The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Inge88

Jammer van je eitjes... De andere 5 eitjes waren wel bevrucht dus? Van Nevada & Tiaro (& Ayko)

Rianne

Er is hier geen sprake van een aangeleerde cyclus, de vorige keer hebben ze echt heel lang gebroed, langer dan 21 dagen. Wil het na deze ronde niet lukken haal ik echt het blok wel weg hoor. :)
Als ik ook maar zou denken dat ze het niet zouden kunnen deed ik het ook niet, maar ze zijn superactief en krijgen ook goede voeding. :)

Hoi Inge,

nee buiten was ook alles onbevrucht.

Inge88

Dus je hebt nu helemaal geen bevruchte eitjes... jammer zeg! Hopelijk komen ze wel gauw! Het zit je van datte gaat niet echt mee dit jaar, tot nu toe...

kimmie

Heey Rianne,

Het zit je ook niet mee he...
Hopelijk gaat het de volgende ronden die ze proberen wel goed...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Rianne

30 maart 2007, 10:16:02 #2254 Last Edit: 30 maart 2007, 10:21:00 by Rianne
Dulce en Diego zijn een nieuw koppel, Tiaro, Ayko en Nevada hebben voor het eerst een blok buiten en Tinco... Tinco is eeuwig vrijgezel! ;D
Ik zit nu hard te denken over een leuke parter voor Denzel. Denzel is cinnamon bont gepareld, en heeft een mooie tekening op de rug. Zoiets valkje zou ik er ook wel weer bij willen hebben, maar dan een man. Dat wordt goed zoeken...
Ik heb meteen maar een advertentie geplaatst. :)

Rianne

Nog geen nieuws hier, alleen dat er weer gepaard wordt. Ik zag Dulce en Diego alweer paren en zojuist zag ik ook dat Tiaro en Nevada weer bezig waren :)
Ik had een ei op de bodem van de voliere gevonden en in het blok gedaan, hopelijk kan ik straks zien of het bevrucht is of niet.

Tinco lijkt al wat aardiger te zijn voor Denzel maar dat komt alleen maar omdat ze hem nog wel eens kroelt ::)
Ik heb inmiddels een valkje gereserveerd uit een getekend koppel waarvan de man een geelwang is, hopelijk krijgen ze gauw eitjes :) Dat zou een mooie partner voor Denzel worden :D

•=Bonnie=•

Wauw, dat klinkt ook als een mooie combinatie! Heb je foto's van dat koppel toevallig?

Rianne

Nee ik zal eens vragen of hij daar een foto van heeft. :)
De exacte mutaties zijn: geelwangcinnamongetekend x opalinegetekend.

•=Bonnie=•

Rianne

Gekoppeld aan Denzel kunnen deze jongen eruit komen:

Ouders:
Vader=Bont split voor {X1:Cinnamon} {X2:Gepareld} {X1:Geelwang (rec.)}
Moeder=Bont Cinnamon Gepareld

Nageslacht:
Jonge man
50.0 % Bont  Cinnamon split voor {X2:Gepareld} {X1:Geelwang (rec.)}
50.0 % Bont  Gepareld split voor {X2:Cinnamon}

Jonge pop
50.0 % Bont  Cinnamon Geelwang (rec.)
50.0 % Bont  Gepareld

Ik hoop natuurlijk op jongen die er net zo uit zullen zien als de ouders. :)

margreet

hallo Rianne,

Kan ook niet anders zeggen dan jammer v.d.1e ronde, misschien de 2e ronde meer succes.
Als het goed is krijg je dus een nieuw jong, maar wel een hele mooie.

groetjes Margreet

Rianne

Ik heb een foto gekregen van de man van het koppel. Deze foto is van vorig jaar:

Sommigen zullen de foto misschien wel herkennen en weten bij wie ik op de lijst sta ;D

•=Bonnie=•

Yep die herken ik wel  :) Mooie mutatie. Nou spannend joh.

Rianne

Wat een mooi valkje he? Heb er nu al zin in! :D

Na een paar dagen gerelaxed te hebben zijn Dulce en Diego weer aan de wipwap gegaan. Gisteren en eergisteren ook al dus ik heb weer hoop :)

Lin

Citaat van: Rianne op  4 april 2007, 12:42:55
Wat een mooi valkje he? Heb er nu al zin in! :D

Na een paar dagen gerelaxed te hebben zijn Dulce en Diego weer aan de wipwap gegaan. Gisteren en eergisteren ook al dus ik heb weer hoop :)

spannende tijden weer!  ;D Genoeg back up koppels nu toch?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)