4 augustus 2025, 23:18:04

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Roosje

Oh nee he, die zijn heel lastig. Laat er maar gauw iemand naar kijken :-\ Het is net zo interessant in je dagboek ;D

Rianne

Ik kan wel internetten maar krijg steeds een waarschuwing.
En als ik de pc opstart krijg ik weer allemaal waarschuwingen... En voorlopig heeft mijn broer geen tijd meer dus als er iemand anders kan helpen via hulp op afstand...

Kirsten

Hoi Rianne,

Ik zou me nog niet teveel zorgen maken en anders komt er echt wel een mooie oplossing voor Nayana, dat weet ik zeker. Hier liep ook niet alles zoals ik gedacht had,. momenteel heeft m´n albino man interesse in mijn geelwan pop,. niet de bedoeling! ;) en verder heb k dit seizoen ook verschillende poppen gezien, die achteraf mannen waren. Je blijft ermee bezig op die manier en dat is ook wel leuk hoor,. beetje zoeken op het internet, mailen naar kwekers,. je komt er ook op die manier achter hoe creatief je kan zijn,. met indeling van kooien, volieres enzo :D

Balen dat je een virus hebt,. ik heb destijds ook iets van lob.com gehad en daar hoef je ook niet blij te zijn,. dingen die automatisch installeerde bla bla bla,. ik heb uiteindelijk m´n pc een week terug gezeg,. je hebt van die data op je pc waarnaar je terug kan gaan,. en toen was het weer normaal,
Ook kan je geloof ik op de site van norton security een scan over je pc gooien, die kijkt dan ook even hoe en wat,.
succes! (misschien wel verstandig om even een backup te maken van je belangrijke dingen,. je weet het nooit)

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Lin

Kan je eens een foto maken van je nieuwe spullen? bij ons is de hygrometer kapot, maar ik keek vanochetnd en het zag er nog goed uit! Is dat houten ding niet een dakje voor duiven waar ze op kunnen zitten?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Nee het is van stukjes hout en ander materiaal gemaakt, dat zit aan een ketting. Lastig uit te leggen! Ik zet voorlopig niks op de computer aan foto's want met dat virus... :-\

Kirsten, mijn broer heeft Norton gebruikt, Ad Aware en Search & Destroy - ook een antivirus geval, en nog geeft hij nieuwe meldingen...

Ankie

Hoi Rianne

Mijn complimenten voor je nieuwe handtekening !!!
Ziet er prachtig uit !!!
Ben heel benieuwd wat er allemaal gebeuren gaat bij jou !
Spannend hoor !

Groet van Ankie

Waardeloos die virussen !

bobbie

Hoi Rianne,

Net gaf ik Lin de complimenten over haar handtekening, bedacht ik ineens dat ik het tegen jou nog niet heb gezegd. Ik ben er werkelijk helemaal weg van, je handtekening. Tinco bij maanlicht, geweldig. :D

En over pop/man gebeuren: Cootje heette voorheen Cobus omdat ze floot als een man. Nu legt ze eieren dus het is zeker weten een pop. Lique heeft ook een pop die nog beter kan fluiten dan de mannen. Dus het blijft voorlopig een  ??? voor je. ;)

groetjes, Nel :)

Rianne

Hoi Nel,

dank je wel voor de complimenten! :)

Ik hield me bij Tiara ook voor dat popjes ook kunnen fluiten, maar toen ze opeens Diego na ging doen, terwijl Tinco dat niet deed, ging ik ernstig twijfelen! ;)

~Natas~

Hoi hoi,

Ik moet zeggen GAAF zeg die handtekening.
Je valkje valt zo wel lekker op.
En die mooie zon achter grond is heel mooi gedaan.

En we wachten wel af wat er gaat gebeuren bij jou.
Wordt nu wel steeds nieuwsgieriger  ;D

Valkengroetjes,

Natas, Joepie & Jesse

♪ Marlies

Hoi Rianne ;D

Ook voor jou en je vriend een hele leuke jaarwisseling.

Groetjes Marlies ;D

Rianne

Dank je wel Marlies! :)

Ook ik heb mijn ringen binnen! Rode ringen! :) Ben helemaal een beetje trots, terwijl ik nog geen eens jonkies heb die de ringen kunnen dragen ;D

Met de valkjes gaat het goed. Ayko is nog steeds supertam en Tiaro fluit erop los. :)
Tinco en Nayana zijn nog niet echt de beste vriendjes, maar hebben ook geen ruzie. Er komt een nieuw vleugelveertje door bij Nayana, zal eens kijken of daar een stipje op zit.
Diego en Nevada... daar is ook nog niks veranderd. Diego zit vaak aan de ingang van het nestblok te knagen, hoop niet dat dat kwaad kan. :-\

Ik heb nog steeds een virus op mijn pc. Ik merk er niet echt veel van, maar krijg steeds een venstertje rechtsonder met een waarschuwing.
Ook kan ik de computer niet meer normaal uitschakelen, zelfs niet met de aan/uit knop dus moet steeds de stekker eruit.... :-\

Monky

De beste wensen voor het nieuwe jaar.

Groetjes,
Monique

Riny

Citaat van: Rianne op 30 december 2005, 13:57:29

Ik heb nog steeds een virus op mijn pc. Ik merk er niet echt veel van, maar krijg steeds een venstertje rechtsonder met een waarschuwing.
Ook kan ik de computer niet meer normaal uitschakelen, zelfs niet met de aan/uit knop dus moet steeds de stekker eruit.... :-\

Hoy Rianne
Laat je computer na kijken want dadelijk heb je niets meer.
Ik heb hem net terug gekregen met een dikke rekening erbij.
Maar ik kan weer computeren ,want het viel vies tegen zonder computer dat kan ik je zeggen.
groetjes Riny :D

Rianne

Ik weet er al alles van. Heb hem al eens een paar dagen moeten missen.
Heb nu al alle foto's van de C Schijf afgehaald en ze op m'n 2e harde schijf gezet. Ik neem geen risico.

Riny

30 december 2005, 14:26:24 #74 Last Edit: 30 december 2005, 15:12:45 by Riny
Hoy Rianne
Ik heb mijn lesje ook geleerd.
Nooit te oud om te leren.
Groetjes Riny :D