4 augustus 2025, 23:18:19

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Caroline

Wow, wat een bende zeg, je badkamer maar kun je voor dit off-topic gebeuren niet beter een topic openen in het buurthuis??  ;)

Kun je je nog herinneren hoeveel problemen je had samen met nog enkele mensen in mijn dagboekje als ik off-topic ging??  ;D ;D

Om er geen problemen meer mee te krijgen ben ik speciaal een topic begonnen in het Buurthuis voor mijn off-topicverhalen, niet omdat ik dit nu zo graag wilde maar om er geen woorden er meer over te krijgen.

Voor mij is het niet echt leuk om nu met regelmaat en vooral bij degene die problemen bij mij ermee hadden en bij moderators gewoon in hun eigen dagboekje off-topicverhalen te lezen.

Let wel, dit is geen persoonlijke aanval op jou, ik wil er verder ook geen woorden over maar ....... wilde het toch eventjes kwijt.  ;)

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Hoi Caroline,

ik was niet van plan om er elke dag foto's van te maken en erover te schrijven hoor. :) Mijn dagboekje gaat verder toch keurig ontopic? Ik lees links en rechts wel vaker wat 'tussendoortjes', pas als het verhaal structureel over iets anders gaat is een topic in het Buurthuis beter gepast lijkt mij. Volgens mij houd ik me wel keurig aan de regels.

Bovendien vind jij het leuk om over je kinderen te vertellen, en dit doe je ook met regelmaat. Dat is toch wel een heel verschil met 1 keer 1 offtopic berichtje.

Caroline

21 november 2006, 15:13:11 #1742 Last Edit: 21 november 2006, 15:28:02 by Caroline
Ik schrijf inderdaad regelmatig over mijn kindjes, zoals jij schrijft over je katten, je catharina's, de kermis, dit keer over je badkamer en anderen weer over hun weekendjes weg, hun honden, hun katten of andere dingen die mensen in het dagelijks leven bezig houden.

Ik schreef al, dit was niet een aanval op jouw persoonlijk, ik was (en ben nog steeds) namelijk juist een voorstander van off-topic verhalen in de dagboekjes, alleen ...... gaf dit bij mij problemen.

Ik ben keurig met mijn off-topic verhalen verplaatst naar Buurthuis, terwijl er bij anderen het off-topic gebeuren gewoon blijft doorgaan, zonder dat er iemand naar kraait, dit is wat niet eerlijk is in mijn ogen. (en aan de mailtjes die ik met regelmaat krijg, ook niet in de ogen van anderen.)

Maar laten we het hier inderdaad maar bij laten, misschien had ik het niet in jouw dagboekje moeten schrijven maar in die van mijzelf, alleen was jouw off-topic verhaaltje misschien die ene druppel ...... hiervoor mijn excusses.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Hoi Caroline,

het is goed dat je het punt naar voren brengt hoor. :) Als je je ergens lang aan loopt te ergeren wil je dit ook een keer uiten.
Ik was alleen een beetje verbaasd, ik schrijf haast nooit iets over mijn prive leven in mijn dagboek, eens in de zoveel tijd misschien :)

Het is in ieder geval voor ons modjes een punt om over te vergaderen ;D

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Hmmm... ik weet het niet hoor maar volgens mij is Denzel een pop. Tinco en Denzel zaten net samen te eten en Denzel maakte allemaal piep geluidjes. Ik heb mijn lenzen niet in dus scherp beeld had ik niet maar volgens mij zat Denzel in de paarhouding. Maar dat kan ook komen omdat HET zijn evenwicht moet bewaren op het voerbakje. Ik houd die 2 in de gaten! ;)
Ik vond het wel vreemd dat de handelaar de geparelden als man verkocht en de niet geparelden als pop... dus het zou best kunnen. :)

Rianne

Ik weet het nu echt zeker, Denzel is een pop! Ze zat echt weer kippetje voor Tinco! En geluidjes maken! Heb er foto's van maar die zijn niet zo duidelijk. Ik moet zo nog ergens foto's maken, dan load ik ze wel up (of zeg je dat niet zo? ???)
Zal wel leuk zijn als Tinco en Denzel een koppel worden, hoef ik ook niet meer op zoek naar een pop. Hopelijk is Denzel ook split witmasker maar zo niet, is dat gewoon jammer. Kan ik geen witmaskers en albino's kweken met ze.
Zit nu wel te bedenken hoe ik Denzel nu moet noemen... Denza vind ik niet leuk :-\

Mandy

Niet? Ik vind het wel leuk klinken. :)
Maar fijn dat je nu weet wat het is.
Die valkjes toch, ze bezorgen ons nogal eens wat verrassingen, van wisselende geslachten tot verrassingseitjes.
Hopelijk wordt het een koppel en krijg je er ooit mooie jongen van. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Ineke

Caroline

Denzi ...... vind ik ook erg leuk klinken.

Tinco & Denzi (of Denzy)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Deana ??? klinkt als een filmster  ::) ;D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Hoe gaat het met de twee? Wel erg leuk zeg misschien straks een echt koppel. En met de andere valkjes?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Tinco vind de voerbak belangrijker.... ::) Denzel zit regelmatig kippetje bij hem maar hij blijft maar door eten. Ik hoop toch dat het een koppel word en heb het blok erbij gehangen. Als ik naar het formaat van Denzel kijk, schat ik haar een maand of 10, ze is echt fors! Maar er is nog geen interesse in het blok, misschien is het ook nog te druk 's avonds ivm de werkzaamheden aan de badkamer. Vanavond komt er weer iemand, die gaat de verwarming losmaken. En misschien ook nog sleuven vrezen voor de leidingen :-\
Dus ik moet nog zien of ze het blok in gaan. Ze blazen zelden nog naar elkaar maar bekvechten nog wel af en toe.

Dulce en Diego hebben niet meer gepaart sinds ze in de andere voliere zitten. Maar dat geeft niet want ze krijgen in maart/april pas een blok want dan is Dulce 1 jaar. :)

Buiten gaat het ook goed, alleen is Ayko het nog niet zo eens met de voeding keuze. Ik geef de kwartels nog wel zaadvoer, en soms wat restjes van de pellets als die er al zijn ;) Maar dan komt ze gauw bij me zitten om uit het bakje zaadvoer te eten. Slimme tante hoor ;D
Tiaro wordt steeds donkerder, hij heeft bijna geen parels meer. Maar het is nog steeds een super mooi valkje. En hij heeft het dik voor elkaar met 2 vriendinnen ;)
Nevada is een stuk minder bang voor me geworden. Voorheen raakte ze al in paniek als ik de voliere in kwam, nu blijft ze rustig zitten en kan ik haar staart aanraken. Dan begint ze wel gelijk te dreigen dus ze vind het niet leuk ;D

Met de cathi's gaat het ook super! Volgens mij eten die het meest van allemaal. Ik verdenk ze er wel op dat ze steeds in het waterbakje poepen :-X Rare vogels ::) Het vliegen van Kia gaat al wat beter, maar ze kan nog steeds niet in 1 keer van punt a naar punt b vliegen zonder tussenlanding. Als ik kijk hoe snel Kai is, dat is net een straaljager. :)

ManjaV

Hoi Rianne,

Heb je al een aangepaste naam bedacht voor Denzel of hou je het zo? Het klinkt sowieso lief, Denzel, ook al is het een popje.

Ja, en dat het een popje is, is dan wel duidelijk! Zeker als ze kippetje zit en van die piepgeluidjes maakt. Net als Daisy hier doet, dus ik weet precies hoe het klinkt! Lief! :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Rianne

Hey Manja,

ik weet nog niet, ik ben zo gewend aan de naam Denzel. :-\
Ze maakt lang niet zoveel herrie bij het kippetje zitten als bijv Ayko deed. En Tinco kan dat geluid zelf ook maken en dat geeft dus WEL herrie ;D