The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Hey Maris, ik merk aan Tiaro wel dat ie behoorlijk last van de hormonen heeft. Ik zie m elke keer naar Ayko kijken zo van 'kan ik er al op?' ;D Gelukkig is Ayko een net meisje en gaat ze er niet te vaak op in ;)

-----------------------------------------------------------------------------------------

Wat dacht jij dan, ze krijgen hier allemaal een keurige opvoeding hoor ::). Een keer per dag is genoeg. :P

Rianne

Ayko is gewoon een lieverd. Ze vind mij ook nog steeds geweldig. Ze is ook nog eens heel slim, ze laat zich door mij en Tiaro kroelen en doet lekker niks terug ;D

Rianne

Nou zeg, we hebben het er net over,  hoor ik weer zachte geluidjes naast me. Zaten ze weer op elkaar! ;D Heb er een filmpje van, zal m zo uploaden.

♪ Marlies

Rianne

Nou, inderdaad! Schaamteloos gewoon! ;D

Het eerste deel, is misschien wat lang, de finale komt in het tweede deel ;D
Als ze niet werken, probeer het dan 5 minuten later nog even. :)

http://youtube.com/watch?v=Ax75RhIfowo

http://youtube.com/watch?v=iQ1kthXxyfI

Dit keer ging Tiaro niet zo hard fluiten. Daar waren mijn oren wel dankbaar voor ;)

Mariska

Citaat van: marlies op  2 april 2006, 14:35:11

Hey Maris, ik merk aan Tiaro wel dat ie behoorlijk last van de hormonen heeft. Ik zie m elke keer naar Ayko kijken zo van 'kan ik er al op?' ;D Gelukkig is Ayko een net meisje en gaat ze er niet te vaak op in ;)

-----------------------------------------------------------------------------------------

Wat dacht jij dan, ze krijgen hier allemaal een keurige opvoeding hoor ::). Een keer per dag is genoeg. :P

Wat zei jij ook alweer Marlies ;D ;D ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

De tweede is nog niet klaar.

In die eerste zat hij eerst een tijdje in haar zij te porren ;D ;D ;D

Later ging het wel goed ;)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Haha ja, het is zo grappig om te zien. Vooral een paar dagen geleden, toen wisten ze nog niet wat evenwicht was ;D

♪ Marlies

Ja Mariska,
je weet natuurlijk niet wat ze daar bij Riane allemaal wel niet zien. ::) ::)
Het was een nette valk toen ze hier weg ging. :P

Groetjes Marlies ;)

Mariska

Citaat van: marlies op  2 april 2006, 15:07:08
Ja Mariska,
je weet natuurlijk niet wat ze daar bij Riane allemaal wel niet zien. ::) ::)
Het was een nette valk toen ze hier weg ging. :P

Groetjes Marlies ;)

Ze heeft vast een slecht voorbeeld gehad ;D ;) :P

♪ Marlies

Mariska

Die Rianne, als je een wist wat ik me nu allemaal in me hoofd haal ;D

Maar ik zal me mond houden :-X

Rianne

haha houden we het wel netjes Maris?  ;D

♪ Marlies

Mariska

Zouden ze daar dat in de zij porren ook hebben gezien :-X ;D