The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Hoi Rianne, :D

Weet je wie de plukker is, anders zou je die apart kunnen zetten. De kleintjes komen dan toch wel groot.
Het is zo zonde die kale kipjes. :-\


Groetjes Marlies ;)

Rianne

Citaat van: Caroline op 24 februari 2006, 19:43:54
Zielig hè, bij de nesten vorig jaar deden ze het volgens mij niet zo heel erg als dit jaar, of wel??

Ben wel benieuwd hoe snel dat die veertjes weer terug komen. Ik vind het zo'n zielig gezicht. Ik zag dat de paar stekeltjes die het albinootje pas al weer had er ook weer af zijn. :-\

Maar later als tie groot is ........ ;)


Het eerste nest deden ze het volgens mij helemaal niet, het tweede nest (van Tinco) deden ze het wel. Maar bij Tinco ook omdat hij pap aan z'n veertjes had. Volgens Lin doen ze dat omdat ze de jongen uit het blok willen om een volgend nestje te leggen.

Citaat van: marlies op 24 februari 2006, 19:44:38
Hoi Rianne, :D

Weet je wie de plukker is, anders zou je die apart kunnen zetten. De kleintjes komen dan toch wel groot.
Het is zo zonde die kale kipjes. :-\


Groetjes Marlies ;)


Hoi,

het zijn Lin's valkjes ;) Maar ik denk niet dat ze ruimte heeft om er 1 apart te zetten. En ze hebben al weer 2 eitjes gelegd voor de volgende ronde. 1 ouder zal het wel redden hoor.

Rianne

Zojuist op marktplaats 2 advertenties geplaatst. :)
1 voor een koppel diamantduiven en 1 voor Chinese Dwergkwartels.
Ik hoop dat dat nog kan, zo met die vogelgriep. Kwartels vallen toch onder pluimvee of niet?
Het zal mij benieuwen of ik reacties krijg, ik vraag natuurlijk weer om aparte mutaties ;D (pastel bij de duifjes en pastel of cinnamon bij de kwartels)

Riny

Hoy Rianne
Als je ze nu niet kunt krijgen neem je er hier toch mee als je op visite komt.
Wij hebben van die kleine zilverkwartels en bruine dwergkwartels.
Veel succes Riny :D

Rianne

Die bruine zijn zeker wat groter? Die heeft mijn moeder ook. Er zat soms een witte tussen. :) Dat zijn zeker Japanse kwartels?


Riny

Hoy Rianne
Het zijn allemaal chinese  dwergkwartels.Ze zijn allemaal even groot.
Ik zal wel eens zoeken of ik nog ergens een foto er van heb,en anders maak ik vandaag wel foto's.
Japanse dwergkwartels raadt ik je af om die te nemen.
Dit ivm de buren,ze maken veel herrie.
Groetjes Riny :D

Rianne

Ja ik weet het, ze schreeuwen soms erg hard. Ik ben benieuwd naar je foto's. :) Als ze nu al buiten zitten, zouden ze bij mij ook al in de voliere kunnen. Dat betekent... een uitstapje! :)

Maar ik wacht eerst de reacties op mijn advertentie af, misschien is er iemand in de buurt met kwartels. Lin en ik komen sowieso een keer langs hoor. :)

Rianne

M'n moeder heeft kuikentjes in de couveuse, kijk eens wat een eigenwijsje:

Riny

WAT LIEF          WAT LIEF[/size][/color][/b]

Rianne

Na al die foto's van het kleine grut bij Lin, werd het weer eens tijd om m'n beauties hier op de foto te zetten. Met Tiaro special!  ;D





Tinco MET staart :)




Ook al is ie niet zo tam, het is wel een lekker ding! ;D






Ook Ayko mag niet ontbreken:


En Nevada en Diego:




Het is echt een nieuwe foto van Diego, maar hij wil er niet anders op! ;D

Monky

Beauties zijn het zeker  :o :o :o :o :o
Ook erg fotogeniek. Die lieve kleine zwarte kraaloogjes  :-* :P

Dus jij neemt ook weer gezinsuitbreiding  ;D ;D ;D
Hoe meer vleugels, hoe meer vreugd  ;D ;D ;D
En wat een snoepige foto van die kuikens... Lente begint er echt al aan te komen.... Nu het weer nog  :P

Groetjes,
Monky


Riny



                  

                 

Hoy Rianne
Dit zijn de foto's van de kwartels die ik je beloofd heb.
Groetjes Riny :D



Rianne

Ohh ze zijn echt lief!

Op de kwartel advertentie heb ik nog geen reacties, op de duiven wel. 1 ga ik van het weekend terugbellen om een afspraak te maken om langs te komen. :)

Riny

Hoy Rianne
Hopelijk vallen ze dan bij je in de smaak.
Groetjes Riny :D

Rianne

Ik hoop het ook. En anders wachten we nog even. Het heeft geen haast. :)