3 augustus 2025, 20:44:39

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Caroline

:D Gaaf!!!! Gefeliciteerd voor alle partijen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Esther*

Citaat van: Rianne op  2 september 2007, 13:59:35
:-[ Dank jullie wel!

Goed nieuws, ik had een mailtje van de buuf van Lin, waar de eitjes van Max en Stacy naartoe zijn gegaan. Er is gisteren een eitje uitgekomen! :D

Leuk, wat voor mutatie(s) worden het?

gr Esther

Anke

Hoi Rianne,
Wat leuk dat er een eitje uit is. Hartelijk gefeliciteerd met je donsje op afstand ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne

Max en Stacy konden geparelde jongen krijgen (man en pop) en lutino geparelde dochters. :)

Caroline

Ligt er nu ook nog een eitje van Lin bij??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Het donsje is dood... de dag erna kreeg ik een mailtje dat het jong met een lege krop in het blok lag... :( De andere 2 eitjes zat nog leven in, dus nog even afwachten.
Er liggen geen eitjes van Lin bij.

•=Bonnie=•

Zonde zeg :(

Waar zijn de eitjes van Lin eigenlijk gebleven of wordt dat niets meer.

Rianne

Die zijn al een tijdje weg. 2 verrot en 1 was stuk gegaan. :-\

Wilma1

Nou  :-\ het zit niet mee met die eitjes zeg ??? Ik wilde net gaan vragen hoe alles gaat...ivm Lin haar vakantie hou jij contact, begreep ik van haar....lees ik een jong geboren, denk YES  :D En even eronder dat ie dood is  :-\ wat ontzettend jammer ??? Wordt niet gevoerd door de pleegouders ???
:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Ik denk het. Of er was iets niet goed met het jong. Ik hoop op goed bericht over de andere eitjes. Maar als dat ook niet lukt, sja, je kunt er weinig aan doen, zo is de natuur. :-\

Wilma1

Dáár heb je helemaal gelijk in Rianne, je kunt niet alles vóór zijn....  ;) afwachten maar wat de rest er van "maakt" , zou leuk zijn als er nazaten zijn van die lieve Stacy.

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Gisterochtend ging ik de valkjes in de voliere eten geven. Ik hoorde dat Ayko nogal 'snotterig' klonk. Even in de gaten houden dus. Ze klinkt ook wel eens zo als ze gedronken heeft en te diep het water in is gegaan. Ik moest werken dus toen ik thuis kwam ben ik direct na het eten weer gaan controleren. En ze snotterde nog. Dus hup, Ayko mee naar de dierenarts. Ze heeft een ontsteking bij de neus, gelukkig niet in de longen. Dus een prikje Baytrill en een kuurtje antibiotica en hopelijk knapt ze op. Ik zit nog steeds met de toestand van Nayana in mijn achterhoofd dus hopelijk is Ayko sterk genoeg en wordt ze gewoon beter. (Nayana had dezelfde verschijnselen, werd niet beter, is naar Meppel gebracht en is daar na een paar dagen overleden)

Leuk nieuws, of eigenlijk wel grappig: Dani fluit net zoals Tiaro! :o Ik moet dus echt gaan kijken wie er zit te fluiten. Maar het kan niet anders dan dat Dani een pop is. En anders is het een hele interessante crossover. ;)

Wilma1

Hopelijk blijft dit beperkt tot wat het nu is en knapt Ayko weer op. Het is wel ff genoeg met het overlijden van valkjes hoor  :o ik hoor ff niet anders?! Gelukkig had je het snel in de gaten en meteen aktie ondernomen.
:-\ ;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Volgens mij knapt Ayko al weer aardig op. :) Alleen omdat ik de medicijnen in de snavel moet geven, is ze wat afstandelijker geworden. Hopelijk trekt dat wel weer bij, het is normaal een enorme kroeldoos. ;)

Ook heb ik nieuws over de eitjes van Max en Stacy, dat is helaas niks geworden. Maar goed, het zou zonde zijn geweest om het niet te proberen. Jammer, het had niet zo mogen zijn. :(

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.