The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

aad

Rianne

En dan krijg ik jou erbij? ;D :P

aad

Rianne

Ssst straks komen er nog praatjes! :o

aad

Rianne

In ieder geval tot zondag.

;) :P

Lin

Citaat van: Rianne op 28 april 2006, 11:15:43
In ieder geval tot zondag.

;) :P

Laten we niet teveel off-topic gaan anders bezoeken jullie maar een chatbox!
;)

Misschien een idee om dit weer wat meer op dit forum te promoten trouwens?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Tiaro snapt er echt niks van. Die gaat het blok in en legt alle eitjes uit elkaar. Ayko is er ook al een tijd vanaf dus ze laten ze gewoon koud worden. Ik snap dus niet hoe het kan dat de eitjes evengoed ontwikkelen. :-\

Lin

Citaat van: Rianne op 28 april 2006, 12:13:04
Tiaro snapt er echt niks van. Die gaat het blok in en legt alle eitjes uit elkaar. Ayko is er ook al een tijd vanaf dus ze laten ze gewoon koud worden. Ik snap dus niet hoe het kan dat de eitjes evengoed ontwikkelen. :-\

Nee dat zou inderdaad dan niet kunnen. Misschien is het welniet goed binnen en breid dat uit?

Rianne

Je zal het dinsdag wel zien, het zijn echt aders. :)

Rianne

En nu zit Ayko weer pittig te broeden. Ik ben bang, dat hier hetzelfde gaat gebeuren als bij Caro. Dat ze wel ontwikkelen, maar niet uitkomen. Mijn moeder bood al aan, om ze in de broedmachine te doen, en dan de eitjes vervangen. En als er dan kuikens zijn, die in het blok te leggen. Maar ja, wat als ze ze niet accepteren? :-\

Lin

Tja dat kan je beter bij kweken vragen. en anders heb ik misschien nog wel een koppel. Het is een erg grote gok..

Riny

Citaat van: Rianne op 28 april 2006, 16:10:13

Mijn moeder bood al aan, om ze in de broedmachine te doen, en dan de eitjes vervangen. En als er dan kuikens zijn, die in het blok te leggen. Maar ja, wat als ze ze niet accepteren? :-\

Hoy Rianne
Dat is inderdaad een grote gok.
Ik ga er zo'n heksentoeren niet voor uithalen door ze in de broedmachine te leggen.
Meerdere mensen die ik ken doen dit wel,het is natuurlijk ieders eigen keuze.
Hoe wil je ze dan groot krijgen als ze niet geaccepteerd worden?
Je moet ook nog gaan werken.
Daar zou ik toch eens goed over nadenken,je weet niet wat je jezelf op de hals haalt.
Groetjes Riny :D

Rianne

Dat zei ik ook al tegen haar. Ik kan ze niet vanaf dag 1 met de hand opvoeden. En al zou ik het wel kunnen, het risico dat ze alsnog overlijden is me te groot.

Riny

Hoy Rianne
Dat is ook de reden dat ik het niet meer doe vanaf dag 1.
Die voedingsstoffen die zo essentieel zijn, en ze zeker nodig hebben,kunnen wij ze niet geven.
De eerste 14 dagen moeten ze zeker door de ouders, of pleegouders worden gevoerd.
Groetjes Riny :D