4 augustus 2025, 21:39:09

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

kenay86

hey rianne,

ik ga je dagboekje zeker bij houden omdat ik toch wel erg graag een vriendje voor tailey wil.. jammer dat er niet ergens een verzamel punt is voor de niet gereserveerde of te koop aangeboden jonge valkjes hier op het forum :D het is zo erg moeilijk zoeken hoor!:D ik hou nu een aantal boekjes in de gaten omdat ik echt opzoek ben naar een mooie,lieve en voral mannelijk vriendje ;) wild us niet gelijk zeggen dat ik er 1 bij je wil reserveren, ik weet ook echt niet welke kleur ik wil, het is gewoon degene die ik het mooiste en liefste vindt ga ik op reageren in dehoop dat ie dan nog niet gereserveerd is ;) dus alvast bij deze de vraag of je misschien al bij het uitrekenen zo goed als weet of je mannetjes verwacht en welke kleur is dit dan? ik zal je morgen even een PB sturen.. denk dat dat wel wat makkelijker is :)

Rob S

He Rianne,

Succes met je komende nestje, ik ben erg benieuwd wat de mutaties zullen zijn. Hopelijk zit er een mooie geelwang voor je tussen ;D

Rianne

Soms wordt je gewoon verliefd op een valkje op de foto ;)
Van 2 koppels weet ik het zeker, de een krijgt wildkleur en lutino mannen, de ander wildkleur en cinnamon mannen.
Ik zal regelmatig foto's plaatsen, vooral de eerste weken gaan de reserveringen niet zo hard dus als er wat voor je bij zit hoor ik het wel. ;)

Hoi Rob,

ik hoop het! De kans is groot, gezien hun vorige nesten :D

Wilma1

ik kom je gewoon ff een knuffel geven, omdat ik zolang weg ben en je niet ben vergeten

:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Ahh wat lief Wilma! :D
Je valt meteen met je neus in de boter, want Max en Pino hebben sinds vanmorgen een lutino baby! :D

Rianne

14 augustus 2008, 21:43:44 #3591 Last Edit: 14 augustus 2008, 21:50:11 by Rianne
Daarnet nog even wat foto's van Binky gemaakt. Binky is echt een schatje, gek op kroelen en badderen in mijn haar ;D

Jullie raden nooit wie er op mijn linker schouder zit. Recht zit Binky, en links zit zijn kooigenoot... DANI! :D
Ik had de kooi open laten staan, eens kijken wat Dani zou doen. Opstappen deed hij voorheen altijd wel, als hij eens los was maar dat is al een tijdje terug, omdat hij echt niet tam is.
Dani vloog dus uit de kooi, veroorzaakte even paniek maar stapte dus weer keurig op. :D
Nu zit hij op mijn schouder, en ik heb hem zelfs even mogen kroelen! :D Vaker oefenen dus, want het is wel heel gezellig zo met 2 tamme valkjes ;)

Dit is Dani (oudere foto)

Cinnamon opaline geelwang bronze fallow man :)

Dierenfreackske

Hi Rianne ...wat een leuke en mooie foto's weer , , dat is altijd schrikken he en dan hou je je hart vast dat ze nergens tegen vliegen he . Hoe is het hier anders met de kweek ? Gaat alles naar wens hier ? Grtjs Ann

Randy

heeej rianne 8)

ik ben weer even alle ''OUWE BEKENDEN'''hun dagboekjes aan het nakijken, doe ik zo eens in zoveel tijd ff :P
gaat alles goed daar met de kweek??

ik had op jullie site gekeken en zag dat je rose kaketoe heb, prachtig beest man 8)

ik ben nu ook met geelwangen aan het kweken, heb 4 eitjes liggen 1 deze dagen komt de eerste uit!!

Groetjes Randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Wilma1

Citaat van: Rianne op 14 augustus 2008, 20:42:50
Je valt meteen met je neus in de boter, want Max en Pino hebben sinds vanmorgen een lutino baby! :D

:o :D Voorgevoel  ::) :P ;D Gefeliciteerd, wat leuk!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Citaat van: Dierenfreackske op 14 augustus 2008, 23:23:00
Hi Rianne ...wat een leuke en mooie foto's weer , , dat is altijd schrikken he en dan hou je je hart vast dat ze nergens tegen vliegen he . Hoe is het hier anders met de kweek ? Gaat alles naar wens hier ? Grtjs Ann

Hoi Ann,

had even het rolgordijn naar beneden gedaan. :) Binky kan niet zo goed vliegen, die heeft een afgebroken staart :-\

Citaat van: Randy op 15 augustus 2008, 17:29:10
heeej rianne 8)

ik ben weer even alle ''OUWE BEKENDEN'''hun dagboekjes aan het nakijken, doe ik zo eens in zoveel tijd ff :P

ik had op jullie site gekeken en zag dat je rose kaketoe heb, prachtig beest man 8)

ik ben nu ook met geelwangen aan het kweken, heb 4 eitjes liggen 1 deze dagen komt de eerste uit!!

Groetjes Randy

Hoi Randy!

Spannend hoor! :D Broeden ze zelf of heb je een split geelwang man? En wat voor geelwangen kun je dan kweken?

Citaat van: Wilma1 op 16 augustus 2008, 10:03:50

:o :D Voorgevoel ::) :P ;D Gefeliciteerd, wat leuk!
;) Wilma

Haha, er liggen nu 3 lutino's en nog een ei in het blok. Leuk he? :D

De stand:
14-8 - lutino jong Max en Pino
15-8 - bont jong Joey en Zoey
15 of 16-8 - 2 lutino's Max en Pino
- wildkleur of cinnamon jong Ayko en Tiaro

De stand staat nu op 5 jongen :)

Wilma1

Citaat van: Rianne op 16 augustus 2008, 16:34:42
Citaat van: Dierenfreackske op 14 augustus 2008, 23:23:00

Hoi Ann,

had even het rolgordijn naar beneden gedaan. :) Binky kan niet zo goed vliegen, die heeft een afgebroken staart :-\

heeej rianne 8)

Groetjes Randy

Hoi Randy!

Spannend hoor! :D Broeden ze zelf of heb je een split geelwang man? En wat voor geelwangen kun je dan kweken?

Citaat van: Wilma1 op 16 augustus 2008, 10:03:50

:o :D Voorgevoel ::) :P ;D Gefeliciteerd, wat leuk!
;) Wilma

Haha, er liggen nu 3 lutino's en nog een ei in het blok. Leuk he? :D

De stand:
14-8 - lutino jong Max en Pino
15-8 - bont jong Joey en Zoey
15 of 16-8 - 2 lutino's Max en Pino
- wildkleur of cinnamon jong Ayko en Tiaro

De stand staat nu op 5 jongen :)

Het wordt tijd dat ik weer es langskom, maar dan zijn ze vast al weg ??? Evengoed leuk  om Max en Pino te zien  :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Randy

heeej rianne 8)

Groetjes Randy

Hoi Randy!

ik kweek met een cinnamon geelwang pop zonder splits, en een cinnamon geparelde man split geelwang!

dus ik krijg gewone cinnamons en cinnamon opaline  split geelwang, en cinnamon geelwang en geparelde geelwangen!

VRAAGJE:hoe kan ik bonte of lutino geelwangen kweken?
wat moet ik dan tegenover elkaar zetten rianne??

:-*Randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

kenay86

wow, je Cinnamon opaline geelwang bronze fallow man is echt geweldig :O ik kende deze mutatie nog niet.. wel gelezen hier op het forum, maar geen foto's kunnen vinden.. omdat ik lutino echt geweldig vindt, maar cinnamon nog meer is dit echt een geweldige mutatie voor mij :D zowiezo genetisch natuurlijk :D *gaat kijken voor een cinnamon bronze fallow ;D*

Dierenfreackske

Hoi Rianne , al 5 jongen , goed he , gefeliciteerd hoor ! Grtjs Ann