The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Rianne,

Het zou zonde zijn als de eitjes niet bevrucht zijn, maar ach het is de eerste keer!! Ze krijgen nog kansen genoeg!!!
Volgens mij weten ze dat ze het niet geod hebben gedaan en nemen daarom ook de moeite niet om te broeden  :P

Groetjes, Gerda

Rianne

Inmiddels heb ik 1 ei weggegooid. Er zat al een deukje in maar vanochtend hadden ze m verder opengepikt. Voor het een zootje zou worden, heb ik m weggehaald. Morgen zal er wel weer 1 liggen. Ik heb ze niet meer zien paren, terwijl ze dat daarvoor toch regelmatig deden. Ik zie t allemaal wel. :)

aad

anders heb ik ze wel voor je Rianne .. tis hier een legbattterij  ;D

Rianne

Rianne

Ik denk toch dat ik 1 of 2 bevruchtte eitjes heb. Ik denk aders te zien in 1 ei en het andere heeft een rode 'kring', terwijl die ene dat ook had. Ook moet er nog een vierde (eigenlijk vijfde) ei aankomen vandaag. Ayko zit echt veel op de eitjes en af en toe komt Tiaro ff buurten. Maar die broedt nooit.
Zou toch wel leuk zijn, 1 of 2 kuikentjes. :)

Gerda

Hoi Rianne,

Het zou wel leuk zijn als er een of twee bevrucht zijn. Een klein nestje om te oefenen!!!  :D
Maar dan moet Tiaro wel een beetje mee gaan helpen!!
Ik ben benieuwd!!!

Ik hoop dat de kleintjes dan net zo'n kuif krijgen als hun vader!!!

Liefs, Gerda

Riny

Hoy Rianne
Ik duim voor je dat er een paar eitjes bevrucht zijn.
Maar als Tiaro geen vaderlijk gedrag vertoond ,wordt het moeilijk.
Dan zul jij Aiko moeten helpen.
Groetjes Riny :D

valkchico

Hallo Rianne,

Ik hoop dat er inderdaad twee eitjes goed zijn en dat je een klein oefen nestje krijgt.

Bij mijn eerste nestje is er toen maar 1 kuiken uitgekomen en dood gegaan,dat was gelukkig ook maar een klein nestje. Nu doen ze het veel beter.

vervelend he dat afwachten of het allemaal goed gaat. ;D

gr Esther

♪ Marlies

Hoi Rianne, ;D

Leuk hoor dat Ayko al 3 eitjes heeft. Het duurt meestal wel een paar dagen voordat je goed kunt zien of ze bevrucht zijn. Zou wel leuk zijn. ;D

Groetjes Marlies ;)

Lin

Zal ik dinsdag weer even langskomen?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

De tussenstand staat weer op vier. :) Ik was op mijn werk, en had mijn vriend een sms gestuurd of ie ff wou kijken. En er lag keurig een vierde ei. :)

Hopelijk borrelen de vadergevoelens op als er een kuikentje komt. Af en toe Ayko 'een aai over de bol geven' schiet natuurlijk niet op.

Ik wacht nu tot na het weekend met schouwen. Dan zou ik echt verandering moeten zien. :)

Rianne

Citaat van: Lin op 28 april 2006, 09:44:40

Ik vind het prima! :)

Lin

Citaat van: Rianne op 28 april 2006, 10:27:57
Citaat van: Lin op 28 april 2006, 09:44:40

Ik vind het prima! :)

oke ik kom wel weer even kijken vanuit mijn werk.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aad

Voor een geslaagde wip kan je luuk wel ff lenen hoor Rianne , als het niks is  ;)

Rianne

Verhuur je die als gigolo? ;D