The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Rianne

Ik heb het deksel los gemaakt, en dat ging inderdaad erg makkelijk. :) Het deksel ligt nu op 4 knijpers, zodat het er niet in kan vallen. Wat is die Ayko toch fel joh, zelfs buiten het blok wil ze me aanvallen. Maar als ze dan bijt, bijt ze niet hard. :)

Lin

Citaat van: Rianne op 20 april 2006, 11:38:02
Ik heb het deksel los gemaakt, en dat ging inderdaad erg makkelijk. :) Het deksel ligt nu op 4 knijpers, zodat het er niet in kan vallen. Wat is die Ayko toch fel joh, zelfs buiten het blok wil ze me aanvallen. Maar als ze dan bijt, bijt ze niet hard. :)

Dat is een goed teken! Dan broeden ze ook vaak goed. bij mij tenminste! De deksle kan er niet in vallen omdat er ene randje aan de binnenkant zit toch?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mariska

Hoi Rianne,

GEFELICITEERD MET JE EERSTE EITJE!!!!

Leuk is het he?! ;D
Ik hoop dat ze het tocg goed gaan doen ondanks dat ze jong zijn.
Je weet maar nooit.
Die van mij zijn ervaren en leggen ook onbevruchte eitjes dus wat dat aan gaat ben je toch nooit zeker.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Hoi Rianne

Wat een feest...je eerste EI. ;D ;D
Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat ,maar dat is gewoon even afwachten ! Geniet in ieder geval van het eitje !!

Groet van Ankie

♪ Marlies

Hoi Rianne, ;D

Als je deksel op de oude manier in je blok viel, zou ik er nu een plaatje opmaken wat iets groter is, dan valt het op je blok. Nu heb je kans dat het erin valt. Je moet er maar niet aan denken wat er gebeurt als er valkjes onder zitten. :-\

Groetjes Marlies ;)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

moonwitch (diana)

Hoi Rianne

Je eertse eitje :D. Hoort dit valkje ook bij jullie kwekerij?
Hopelijk volgen er snel meer.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Rianne

Even duidelijkheid over het deksel. :)
Ik heb het blok aan de zijkant van m'n kamervoliere hangen. Maar als ik het deksel open deed, kon ie niet zo ver want dan kwam hij tegen het dak aan. Dus ik kon er nog maar net in met mijn hand.
Ik heb het deksel los gehaald, en op 4 punten een knijper erop gezet. En daar ligt ie nu op. Dus het kan er niet in vallen. :)

Gisteravond ging ik het licht aan zetten en toen zaten ze er niet op. Ook niet om half 11, toen ik naar bed ging. Dus ik denk niet dat ze al beginnen met broeden. Ik verwacht wel weer een ei vandaag. En de knik zit weer in de staart dus wie weet. :)

Rianne

Citaat van: Mariska op 20 april 2006, 13:51:26
Hoi Rianne,

GEFELICITEERD MET JE EERSTE EITJE!!!!

Leuk is het he?! ;D
Ik hoop dat ze het tocg goed gaan doen ondanks dat ze jong zijn.
Je weet maar nooit.
Die van mij zijn ervaren en leggen ook onbevruchte eitjes dus wat dat aan gaat ben je toch nooit zeker.

Liefs
Maris!!

Je weet maar nooit hoe het loopt. Ik hou er iig rekening mee dat het ook gruwelijk fout kan gaan.

Citaat van: Ankie op 20 april 2006, 14:57:15
Hoi Rianne

Wat een feest...je eerste EI. ;D ;D
Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat ,maar dat is gewoon even afwachten ! Geniet in ieder geval van het eitje !!

Groet van Ankie

Hey Ankie,
dank je wel! Het is echt heel apart om zo je eerste ei in dat blok te zien liggen. :)

Citaat van: marlies op 20 april 2006, 17:46:03
Hoi Rianne, ;D

Als je deksel op de oude manier in je blok viel, zou ik er nu een plaatje opmaken wat iets groter is, dan valt het op je blok. Nu heb je kans dat het erin valt. Je moet er maar niet aan denken wat er gebeurt als er valkjes onder zitten. :-\

Groetjes Marlies ;)

Nee idd, daarom heb ik er ook voor gezorgd dat het deksel er niet in kan vallen. :) Het is nu nog even profesorisch, moet er nog iets kundigs op verzinnen ;)

Citaat van: Caroline op 20 april 2006, 23:40:42
:o

Je ogen puilen uit! :P

Citaat van: moonwitch op 21 april 2006, 06:27:05
Hoi Rianne

Je eertse eitje :D. Hoort dit valkje ook bij jullie kwekerij?
Hopelijk volgen er snel meer.
Groetjes diana

Hoi,
ja ze hoort er helemaal bij. :) Ze gedragen zich erg puberaal dus ik verwacht wel weer een eitje! :D

Rianne

Het tweede ei ligt er inmiddels ook. :)

♪ Marlies

ja ze hoort er helemaal bij. :) Ze gedragen zich erg puberaal dus ik verwacht wel weer een eitje!  :D
-----------------------------------------------------------------------------------------

Het zijn toch nog maar pubers. :P

Gefeliciteerd met nr 2

Groetjes Marlies ;)

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Rianne

Citaat van: marlies op 21 april 2006, 15:34:29
ja ze hoort er helemaal bij. :) Ze gedragen zich erg puberaal dus ik verwacht wel weer een eitje!  :D
-----------------------------------------------------------------------------------------

Het zijn toch nog maar pubers. :P

Gefeliciteerd met nr 2

Groetjes Marlies ;)

Gelukkig zijn het nog pubers, des te groter is de kans op een bevrucht ei haha ;D

Caroline

Hé nog een ei!!

Gefeliciteerd!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Gefeliciteerd met je tweede ei!! :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**