4 augustus 2025, 23:19:03

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Rianne

Ik snap er even niks meer van. Nu zit Nayana heel zachtjes samen met Tinco te borrelen op de vitrine kast. Het zal toch niet waar zijn dat zij ook een man blijkt te zijn?!? :o

Mariska

:o :o :o :o
;D ;D ;D ;D

Je weet het maar nooit!
Ik heb me ook goed vergist met Kaily ::)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Het zal wel echt weer iets voor mij zijn.... *zucht*

Mariska

We hopen er gewoon het beste van ;)

En als het wel een man is komt daar ook wel weer een oplossing voor.
Bij mij kwam het uiteindelijk wel goed uit dat Kaily een man blijkt te zijn omdat ze dan een mooi koppel met Kaily vormt ;)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Al zou Nayana een man zijn, heb ik 2 popjes en 4 mannen. Dan moet ik voor beide een partner zoeken, waarbij ik rekening moet houden met het lutino geelwang jong wat ik wil houden, van Diego en Nevada. Dan zou ik die daaraan moeten koppelen en voor Tinco weer iets anders moeten zoeken, liefst (split) witmasker, dan krijg ik albino popjes....

Mariska

Nou zie je nou!
Je hebt de oplossing al klaar :D ;)

Alles komt goed en ik heb bij Kirsten net ook nog een bericht voor je geplaatst ;)
Namelijk dat ik voor jou ook van die mooie kleintjes wens in 2006 ;)

Rianne

Hi hi, ik had het al gelezen :)
Tja, het schopt dan wel mijn plenning in de war, ik zou dan weinig ruimte overhouden voor nog een ander nieuw koppel. Dan heb ik 6 valkjes in de voliere, 2 diamantduifjes en 3 kwarteltjes, en binnen 2 valkjes. En binnen kunnen er echt maar 2 want ik heb maar 1 kooi, en die witte houd ik voor de jonkies van binnen. De kooi waar Tinco en Nayana in zitten is niet echt geschikt om de rest van hun leven in te zitten, en die kooi is niet van mij.
Maar eerst nog maar even afwachten....

Mariska

Wacht het nou maar rustig af want voor hetzelfde geld zit je ernaast ;)
Ik duim voor je!

Lin

wat lees ik nou? Nayana misschien man? Dat zal toch wel niet? Dat moet dan toch een cross over zijn? Anders heb ik misshcien over  dik een jaar een witmasker zilver pop split voor bont. dat is toch ook mooi? Ik had nog niet gezegd zeker dat je een mooi handtekening heb? Ik vind hem echt gaaf zo, met die kleurstelling. en nog bedankt voor de mooie mutatieposter!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Tja, als je zoiets 1 keer hebt meegemaakt ga je natuurlijk overal op letten. Ze heeft een beetje gebrabbeld maar voor de rest hoor ik haar nooit. Terwijl ze al 4 maanden oud is. En dat wittige hoofdje hebben volgens mij alle cinnamon geparelde witmaskers. En het is niet superwit of zo.

Helaas zat haar snaveltje gister weer vol met troep, dus dat hebben we er weer uitgepeuterd.... :-\

Ik ben blij dat je je poster mooi vind! Bij ons komt ie in het trapgat, waar nu de ijsberg nog hangt ;)
Leuk he, de handtekening? :) Tinco die patst bij volle maan ;D

~Natas~

Hoi,

Ohohoh het zal toch niet waar wezen he.
Eerst dit en nu weer dat..........je moet toch even afwachten totdat je zekerheid hebt.
Maar wel spannend hoor, zo zie je maar je bent nooi 100% zeker van.

Groetjes,

Natas, Joepie & Jesse

Lin

De poster hangt erg mooi bij me! Ik denk dat ik volgende week even langs kom om ze allemaal weer te bewonderen.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Citaat van: ~Natas~ op 28 december 2005, 15:45:12
Hoi,

Ohohoh het zal toch niet waar wezen he.
Eerst dit en nu weer dat..........je moet toch even afwachten totdat je zekerheid hebt.
Maar wel spannend hoor, zo zie je maar je bent nooi 100% zeker van.

Groetjes,

Natas, Joepie & Jesse

Nee Natas, net als je denkt alles voor elkaar te hebben, gaat er 1 zitten brabbelen ;D Ik zie wel weer hoe dit afloop! :)

Citaat van: Lin op 28 december 2005, 15:59:05
De poster hangt erg mooi bij me! Ik denk dat ik volgende week even langs kom om ze allemaal weer te bewonderen.

Je bent welkom hoor! :) Ik hoop dat mijn poster dan ook hangt. Ik heb voor de kerst een leuk speeltje gekregen voor in de voliere. Een driehoek van hout waar ze op kunnen zitten. Erg gaaf en niet duur!
Ook een broedblok, een schouwlampje en een hygrometer. :)

Caroline

Hoi Rianne,

Citaat van: Rianne op 28 december 2005, 15:40:09
Ze heeft een beetje gebrabbeld maar voor de rest hoor ik haar nooit. Terwijl ze al 4 maanden oud is. En dat wittige hoofdje hebben volgens mij alle cinnamon geparelde witmaskers. En het is niet superwit of zo.

Dit laatste ben ik niet helemaal met je eens. Mijn Pablo is een cinnamon geparelde witmasker MAN, hij is nu 6 maanden en heeft nog steeds een hele grijze kop. Er zit nog geen witte gloed over of nks. En ik zeg al dat is een man. Mijn moeder heeft eenzelfde van 5 1/2 maand en die is al veel verder in de rui en nu ook al wit aan het worden maar was voor de puberrui ook helemaal grijs. Maar ik zal voor je duimen dat het echt een popje is hoor.  ;)

Helaas zat haar snaveltje gister weer vol met troep, dus dat hebben we er weer uitgepeuterd.... :-\

Hè wat vervelend. Ik hoop niet dat het zo blijft want dan moet je haar/hem straks binnen houden ook als het een man blijkt te zijn. Want elke keer in de volière uitvangen met een vangnetje is natuurlijk ook geen optie.  :-\

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Hoi Caroline,

zoals het er nu voor staat blijft ze binnen bij Tinco dus hoef ik haar niet te vangen.

Weer wat bijzonders hier, ik heb een virus op m'n pc. Was op zoek naar een crack voor een programma, en toen kreeg ik allemaal Trojan's op m'n computer. M'n broer heeft via Hulp op Afstand geprobeerd het eraf te halen maar het wil niet erg. Spy Sherriff heet het of zo en het installeert zich steeds opnieuw.... :-\