4 augustus 2025, 23:18:45

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Heel veel sterkte mezt de vervelende uitslag ook  !!!
Hopelijk blijft het bij de drie en komt het in orde met de andere valkjes he !! Eens goed ontsmetten allemaal en dan
hopelijk gedaan met die vervelende ziekte he !!! Grtjs Ann

Mandy

Verdorie Rianne, wat een tegenvaller zeg... :(
Maar je weet nu wel waar je aan toe bent en kan er naar handelen. Het is dikke dikke pech, weet er helaas ook alles van. :-\
Ik gebruik voor de gewone schoonmaak ook Dettol en voor het grotere werk zoals de blokken schoon maken ook Halamid. Is inderdaad heftig spul en moet je handschoenen bij aandoen. Maar het moet ook 20 minuten inwerken en daarna alles goed afspoelen. Kost mij dus altijd een dag werk met 13 blokken... ::)
Ik hoop dat verdere ellende je bespaart blijft.
Veel sterkte met alles!
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Sanna

Hoi Rianne,

Wat een ellende dat het toch papegaaienziekte blijkt te zijn. Heel veel succes met al het werk dat je nog voor de boeg hebt, leuk is anders. Ik hoop dat de kuur gauw en goed aanslaat.

Groetjes, Sanna

Saar

Hoi Rianne,
Ik heb het wel gevolgd maar niet gereageerd.
Ik wil je heel veel sterkte wensen. Hopelijk knappen al je andere valkjes snel op. Succes met het ontsmetten van de volliére!
Groetjes Saar :-*

Jacqueline

Rianne,

Ik heb je boekje ook gevolgd en ik weet uit eigen ervaring dat de onzekerheid frustrerend is. Gelukkig weet je nu wat er aan de hand is en kan je gaan behandelen. Veel sterkte met alles en hou ook je eigen gezondheid in de gaten.

Quendi

Hoi Rianne,

Ik weet niet of je al bezig bent met ontsmetten van hokken. Maar halamid is kankerverwekkend en heel slecht voor je als je het inademd. Wat net zo goed is, is Hibicet. Dit is verkrijgbaar bij de dierenarts op bestelling. Heb je geen consult bij nodig en wie weet kan je het zelfs via internet bestellen.

Sterkte!

Gr Sietske

Dierenfreackske

Hallo Rianne ....hoe is het met je en de valkjes ?
Heb je de voilère kunnen behandelen en heb je
de andere valkjes kunnen redden van die vreselijke ziekte ? Grtjs Ann

Rianne

Hallo allemaal,

ik ben nog niet begonnen, zaterdag pas. Eerst even goed kuren zodat de stress van het uitvangen ze niet teveel wordt.
Ik zal er naar vragen Sietske. :)

Rianne

Morgen is dus de grote schoonmaak. Hopelijk is het een beetje knap weer, zoals gisteren bijvoorbeeld. Het is nu grauw en bewolkt, en ijskoud!  :o

Ik zat eens te denken, hoe moet ik mijn dagboek nu noemen?  :-\

Peggy

Hoi Rianne, wat een tegenvaller ja...toch de papegaaienziekte. Hoop heel erg dat je andere valkjes goed gaan reageren op de medicijnen en dat hen een hoop ellende bespaard zal blijven. Klopt idd ja dat je beter de kalk weg kunt nemen nu ze ab krijgen.  Kalk vermindert de werking vd anti biotica. Morgen dus de grote schoonmaak!  Heel veel succes daarmee en volgens mij blijft het wel droog dit weekend!

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Jacqueline

Hoi Rianne,

Als ik de weerberichten moet geloven krijgen we morgenochtend mist en morgenmiddag zon. Ik wens je veel succes met de schoonmaak morgen.

ManjaV

Hoi Rianne,

Alvast veel sterkte morgen met het ontsmetten van de voliere. Het is een heel karwei en ik hoop dat je er relatief snel over kunt gaan doen. En hopelijk ben je snel van de PPGZ verlost.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Agnes

Hoi Rianne,

Ik zou de naam van je dagboekje niet veranderen, of je maakt er "Tinco's bende" van
Als eerbetoon aan Tinco.
Bij Caroline wordt Binky ook in ere gehouden.
Dat vind ik wel een mooie gedachte :)

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Rianne,
Ik had nog niet gereageerd op het feit dat je toch PPZ in je voliere hebt. Ik vind het heel rot voor je. Het is de nachtmerrie van iedereen die hier vogels houdt.
Succes morgen met het uitboenen van je voliere. Let wel dat het morgen behoorlijk fris wordt, paar graden boven nul.

Citaat van: Agnes op 14 december 2007, 12:30:03
Hoi Rianne,

Ik zou de naam van je dagboekje niet veranderen, of je maakt er "Tinco's bende" van
Als eerbetoon aan Tinco.
Bij Caroline wordt Binky ook in ere gehouden.
Dat vind ik wel een mooie gedachte :)

Zat ik ook al aan te denken, maar Dusty dan ???

Groetjes,
Monky