The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Tjerk

Rianne

Boelig, een beetje chaotisch, druk, rommelig en zo ;D

Tjerk

Tuurlijk, we komen dalijk het dorp bij jou controleren ;D

Rianne

Da's een goeie, het is er nu kermis ;D Kom je ook een biertje drinken?

Tjerk

ManjaV

Hoi Rianne,

Gefeliciteerd met de komst van Dani. Wat een prachtig valkje zeg!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

margreet

hallo Rianne,

Ze is een plaatje, heel mooi.

groetjes Margreet

Anke

Hoi Rianne,
Nou we zijn er hoor :)
Terug heb ik de touristische route genomen, Het was daar ook erg druk met touristen :)
Alex heeft zich prima gehouden, hij zat lekker met de housnippers te spelen en op het eind zelfs aan het wilgentakje te knabbelen.
Nu zit Aaltje relaxed in de kooi. Hij (of uiteraard zij) heeft eerst de kooi eens verkend en zit nu rustig bij te komen van de rit.
Kortom, alles is oke.
Ik vond het heel gezellig om met jou, je vriend en je valkjes kennis te maken.
Enne Dani  en Alex zijn in het  echt nog mooier dan op de foto's ;D
Veel plezier nog met de feestweek!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne

Tijdje terug dat ik wat geschreven heb. Het is hier feestweek geweest en daarna moest ik extra werken ivm vakantie collega's. Ook heeft mijn vriend vakantie en zijn we veel van huis. :)

Vanmorgen ging ik bij de eitjes van Ayko en Tiaro kijken. Er zijn er 2 die weer zwart zijn, de andere 2 zijn nog helder en 1 daarvan piept zelfs! :D
Dat was het leuke nieuws, het slechte nieuws is dat er bloedluis in het blok zit. Ik heb er een topic over gemaakt bij verzorging. Ik baal er onwijs van, ligt er eindelijk een piepei, zitten er luizen op mijn jong te azen :-/

Ook kreeg ik donderdag op het werk een sms van mijn vriend dat er een muis in de voliere zat, deze verdenk ik dus ook van het overbrengen van de luizen. Daarvoor had ik nooit problemen...

Caroline

Sterkte met het ongedierte.  :-\

Succes met het piepei.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Rianne,
Wat vervelend bloedluis in de voliere :(
Ik dacht dat bloedluis alleen bij vogels voorkwam? Dus besmetting van de muis zou dan niet kunnen. Maar zeker weten doe ik het niet hoor.
Gelukkig heb je wel een piepei ;D
Succes met het bestrijden van de bloedluis!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Dacht ik eerlijk gezegd ook.  ::)

Kan wel via een nest van een wilde vogel in de buurt van de volière of natuurlijk een besmette wilde vogel, denk aan merel, mus, meesje of iets dergelijks.  ;) 
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Mijn voliere is van 1 zijkant en van boven afgedekt, zal zo wel even een foto plaatsen. Maar omdat ik nooit luis had, en er donderdag een muis in de voliere zat, dacht ik daar eigenlijk direct aan. Verder is er geen vreemde vogel in de buurt geweest, dat kan ook niet.

Mijn vriend en ik hebben een nieuw blok opgehangen, de eitjes overgelegd, Ayko, Tiaro en Tinco behandeld en nu alles maar goed in de gaten houden. Er zitten trouwens barstjes in het ei! :D

Rianne

Mara

Hoi Rianna

Die van mij is ook van boven en aan een zijkant afgedekt, en ik heb geen idee of het toch kan komen door een andere vogel. Ik hoop dat het nu onder controle is.

Succes met je piepei met barstjes.

mara