4 augustus 2025, 23:18:53

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Rianne

De stand staat nog steeds op 9 maar zowel bij Ayko en Tiaro als bij Joey en Zoey ligt er een eitje in het blok wat op uitkomen staat.
De eerste pluk-neigingen van Ayko en/of Tiaro heb ik ook al gezien :-\ Een donsje met een rood plekje op z'n kop en een rood plekje op z'n lijfje. Ik ga het goed in de gaten houden, Tiaro apart zetten heeft eerder ook al eens geholpen, maar daar zijn de jonkies nu nog te klein voor.

Het was dus wel het 3e ei van J&Z wat ik weggegooid heb. Het kan nu niet lang meer duren voor de jongen van D&D gaan uitbreken ;)

Dierenfreackske

Hoi Rianne , wat spannend weer ! Ik ben al benieuwd wat er uit komt ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Rianne,
Het is weer spannend hier :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Hoi Rianne,

Het gaat goed hier hé, leuk hoor!
Jammer dat er weer geplukt wordt, hopelijk is het van voorbijgaande aard, of is het zo, als ze één keer plukken, blijven ze plukken?

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Rianne ...  ik zou dat eigenlijk ook wel willen weten hihi !
of ze als ze een keer geplukt zijn  weer de volgende keer ook geplukt worden he ??   Grtjs Ann

Randy

hallo rianne/manon en ann ;D

echt  :censuur is dat als ze plukken, maar volgens mij is het zo, als ze eenmaal plukken dat ze dat later ook nog doen, is tenminste bij mij wel zo...

sterkte ermee

Groetjes randy:P
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Caroline

Hier niet hoor, Randy .... ik heb 2 koppels die plukken als ze 2 jongen hebben maar als ze 5 of zelfs 6 jongen hebben wordt er geen veertje afgeknabbeld.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hoi Caroline, ze willen natuurlijk geen onderscheid maken hé... eentje plukken... de rest ook maar plukken en ja.. als je er dan 6 moet plukken.... heb je je krop nog wel een keer vol hé  :P :P :P

Randy

hej rianne,

hoe gaat het nu met de jongen??
hoe ga je het oplossen,, of ga je nog ff de boel aankijken??

hej caroline 8)

hmm appart...........
bij mij maakt het niks uit 3 of 6 jongen,, maarja dan houden we het er maar op dat het per koppel verschillen is  ::)

groetjes randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Rianne

Drukdrukdrukdruk! Inmiddels zijn er weer 2 jongen bijgekomen, een bont jong, en een jong van Dulce en Diego! :D Spannend, want dit jong heeft rode ogen, en kan een fallow zijn of een lutino :D

Rianne

Eh, 12 jongen dus, alle eitjes bij Ayko en Tiaro zijn ook uit. :)

Rianne

De stand:
14-8 - lutino jong Max en Pino
15-8 - bont jong Joey en Zoey
15 of 16-8 - 2 lutino's Max en Pino
- wildkleur of cinnamon jong Ayko en Tiaro
17-8 2 wildkleur of cinnamon jongen Ayko en Tiaro
- 1 wildkleur jong Max en Pino
- 1 bont jong Joey en Zoey
20-8 1 wildkleur of cinnamon jong Ayko en Tiaro
- 1 bont jong Joey en Zoey
- 1 roodoog jong van Dulce en Diego

Anke

Hoi,
Fijn dat alle eitjes zijn uitgekomen!
En nu maar pennetjes kijken :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne

Hey Anke! Ik verwacht er nog 2 hoor! :D

Anke