The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Rianne

En ik maar denken, hoe kom ik steeds aan die blauwe heup? ;D

Mariska

;D ;D ;D

Nou lig ik helemaal in een deuk ;D

Maar ik ga stoppen want we moeten zo weg en Marisje is nog niet aangekleed :-[ :P

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Rianne

Het is hier echt zo grappig, Ayko gaat het 'alarm roepje' van Diego nadoen.
En Tinco zoekt een kroel bij Nayana maar krijgt een knauw. Maar ik denk dat ze elkaar toch wel leuk gaan vinden, zo ging het eerst ook bij Tiaro en Ayko. :)

Rianne

Ayko heeft nog steeds geen dikke buik/kont dus ik hoef me geen zorgen te maken :) Heb het ze gister en vandaag niet zien doen, maar vandaag was ik van 1 tot 4 bij de kapper. Van lang (donker)blond haar, ben ik naar halflang, koperrood MET pony gegaan. ;D

Tara

Citaat van: Rianne op  4 april 2006, 16:49:25
Ayko heeft nog steeds geen dikke buik/kont dus ik hoef me geen zorgen te maken :) Heb het ze gister en vandaag niet zien doen, maar vandaag was ik van 1 tot 4 bij de kapper. Van lang (donker)blond haar, ben ik naar halflang, koperrood MET pony gegaan. ;D

Dat vraagt 1 ding Rianne,
een foto ;D ;D

Rianne

Tara

Hoi Rianne,

het lijkt een beetje op mijn kleur,
alleen is het mijne nog een beetje donkerder van kleur :)

Wel mooi hoor!!
Is gelijk weer anders :)

Rianne

Ik vond trouwens ook een hele mooie veer van Nevada, net of er een tijgerprintje op zit. :)

Christine

Met je haar is niks mis mee! Vind het zelfs prachtig!!

Die veer is echt wel iets mooi's! Hier zitten ze ook in de rui! Moet eens dringend veertjes rapen! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mariska

Hoi Rianne,

Je haar is superleuk :D
Staat je echt heel goed.

Ik heb ook van die veren van Kaily.
Ik bewaar ze goed want die komen niet meer terug ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Hé Rianne, wat leuk je haar!!

Staat je lekker vlot.

Maar 3 uur zitten bij de kapper, brr.  :P

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Ik moest er wel heel erg aan wennen, maar vind het nu ook wel heel leuk. Is weer eens iets anders! :D

Verder niks te melden hier, de valkjes doen wat ze normaal ook doen. Zal ze zo weer verwennen met eivoer. :)

Boily, mijn witte pers, is weer eens krols. Overdag loopt ze de hele tijd om me heen te draaien en zo gauw mijn vriend thuis komt, gaat ze meteen bij hem liggen. 's avonds wil ze bij ons op bed liggen, maar kan dan niet kiezen bij wie. Dus loopt ze heen en weer en krijg je de hele tijd die pluimstaart in je gezicht ::)
Ik wil graag een nestje van haar maar denk niet dat ze dan aankan. Ze weegt maar 2,3 kilo, haar kleurslag is gewoon erg klein.

Rianne

Nog steeds geen nieuws hier. Ik heb Tiaro en Ayko niet meer zien wipwappen sinds de laatste keer dat ik het hier gemeld heb. Wel loopt Ayko als een idioot te roepen en probeert ze de mannetjes na te doen.

Nayana vind het leuk om aan de voerbakjes te tillen. Zojuist liep ze het op en vielen bijna alle zaadjes op de bodem. ::)

Het gaat verder wel goed met ze, Tinco zit nu lekker te fluiten. Een echt koppel vormt hij nog niet met Nayana, maar ze hebben nog ruim de tijd. Nayana wordt in augustus pas 1.
Nog een maand, hoop ik, en dan kunnen de valkjes naar buiten. :)

Lin

ik was ook wle benieud of er nog nieuws was. ik zie je haar gekleurd! Dit had je toch al eens eerder gehad? Het is wel even wennen voor mij. Maar het staat je beter dan dat het mij zou staan.

Ik zag net dat de buren hier de blokken hebben opgehangen. ik wil ook zo graag een voliere alleen ik kreeg net te horen dat ik een deel van mijn zorgtoeslag moet terug betalen. Balen!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)