The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Rianne

Ik hoorde heel zachtjes 2 piepjes. Zouden Ayko en Tiaro die ook gehoord hebben, omdat ze er vandaag vaak met z'n tweeen op zaten? :)

gonnie

Hoi Rianne
En een bakje water in het broedblok zetten ,of is dat niet afdoende ?
groetjes Gonnie

Rianne

Hoi Gonnie,

zullen ze dat niet omgooien? Dan is alles drijfnat. Ik zal straks voor ik naar m'n bed ga nog even sproeien, in het blok en in de kamer. :)

Roosje

Oh jeetje wat spannend zeg. Misschien ligt er morgen wel een verrassing voor je :D

♪ Marlies

En ligt er al wat ? ;D

Lin

Ik denk dat de kans wel vrij groot is. wordt vaak 's nachts geboren bij mij dan.. Maar meteen voeren doen ze natuurlijk niet.  ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

• SH0RTY •

bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe bebe !

Ben je er al?

En Rianneke; Niet sproeien in het blohok!  :o

Groetjes,
Roxanne

Rianne

Er ligt nog niks! Wel hoorde ik duidelijker piepen. Is er nog een kant waar een valkje begint met uitbreken, ik bedoel, aan de kant waar het ei op ligt, of maakt dat niet uit?

Hoezo niet in het blok spuiten? Ik doe alleen de wanden. Mag dat niet?

Het gepiep hoorde ik gisteravond pas dus het jong heeft nog de hele dag de tijd. Maar van mij mag ie wel opschieten ;D

Rianne

Haha Ayko is echt fanatiek. Ze duwt zo Tiaro van de eitjes af, en gaat er zelf op zitten ;D

Rianne

Het piepei is aangepikt, en ik zie ook die bruine rand waar ik eens over gelezen heb pas geleden. :)

Caroline

Succes of moet ik zeggen sterkte met wachten.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Beide is goed ;D Dank je wel! :)

Christine

Nu komt het lange wachten!! ;D
Veel geluk en nu begint voor jou je echte kweekperiode!! ;)
Hopelijk groeien al de babydonsjes uit tot supervalkjes!! ;D

Groetjes
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Nou inderdaad. Hoe lang duurde het bij jou, nadat je het eerste piepen had gehoord? Ik zie maar 2 kleine barstjes en het piepen hoorde ik gisteravond. :)

Christine

Citaat van: Rianne op 11 mei 2006, 16:15:38
Nou inderdaad. Hoe lang duurde het bij jou, nadat je het eerste piepen had gehoord? Ik zie maar 2 kleine barstjes en het piepen hoorde ik gisteravond. :)

Bij de tweeling zag en hoorde ik al van donderdag, het eerste is zaterdag heel vroeg in de morgen uitgekomen en het tweede ergens rond 11u ofzo!

Het derde jonkie was de zaterdag al aan het piepen en kwam terwereld ergens zondag in de namiddag!

Het vierde jonkie begon van maandag te piepen en kwam uit dinsdag!

Ik denk dus echt dat het verschild van jong tot jong! Het is gewoon afwachten maar je weet nog ik zat echt in spanning en soms bange momenten met de tweeling omdat dat erg lang duurde! :-\ Maar goed alles is goed gekomen! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**