Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

Monky

Hi Manja,

Hoe gaat het met het rode oogje van Dreamy?
Zie je al verbetering?

Ik hoop dat het allemaal snel over is.

Had ik niet ergens gelezen dat een van jouw birdies ook een beetje krijst?
Yaro van mij heeft dat op dit moment. Op het ene moment is hij lekker aan het fluiten...op het andere moment is hij aan het krijsen. Het is een beetje alsof hij zingt met een schorre keel  ::) en dan zingt hij weer of zit hij lekker te keuvelen.
Is dat hoe het bij jou ok was? Ben je er achter gekomen wat het was? En doet hij/zij het nog steeds?

Wat een vragen hè? :-[ Ik hoop niet dat je het erg vindt. Anders delete ik het straks weer.

Groetjes,
Monky

carco

Citaat van: Caroline op 16 november 2006, 09:22:43
Citaat van: carco op 15 november 2006, 21:01:43
Het houdt ook niet op bij jou hè? Nu weer het oogje van Daisy.
Ik hoop toch echt dat ze eens gauw bij elkaar in de volière kunnen hoor :-\

Groetjes: Caroline.


Dreamy toch??

Sorry die bedoelde ik toch ook :-[ Ik dacht nog het is diegene die van Esther komt en dan typ ik nog de naam verkeerd :-[

En wachten tot je uit het ziekenhuis bent? Dat duurt nog eeuwen ;D Nou ja eigenlijk schiet dat best wel op hè?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Hoi Monky,

Volgens mij is het iets verbeterd. Maar ik durf het niet goed te zeggen, want zodra ik het weer zalf, lijkt het erger dan voorheen.  :-\ En volgens die assistente zou het binnen drie dagen over of verbeterd moeten zijn. Ik heb alleen vandaag nog te gaan dus... ::)

Krijst Yaro zo ineens uit het wilde weg? Het lijkt inderdaad op een beetje zingend gekrijs.  ::) ;D Laat maar zeggen, een krijsje met een melodietje erin? ;D
Bij mij doet Fuzzy dit echter niet tussen het fluiten door (Fuzzy fluit ook eigenlijk niet  :-X) maar als hij boos is. Dus bijvoorbeeld als een van de andere popjes te dicht in de buurt komt. Dan legt ze haar kuifje plat en begint heel melodieus te krijsen. ;D Dit had ik nog nooit bij een van mijn andere valkjes gehoord, dit soort gekrijs. En volgens mij is dat dus als Fuzzy boos is. En ze doet het inderdaad nog steeds als Dreamy, Daisy of Yariki te dicht in de buurt komen. Of als ik met mijn vinger kom en ze geen zin heeft om te kroelen. ;D
Maar Yaro doet het dus onder het fluiten door?




Hey Caroline,

Tuurlijk, ik wist wel dat je Dreamy bedoelde. ;) De namen lijken ook wel wat op elkaar, dezelfde klank.
Nou, de vierde moet ik naar het ziekenhuis. Dus het schiet aardig op. En dan twee maanden in het gips.  ::) Loopgips, dat wel...maar toch zal ik de eerste twee weken heel rustig aan moeten doen.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Hi Manja,

Heb ik weer iets gemist ???

Moet je naar het ziekenhuis? Het is iets aan je been of voet, want je krijgt loopgips... Wat heb je? Het is toch niets ernstigs?

Je dacht zeker mijn valkjes zijn ziek geweest.... Laat ik me ook maar naar het ziekenhuis begeven  ;D ;D ;D
Nee hoor... alle gekheid op een stokje  ;)

Groetjes,
Monky

ManjaV

Hoi Monky,

Ja, ik word aan mijn voet geopereerd, ze gaan een bot rechtzetten dat dus niet helemaal recht staat. ;D
Het is gelukkig verder niets ernstigs. ;)
Ik zal alleen wel een paar dagen in het ziekenhuis moeten blijven.
In navolging van de valkjes idd ;D nee hoor, geintje ;)
Ik hoop alleen dat ze tegen die tijd allemaal gezond zijn. Met een been in het gips kan ik nl moeilijk langs de dierenarts.  ::)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Wat lees ik nu weer bij Karin ???
Krijg je weer de kriebels ::) :P ;D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Hey Caroline,

Nou, wie weet... 8) maar met mijn voet in het gips kom ik nergens.  ::) Even afwachten of Fuzzy nou echt een popje is of toch een mannetje. Ik denk een popje, eerst dacht ik een mannetje. Ingewikkeld he! Het is dat Sunny nu zo achter Fuzzy aanzit, dat ik van gedachten ben veranderd over Fuzzy's geslacht.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mariska

Hoi Manja,

Maak je maar niet te druk hoor om Dreamy's oogje.
Het ziet er na het zalven altijd beroerd uit en daarom waarschuwde ik je ook.
Maar als je een paar dagen gestopt bent zie je duidelijk hoe mooi het opgeknapt is ;)
Ik zalf meestal 10 dagen.
De laatste dagen bouw ik dan af naar 1 keer.

En ik had ook al gelezen dat je de kriebels weer hebt ;D
Laat ik maar even niks zeggen :-X ;)

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ManjaV

Hi Mariska,

Dank je voor je opbeurende berichtje, had ik even nodig want ik zat in over Dreamy's oogje. Zodra je die zalf er idd opdoet, lijkt het erger dan voorheen. En gelukkig had je dit gezegd tegen mij dus schrok ik er niet zo heel erg van. Maar wel van het feit dat de drie dagen bijna om zijn en haar oogje er wel beter uit ziet, maar nog niet beter is. Maar nu lees ik dus dat jij wel tien dagen zalft. Dat zou ik ook kunnen doen?

Oh ja, ik heb zeker de kriebels. Maar voorlopig kan het ffies niet.
Ik zie mezelf al op gips achter de valkjes aan.  ::)

Liefs,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV



MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Hi Manja,

Ik moet heel eerlijk bekennen dat als ik die jongen zie, ik ook weer de kriebels krijg... Ik moet me echt inhouden  :P

Eigenlijk is dit forum heel slecht voor me  :-\
Ik wil nu meer vogels dan ik kwijt kan  ;D ;D ;D

Hoe gaat het vandaag met Dreamy's oogje?
En hoe gaat het met jou?

Groetjes,
Monky

ManjaV

Hoi Monky,

Thanks for asking ;) Met mij gaat het goed! :D Het is lekker weer buiten en daar word ik altijd meteen vrolijk van. En met jou?

Dreamy's oogje is nog hetzelfde als gisteren.  ::) Maar ik hoorde gisteren van Mariska dat zij altijd 10 dagen zalft. En dit is voor mij nu de vierde dag. Dus ik zal gewoon doorgaan en als het na het weekeinde nog niet verbetert is, bel ik Feld wel weer. Om nu te bellen vind ik ook weer onzin, want het enige dat zij kunnen doen (volgens mij) is een ander zalfje voorschrijven. En ik wil eerst even dit volhouden. Een lichtpuntje: het is wel beter als in het begin.
Alleen Dreamy begint mijn hand nu eng te vinden.  ::)

Nou, je ziet idd zoveel leuks op dit forum he. :D Zeker ook bij Karin. Zoals ik al eerder zei, ik ben heel tevreden met Sunny. Het is nog steeds een lief kroelvalkje. :D Is Whooshy ook nog steeds een kroelerd?
Het is niet zo dat ik Sunny in mijn hand kan houden en dan kroelen, maar als ik zeg: 'kroelen?' buigt hij gelijk zijn kopje, heel lief...en als hij naast Daisy zit en ik zeg: kroelen? buigt hij zijn kopje naar haar toe. Zooooooo lief.... :-* :-* :-* :-*

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ManjaV

Toch net nog maar even naar de Feldkliniek gebeld...ik moet iig tot na het weekeinde doorgaan met zalven en als het dan nog niet over is bellen...;)


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anja

Hoi Manja,

heel veel sterkte met Dreamy en ik hoop dat het oogje snel geneest.

En jij ook veel sterkte met je operatie.

Groetjes Anja