4 augustus 2025, 23:17:55

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Wat lachen dat ze zo is gaan fluiten zeg :)

Misschien broeden geelwangpoppen wel niet zo goed omdat ze te mannelijk zijn, mijn geelwang pop fluit ook en Many had ook al een fluitende geelwang pop..  :D

Rianne

Wilma1

Citaat van: Rianne op 30 oktober 2007, 11:02:37

Hoi Rianne,

Tijd geleden, dat ik ben wezen buurten, maar bij de eerst "look in", zie ik deze foto  :o wat prachtig  :o is Dani  :D ook de voliere foto's zien er gaaf uit.... Ayko zo lekker "wollig"  ;D en wat een beauty is Joey, had je die al ???

Het is voor mij al bijna een jaar geleden, dat ik afsceid meost nemen van mijn lieverds.... ik mis ze nog steeds!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Hoi Wilma,

het is al een oudere foto van Dani, maar zo mooi is ze nog steeds hoor ;D
Joey heb ik nog niet zo heel lang, ik heb hem bij Rob S (van Verhalen ;D) gekocht.
Het gaat goed hoor met Max en Dusty. Max is verliefd op Pino, een lutino pop. Hij heeft gelukkig niet al te lang alleen gezeten na het overlijden van Stacy... Dusty vind Indy, een cinnamon geparelde witmasker (ook van Rob) wel interessant maar eigenlijk moet hij gekoppeld worden aan Noa, die hebben we zondag bij Sietske gehaald. Noa is een witmasker pop, split voor pale fallow. :) Ja mijn moeder is ook helemaal valkjes verslaafd ;D

Wilma1

:o Nou jááááá zeg.... hoe bedoel je TOEVAL  ::) ik had een popje in bestelling bij Marga, die ik aan Dusty wilde koppelen, haar naam....INDY!!!!!  ;D Vandaar dat Dusty zijn "pootje stijf houdt"  ;D hij wachtte NOG STEEDS op INDY en voila hier is ze dan  ;D ;D ;D ;D ;D

Ach wat fijn voor Max dat hij zich goed voelt bij Pino, het maakt het gemis van zijn eerste liefde makkelijker, hij en Stacy waren vanaf haar eerste dag bij ons héél hecht!!!

Heerlijk om dit te horen!!!

Doe de groetjes aan je moeder, weet je al wanneer het '.v gelegen komt voor een bakkie te doen ???

Behalve op Maandag en Dinsdag, kan ik in principe elke dag wel een gaatje maken!

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Pfff ik heb foto's van de 3 D-tjes boven maar vlak daarna brak de pleuris uit... De kooi stond open, dat kan gewoon want ze vliegen niet weg. Totdat Dani naar beneden viel en ze alle drie van schrik begonnen te fladderen. Allemaal ontsnapt, en Diego knalt toch met een rotgang tegen het raam... :o Hopelijk valt het mee en heeft hij er alleen hoofdpijn aan overgehouden...

Daantje:

Samen met papa:

Dulce

Caroline

Gave foto´s van prachtige valkjes.  :D

Ik duim dat ze er geen schade aan over houden.  :-\

Altijd balen zoiets.

Ik leer ze hier altijd vliegen, dan gebeuren er ook niet zo snel ongelukjes als ze bij me zitten en er breekt paniek uit, dan kennen ze in ieder geval vliegen en de kamer.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Zoooooooo,wat zal je geschrokken zijn !!  :o
Hou hem maar goed in de gaten.
Hopelijk houd hij er niks aan over.

Oja,hele mooie foto's van de mooie valkjes.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Rianne

Diego is wel gewend aan vliegen, het is een voliere valkje. Daarom ging hij ook zo hard... Hij is alleen verre van tam, heb hem met een netje moeten vangen. Dulce en Dani bleven op mijn hand zitten.

Mara

Hoi Rianne

Dat is schrikken zeg. Echt balen. Hoe is het nu met Diego?

Mooie foto's trouwens.

Mara

•=Bonnie=•

sooo, ja daar schrik je inderdaad enorm van. Gelukkig liep het goed af.

Rianne

Hij zit nog op stok en reageert goed. :) Gelukkig maar!

Rianne

Diego doet het nog! ;) Vandaag hebben de 3 D-tjes zich uitgeleefd op een rood pepertje. Vanmiddag heb ik de rest ingevroren, zo'n 35 pepers van de tuin :)

Verse foto's van het cluppie buiten! :D

Tamme muts Ayko:

Denzel en Joey in de ring:

Nevada:

Tiaro:

En nog een nieuwe foto van Jari:

Rianne

Zoals de titel al zegt, onverwachte uitbreiding...

Vandaag kwam mijn moeder langs, helemaal in tranen. Ze had uitslag van de longarts, ze loopt al een half jaar met benauwdheidsklachten. Na 2 weken geleden een CT scan met contrastvloeistof gedaan te hebben, had de arts nu de uitslag... ze blijkt, net als Wilma, allergisch te zijn en haar longen gaan kapot van haar eigen valkjes... :'(
Er ging van alles door mijn hoofd, waar moeten die valkjes heen, moeten Max en Dusty nu WEER naar een ander tehuis, en de voliere, daar krijg je nooit je volle geld voor terug ondanks dat die nog maar een paar maanden oud is... Toen kwam mijn vriend met het aanbod, wat ik zelf niet eens voor durfde te stellen: De valkjes zouden naar hier komen en de voliere gaat aan mijn eigen voliere vast! :o
Natuurlijk kwam daar het punt om de hoek kijken dat ik geen VIJF valkjes erbij kan hebben en voor nr 5 nog een partner, dus totaal ZES. Dus voor het valkje wat bij Rob vandaan komt, moet een nieuw tehuis gevonden worden. Ik heb de buurvrouw van Lin gemailt en anders weet ik nog wel iemand. De catharina's komen ook terug, die wil ik in een aparte vlucht van 1 x 1 zetten. Anders zit ik weer met de kweek.

Dus dat zijn de onverwachte plannen nu weer... Max en Pino, Dusty en Noa en Kai en Kia de cathi's komen naar mij toe. Aan de ene kant heel leuk maar de reden waarom... :'(

Caroline

Inderdaad, heel slecht nieuws voor je moeder.  :'(

Voor jou super dat je vriend zo lief reageert.  :D

Hele veel plezier met de verbouwing van de volière.

Beterschap en sterkte voor je moeder.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.