ManjaV

Hoi Romy,

Gezellig dat je een berichtje in mijn dagboekje achterlaat. :D

Het zalfje is voor Dreamy bestemd. Volgens mij vloog Yariki bovenop haar en zijn toen haar nageltjes op Dreamy's oogje gekomen. Althans, dat denk ik. En ik vind dat haar ooglid rood is, vnl. in de ooghoek, daar is het ook iets dikker. Dus inderdaad, ik denk ook dat het een beschadiging is, en niet echt een ontsteking.
En zo een beschadiging duurt wel even eer dat het geneest (denk ik). Maar omdat ik het niet zeker weet, heb ik vandaag toch maar even met Feld gebeld. En ik moet nu nog het zalfje gebruiken tot aankomend weekend en als het dan nog niet over is, maandag bellen voor een afspraak.

Bedankt voor het sterkte wensen! :D Ik word begin dec geopereerd.

Groetjes,
Manja