4 augustus 2025, 23:18:30

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Rianne

Vorige week heb ik via de fotoservice van de Hema een klein ringband foto album gemaakt, met valkjes foto's. Vandaag kwam ie met de post binnen. Een kleine impressie:

De achtergronden zijn ook nog eens foto's die ik zelf gemaakt heb, strand foto's, foto's van de omgeving hier, een bloesem vanaf onderen gefotografeerd, het bos... Dus echt een album van mezelf. :D

Valerie

:o Dat is prachtig mooi, Rianne!!!! Dat wil ik ook wel hebben!!! :)

Rianne

Het is heel eenvoudig om te maken. Je moet alleen een programma'tje downloaden van de website van de Hema. :)

Lin

Jeetje dat ziet er echt leuk uit! Als het nou een beetje goedkoop was dan kon je dat bij aankoop van een valkje geven.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ManjaV

Hoi Rianne,

Dat ziet er zeker prachtig uit. Een aanrader. :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Yvon

Hoi hoi

Zo dat ziet er zeker heelleuk uit !!  :D
Echt een heel leuk idee.

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Agnes

Hoi Rianne,

Dat album ziet er mooi uit.

Ik doe zoiets soortgelijks bij myphotofun. Je kunt er ook nog tekst onder zetten als je wilt.
Kan dat bij de Hema ook?

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Monky

Hi Rianne,

Ik was al heel lang van plan een fotoalbum te maken van van alles en nog wat.

Gaaf dat jij het wel gedaan hebt. Heeft zeker wel veel tijd gekost, of niet?

Het is prachtig gelukt!!!

Groetjes,
Monky

Rianne

Bedankt allemaal! :D

Dit boekje kostte incl verzenden €15,45 en er kunnen ongeveer 40 foto's in, afhankelijk van hoeveel je er per pagina doet natuurlijk. :)

Je kan er ook tekst bij zetten maar dat vond ik een beetje zinloos. Ik weet hoe de valkjes heten ;D
Maar als je bijv vakantie foto's hebt is het wel leuk te vermelden wat er op de foto staat. :)

Ik ben er 1 avond mee bezig geweest, ongeveer 2 uurtjes. :)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mandy

Ja hartstikke mooi en leuk! ;D
En niet duur hoor. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Ineke

Ziet heel mooi uit en inderdaad niet te duur. Ik ga nu naar de Hema site, want je hebt mij enthousiast gemaakt :)

Wilma1

Het idee van Lin, is best leuk....als je er tenminste de tijd voor hebt dat te doen  ::). Een echt baby album van je valkje...en de prijs kun je doorberekenen, als de de "klant" vooraf vraagt of deze interesse heeft in een album ???

De kwaliteit is erg mooi, ik heb een album laten maken voor Joke en vooral je eigen achtergrond creëren is super!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Hey Ineke,

ben je al bezig geweest met een foto album? :)

Even een korte update over de vogeltjes:

Ze zitten nu 1,5 week aan de pellets en ze beginnen er al van te eten. Ik heb ze eerst half om half gegeven en dat afgebouwd, nu krijgen ze alleen pellets. Eerst gingen ze nog in hongerstaking maar gisteravond begonnen ze er toch aan.

Buiten was het voerbakje ook uiteindelijk leeg, alleen denk ik dat Ayko en Tiaro het er absoluut niet mee eens zijn. Ik heb nog kwartels lopen dus die wou ik wat zaadvoer geven. Ik had een schoteltje op mijn hand en toen vloog Tiaro naar me toe en ging op mijn hand zitten, zodat hij van dat schoteltje kon eten. Ayko kwam ook al gauw bij me. Ik zal zo eens kijken of het bakje leeg is, kunnen er weer nieuwe pellets in. :)

Rianne

Ik ben momenteel douche loos! Vorige week zijn we (mijn vriend ;D ) al begonnen met wat voorbereidingen, tegeltjes er af waar het kon en zo. Maandag heb ik nog kunnen douchen, 's avonds ging de rest van de tegels + de vloertegels er uit en gisteren de muur en de douchebak.
Er komt een stukje bij van zo'n 70 cm, dit moet boven het trapgat komen. Zoals jullie wel kunnen zien is het een douchehokje ipv een badkamer ;)