5 augustus 2025, 05:24:10

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Whaaaaauuuuuuuuw ,  dat is een echte babyvalkjes boom , hihi ,grtjs Ann

Rianne

Nummer 13 is ook geboren, wederom een jong van Dulce en Diego, dit keer een met donkere oogjes en knalgeel dons :) Het laatste eitje tikt en piept :)

Caroline

Jeetje .... 13 jongen .... gaat echt lekker bij jou.  :D

Is een nieuw record of niet?? Ik heb ook nog niet zoveel jongen tegelijk gehad .... lijkt me wel leuk maar ook bere druk.  :o

SUcces.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Nee, dit is de eerste keer dat ik van 3 (eigenlijk 4) koppels tegelijk eieren/jongen heb. 2006 en 2007 verliepen erg rommelig, veel geplukte jongen, een koppel geelwangen en complete chaos ;D  Dit jaar 2 nieuwe koppels en die doen het super! Max en Pino hebben elkaar uitgezocht en Joey en Zoey eigenlijk ook. Ze doen het echt heel goed en ik ben dan ook erg blij met ze.

Het valt nu nog mee met de drukte, ik zal zo kijken of ik er al een paar ringen kan. Met tam maken zal het wel lastig worden, dus dat doe ik echt alleen op verzoek. Zie je me al zitten in de huiskamer, met 14 jongen??

Caroline

Ja, dat wordt een heel karwei.

Ik had er pas 10 .... 1 van een ouder nest 8-9 weken, langer blijvend i.v.m. vakantie nieuwe baasje, 6 jongen van half juni en 3 jongen van half juli .... nou dan is het al in ploegen eruit en zeker als ze eenmaal kunnen vliegen hooguit met 2 tegelijk eruit, anders blijf je erachteraan rennen.  ::)

Wat wel helpt is een supertam valkje van jezelf erbij houden als je ze eruit hebt. Ik neem hier meestal één van de valkjes die altijd bij me blijven zitten als ze los zijn, dit stimuleert de jongen ook om bij me te blijven.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

mariejj

Spannend,, wangetjes en veertjes kijken over een tijdje bij de jongen van D&D  ;D

Rianne

Het is hier ook zo ingewikkelt... ik heb niet 13 maar 12 jongen, het jong met donkere oogjes is niet van D&D, maar van J&Z. Daarnet even jongen laten zien aan mijn moeder, toen zag ik nog 2 eitjes liggen bij J&Z, de eitjes van D&D dus. Ik was even in de war ;D

Rob S

He Rianne,

Gefeliciteerd met je jongen! En dat wordt idd wangetjes kijken, ben erg benieuwd!

Christine

Geleficiteerd met al de jongen!
13 jongen is best wel veel!
Ben benieuwd naar de wangetjes!

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Randy

ej rianne,, weet je het cker ;D niet toevallig ergens nog aantal over het hoofd gezien ;)??

strax zijn het er zo veel moet je turven:P
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

kenay86

wow gefeliciteerd met je grote hoeveelheid baby's :D ben benieuwd naar de foto's en vooral de mutaties die tevoorschein komen :D

Dierenfreackske

Hoi Rianne ..ik hoop dat de jonge donsjes het allemaal heel goed doen en ze allemaal goed gevoerd en niet te veel geplukt worden , nog eens gefeliciteerd hoor ! Grtjs Ann ;D
(ik hoop echt dat er een geelwangetje tussen zit voor je )

Rianne

Hehe, nu zijn het er wel 13 ;D Nummer 14 is op komst, het eitje is al behoorlijk aangepikt. Nr 13 had donkere oogjes :)
Ook geprobeerd een lutino en een bont jong te ringen, hopelijk zitten ze er morgen nog om.

Anke

Hoi Rianne,
Fijn dat het allemaal zo goed gaat :)
Ik vond 6 jongen al veel ::)
Is de aankomende nummer14 nu het laatste donsje?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne