The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Rianne

De bende zit buiten!

En de laatste is Diego op de voerplank. Die al lekker rood is van de bessen. :P
Ik had ze er gistermiddag in gedaan, en het klinkt misschien heel stom, maar ze lijken meteen een stuk groter zo. Ook is Ayko veel lichter dan ik altijd dacht. Ze zijn nu al behoorlijk gewend en zaten al te poetsen. :)

Riny

Hoy Rianne
De ''Bende van jou '' heeft het heerlijk naar de zin ,zo te zien.
Het is ook geen vooruitgang van een kooi naar een echte buitenvoliere.
Wanneer wil je de kwartels erbij plaatsen?
Groetjes Riny :D

♪ Marlies

Hoi Rianne, ;D

Je valkjes en catharina's zien er erg teverden uit.
Net wat Riny zegt, het is ook een hele vooruitgang.

Groetjes Marlies ;)

Rianne

Ja ze hebben het zo naar hun zin! Ze zitten met dit weer lekker te dommelen, ieder stelletje heeft al een eigen plekje :) Umi, het creme ino Catha'tje, is de brutaalste, die doet net of ze er al haar hele leven woont ;D

Heb je nog kwartels Riny? Want dan moeten we even een zondag plennen voor een tienertour ;)

Riny

Citaat van: Rianne op  2 juli 2006, 14:31:36

Heb je nog kwartels Riny? Want dan moeten we even een zondag plennen voor een tienertour ;)

Hoy Rianne
We hebben er zoveel dat we ze zelfs verkopen ;D

Rianne

Citaat van: Riny op  2 juli 2006, 18:55:24
Citaat van: Rianne op  2 juli 2006, 14:31:36

Hoy Rianne
We hebben er zoveel dat we ze zelfs verkopen ;D

;D Dat is mooi! Ik zal het thuis even overleggen, misschien wil mijn vriend ook wel mee. Ik IM je nog wel als ik meer weet. :)

Gerda

Hoi Rianne,

Leuk dat de bende nu buiten zit in de mooie voliere. Meteen wat gezelliger!! Mooi gezicht is dat dan, vooral ook met Kai en Umi ertussen, dat geeft nog wat meer kleur!!
En straks dus ook nog scharrelaartjes over de vloer, dan is het helemaal af!!

Liefs, Gerda

Rianne

Het is zo grappig, Kai en Umi lijken wel de baas te zijn. De valkjes vliegen weg en blijven op afstand, terwijl de Cathi's gewoon doen waar ze zin in hebben. :D

Wilma1

Hoi Riane,

Het hele "spul"buiten, zie ik.....lekker voor ze en zeker nu met dit weer....ze zien er happy uit en kunnen heerlijk gladderen.

Dat betekend dat Cosi OOK al bij zijn nw. baasje is...zal best stil zijn voor je ???

Ik had je gister ff snel een smsje gestuurd, want het was zooooo vreselijk warm hier :P :P :P, alhoewel het NU ook weer warm gaat worden, maar de zon is er nog niet  ;D

Het ging met Stacy prima p de camping, ze keek letterlijk haar oogjes uit en al die vogelgeluiden...kopje scheef...zelfs toen Piet het gras ging maaien, zat ze met haar neus tegen de tralies te kijken wat DAT was en weer dat kopje scheef.

Ze is erg bijdehand en heeft de pap "in de boom" gehangen  ;D ;D ze wilde Zaterdag al niet zo goed meer en zat al op 2x per dag, ze duwde het spuitje weg met haar tong  ::)...gisteren eenmaal weer in haar omgeving met alle anderen, maakte ze een spelletje van het opstappen, bijna eruit en HOPLA WEG  :-\ dit heeft ze een aantal malen herhaalt en het was MIJ te warm ermee door te gaan....in de middag had ik haar gewongen en zat ze rond de 85 op eigen "krachten"....dat lijkt me wel netjes...

Ze at op de camping ook best vaak uit het bakje, sla, appel, trosgierst, snoepstaaf....ach alles uitproberen en ze lijkt alles lekker te vinden....haar veertjes zijn mooi terug op haar kopje en ze ziet er goed uit...Melody en Maxime waren gezellig met haar mee  :D

Voor jou de "primeur" met een paar foto's  ;D ;D ;D verder laat ik het nog ff te warm hier.....pffffffffffffffff

Landing op de boeken, Stacy vloog lekker mee...korte afstand maar krachtig.... ;D ;)

pas op...ik kom ook  ;D!!!!

nou jaaa  ::)...met hulp dan  :P

en hier is ze dan in volle pracht!!!!  :D :D :D :D :D MOOI is ze he?!!!!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Ahh nog steeds dat zwarte snaveltje! :D Haar nekje en wangvlek zijn idd bijna dichtgegroeid. :) Ze ziet er goed uit!

De eitjes van Tinco en Nayana zijn volgens mij onbevrucht. Ze zijn alle 3 haast doorschijnend. Ik laat ze wel liggen, misschien komt er nog wel een bevruchtte bij. Maar ga zelf maar na, met dit weer is het te warm om te... :-X ;D

valkje-jacco

ik had uit betrouwbare bron vernomen dat je kwarteltjes uit het zuiden (america) komt halen, daarom, verse kwarteltjes, net een half uurtje oud!:

voor jou van mij ;D
gr.Mitchell!
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Rianne

Baby kwartels zijn zooooo lief en eigenwijs! :D Dank je wel voor de foto's! :D

Wilma1

Hoi Rianne,

Morgen zal ik kijken om wat  foto's bij mij te plaatsen, van de campingdagen...en ze is echt heel mooi ja!!!

Ik ga haar ook weer proberen eruit te halen om te wegen  ::) , al ze er wel goed uit ziet en ik haar regelmatig zie eten  :D of in het eivoer bakje etc....ik mag aannemen dat ze OOK water drinkt, want DAT zie ik niet ik heb op 3 plaateen water staan.

Ik heb toch maar een bakje voor aan het gaas gehangen, denk dat ze dat prettiger  ::) vind dan de silo op de vloer van de voliere, daar gaat ze dan wel eens heen als ze het de anderen ziet  doen  :P.

Wat een schattige kwartels zeg  :-*!!! Zijn die allemaal voor jou...ik vind het leuke beestjes, maar voor hier TE springerig vanwege de poezen die VOOR het gaas zaten te kijken, dus met schoonmaken een ramp  :-\

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Hoi Wilma,

nee ik neem ze niet allemaal ;D 3 vind ik wel genoeg! ;)
Stacy zal vast wel drinken, anders had ze nu wel met gestrekte pootjes gelegen. Kijk anders even naar haar ontlasting, of er een wit puntje in zit. :)
Zal een andere keer naar je foto's kijken, moet nu weg!

Rianne

Net even bij de voliere gekeken. De Catharina's zijn de baas, vooral Umi! Die laat zich door niemand wegjagen en had knallende ruzie met Diego. Ik had ze namelijk vers zaadvoer gegeven en ze wilden allemaal tegelijk eten ::) Om erger te voorkomen heb ik er een extra bakje bijgehangen, daar gingen de catharina's al bij zitten. :)
De valken onderling gaat wel, alleen Diego is best dominant en jaagt Ayko en Tiaro weg, en hapt soms naar Nevada. Hoezo dominant? ;D Ach, ze zullen het vast wel redden met elkaar. :) Zolang er niet gevochten wordt, en het bij dreigen en schelden blijft, maak ik me er niet zo druk om. :)