4 augustus 2025, 23:18:40

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Rianne

Zaterdag hebben we de valkjes en voliere bij mijn moeder opgehaald. Mijn vriend is er het hele weekend mee bezig geweest, dit is het resultaat:

Het groene gedeelte is nieuw:

Hier zie je dat het rechter deel apart is van de rest, hier gaan de cathi's later in. Tijdens de kweek wil ik die apart van de valkjes kunnen zetten.

Je ziet nog wel de tweedeling in valkjes, ieder eet op zijn eigen voerplank. De catharina's maakt het niks uit.

Noa, de witmasker split pale fallow bij Sietske vandaan, heeft haar eigen manier van eten:

Pino:

Max:

En Joey samen met Dusty:

Het gaat prima samen, geen ruzie of zo. :)

Valerie

♥Debby♥

He, dat is nog mooi geworden joh!! fijn dat het nu toch allemaal opgelost is.. Hoe is het met je moeder nu?  lichamelijk natuurlijk, maar ook geestelijk.. ze zal best stuk zitten denk...

Sterkte hoor voor jullie allemaal!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Rianne

Mooie foto's heb je gemaakt hoor. En het ziet er echt mooi uit.

Mara

Caroline

Gaaf!!  :D

Leuk ook de split pale fallow Noa (leuke naam  ;) ) voor Dusty. Ben benieuwd naar je jongen.  :D

Sterkte voor je moeder.  :'( :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Mijn moeder vind het erg mooi geworden, al mist ze haar valkjes nu al. Het is erg stil geworden om het huis. Haar buurvrouw moest er ook om huilen, zij vond het ook altijd zo gezellig.
Ik ben ook benieuwd naar jongen van Dusty en Noa. Ik weet alleen niet of dat er volgend jaar al van komt, Noa is nog erg jong.

Gerda

Hoi Rianne,

Ziet er mooi uit. Je Cathideel is dat nu een soort sluis? Of is de voliere alleen te benaderen vanuit het linkerdeurtje?

Fijn dat alles zo is opgelost, toch?

Liefs, Gerda

Rianne

Op de derde foto, het onderste gedeelte van het rechterpaneel is de deur. Hierdoor kom je in het grote gedeelte. Het cathigedeelte is helemaal apart van de rest en heeft een aparte ingang.

Saar

het ziet er mooi uit hoor :D
En ik kan het me heel goed voorstellen dat je moeder haar vogeltjes mist..
Groetjes Saar :-*

Rianne

Het witmaskertje Noa is een brutaaltje! Kent me nog maar net en landt nu al op mijn arm als ik eten ga geven :)
Tiaro lijkt een beetje achter Denzel aan te zitten, dat is niet de bedoeling! Gelukkig kan ik van het deel naast dat van de catharina's ook nog een aparte vlucht maken, misschien moet ik Ayko en Tiaro daar wel in zetten, misschien samen met Max en Pino. Die zitten altijd bij elkaar :)

Wilma1

13 november 2007, 21:26:10 #2935 Last Edit: 13 november 2007, 21:28:03 by Wilma1
Hoi Rianne,
Ik moet toch ook weer ff slikken, als ik lees van je moeder  :'( ik voelde het nét zo en nu eigenllijk weer een beetje, met dezelfde vogels, in hetzelfde deel van het jaar, als voor míj vorig jaar!!!

Ook zij weet dat ze goed terecht komen, net als ik..... maar het doet pijn en dat blijft het altijd wel doen!!! Je bent snel aan ze gehecht, ze zijn zo lief, gezellig en sociaal!!!

Hoe bizar, dat je vorig jaar meteen reaktie gaf op mij, maar dan voor je moeder en ze nu TOCH bij jou belanden?!!!! Hopelijk wennen ze snel bij je, maar dat zal gerust met andere valkjes erbij  ;D

IK ben je ook wéér dankbaar dat je dit doet!!!!

Fijn ze weer even te zien en zo leuk dat ze allebei een partner hebben!!!!

:D  :-* :-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Ik ben vandaag even op "inspectie" geweest  :P :D

Ziet er allemaal goed uit. Ik hoop ook dat er geen ruzie komt. Super dat je voor je moeder de valkjes kan opvangen. Maar dat had ik al gezegd. Leuk om dusty nu vaker te zien. Wat een mooi kereltje heb ik gekweekt.  :-X ;D En dat vriendinnetje mag nog wel even groeien, wat een lief klein poppetje.  :-*

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Jari en Dani wonen samen! Het is ietwat vervroegd, was eigenlijk vrijdag pas de bedoeling maar jullie zullen deze week nog wel lezen waarom ;D

Caroline

Ben benieuwd!!  ;)

Hier gaan ze ook op hele jonge leeftijd al samen wonen hoor. Soms al met 2 maanden.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Rianne,
Ziet er mooi uit hoor de voliere.
Je valkjes staan er ook weer mooi op.
Hi hi die Noah die wil graag lichamelijk contact met haar maaltijd ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes