2 augustus 2025, 01:30:42

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Caroline

Ach Rianne, jeetje.

Voor jou, je moeder en Wilma,

heel veel sterkte.

Rust zacht, lieve Stacy.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ivy

Hoi Rianne.
Sterkte met het verlies van Stacy.
Ik hoop dat jullie iemand vinden voor de eitjes, dat is natuurlijk niet leuk. Als Jessie niet alleen aan het broeden was, mochten ze hier wel, want zij is door haar vader bevrucht dus dat mag natuurlijk niet. Maar ik weet niet of zij het aan zou kunnen in haar eentje.  :-\

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

*Yvon

Hoi

Jeetje,we gaan het steeds vaker lezen dat valkjes ineens dood gevonden worden.  :-\
Heel veel sterkte ermee !!
Hopelijk vinden jullie snel een pleegkoppel voor de eitjes.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

Jeetje, ook zo ineens  ??? Sterkte, ook voor je moeder.

Rianne

Stacy zat een week met de staart in de knik voor het eerste ei kwam. De eitjes die ze legde waren echt niet groot, ik vond ze juist erg klein. De eitjes kwamen keurig op tijd. Maar al die tijd zat ze met een knik. Gistermiddag was ik bij mijn moeder en ik kon zo Stacy uit de kooi pakken. Ze liet nog ontlasting vallen dus er zat niks verstopt. Om kwart voor 12 's avonds belde mijn moeder nog, ze ging controleren en Stacy zat niet op de eitjes, ze stond erboven. Ik kon er ook niks op bedenken en zou de volgende dag wel komen kijken. Maar helaas lag ze 's ochtends dood op de bodem... :'(

Hoi Ivana,
er zijn 4 eitjes en ik denk dat ze alle 4 wel bevrucht zijn, dat is een hoop werk voor jouw valkje. Die moet niet uitgeput raken.

Verder iedereen bedankt voor de berichtjes. Het valt niet mee om nu nog een ander, ouder, wat tammig valkje te vinden. Het liefst wil ze een lutino, ze heeft al 2 witmaskers en een wildkleur en wil wat kleurtjes in de voliere.

Mara

Hoi Rianne en moeder

Wat naar om te lezen dat Stacey er niet meer is.

Heel veel sterkte met het verlies van Stacey.

Mara

Anja

Heel veel sterkte met het verlies van Stacey.

Groetjes Anja

Rianne

Ik zal hier ook nog even de foto's van m'n nieuwe bonte witmaskertje plaatsen:

Inge88

Erg van Stacy.  :(

Je bonte witmasker vind ik echt heel mooi, een plaatje!

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Wow wat een mooie zeg.

Groetjes Anja

Anke

hoi Rianne,
Ik kende je bonte witmaskertje al uit het boekje van Rob.
Hij groeit prachtig uit!!!
Wat een prachtig ventje ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ManjaV

Hoi Rianne,

Wat een vreselijk nieuws: jullie lieve Stacy is overleden. Heel veel sterkte met dit verlies, ik leef met jullie mee.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Rianne

Hallo allemaal,

het is zeker een mooi valkje. Hij begint al wat geluidjes te maken. :) Ook doet hij goed mee met eten, poetsen en slapen dus hij is inmiddels al goed gewend hier. Ik heb alleen nog geen naam...
Met de valkjes binnen gaat het ook goed. Dani eet al een tijdje pellets, daar ben ik wel blij mee. Zal eerdaags weer wat foto's van haar maken. Met haar ouders gaat het ook goed. Als ik begin te fluiten naar Diego, neemt hij het na een tijdje over en gaan de vleugels wijd en gaat hij zingen voor Dulce. Zo leuk om te zien :)
Voorlopig nog geen nestje van ze, eerst nog een pleegkoppel vinden. Het is jammer dat Tinco en Nevada niks doen. Wel trekken ze veel met elkaar op dus dat is ook wel weer leuk. :)
Verder weinig nieuws.

SLC

Hallo Rianna,

heeft u op MP op een Lutino valkje gereageerd?  ::)