The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Rianne

Hij is er niet blij mee, maar heeft wel toegegeven. Hij is bang dat ik niet meer te stoppen ben ::) 'Het begint met valkparkieten, nu komen die dingen er weer bij en straks nog meer.' Oh oh wat kennen ze me weer goed. Mijn vader dacht al dat ik geen afstand kon doen van de kleintjes van Ayko en Tiaro straks. ::) Jaaaaa ik ga ALLES zelf houden! Daar hebben we lekker ruimte voor, zei ik tegen hem. ;)

Tiaro zit nu lekker op de eitjes. Ik heb weer even in het blok gespoten, tegen de wand, de luchtvochtigheid is te laag. Dat moet ik nu extra in de gaten houden met dit weer, want stel dat de kleintjes problemen krijgen met uitkomen. :-\

Caroline

Gaaf hoor, dat ie wel heeft goegeven.

Hij is wel niet erg standvast hè?? Ik kan me nog herinnneren dat je de eerste valk niet eens mocht en kijk nu??

Hihihi!!

Een volière, 6 valkjes, nestje op komst en 2 Catharina's.

Leuk hoor.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Haha ja inderdaad! :D
Maar ik zorg zelf voor alle dieren, ik ga met ze naar de DA, ik geef ze te eten en maak hun spullen schoon. Hij hoeft er alleen maar van te genieten haha! ;D

caro

Hoi Rianne,

Gefeliciteerd met je 2 Catharina's.

Leuk die foto van Tinco in het dagboekje van Lin. Ze lijken echt op elkaar zeg.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Rianne

Ja ze lijken sprekend op elkaar! Een foto van hun tweeen samen zou wel erg leuk zijn maar dan moet in met Tinco op pad. Dat doe ik niet hoor, ten eerste zou Nayana, zijn popje, dat niet leuk vinden en ten tweede, misschien heeft hij wel een virus of bacterie bij zich waar kleine valkjes kwetsbaar voor kunnen zijn.
Misschien lukt het Lin wel met Photoshop? :)

Alsof het nog niet warm genoeg is, besloten Tiaro en Ayko om gezellig samen te broeden. De luchtkamer van 1 eitje lijkt wel groter te zijn als gisteren. Hoezo, ben ik ongeduldig? ;D

♪ Marlies

'Het begint met valkparkieten, nu komen die dingen er weer bij .

Hoi Rianne, ;D

Noemt hij die schatjes nou dingen >:( >:(

Hij moet maar eens meekomen om ze te halen, dan zal ik eens een hartig woordje met hem spreken.  Dingen !!!! :o

Groetjes Marlies ;)

Rianne

Helaas gaat dat niet, mijn vader gaat wel mee.
Ik moet die dag naar Roosendaal. Mijn vader wordt dan opgehaald door een vriend die in Putte woont. En ik heb dan praktijkdag.
Hoe laat ik bij je kan zijn weet ik niet, ik schat rond een uur of 4. :)

• SH0RTY •

Hai Rianne, Whoehoe! Grote luchtkamer!
Zie je "het" nog wel bewegen in het ei? Je moet af en toe ook even wat water sproeien, dat is goed voor de eitjes ook. Niet op het ei of in de nestkast, maar gewoon in de kamer. Misschien willen ze ook wel badderen de ouders, dat is dan ook goed als ze weer wat vochtig op de eieren gaan zitten.

De luchtkamer moet niet TE groot worden, want dan heb je kans dat ie aan het uitdrogen is.

Dit was een eitje van Sam dat heel goed ging, maar uitdroogde door barstjes;

Maar dat zal bij jou wel meevallen denk ik :)

Hoor je al getik als je het ei tegen je oor houdt?

ieeeeeeeeeeeeks!

Liefs,
Roxanne

PS. Marlies heeft gelijk; CATHARINA'S ZIJN GEEN DINGEN! (behalve dan lekkere dingen)  ::)

Rianne

Ik hoor geen tikken, en in het ei is het zo donker dat ik geen beweging kan zien. Ik wil ook niet te veel aan het ei gaan draaien, straks is het kleintje de weg krijt. :-\
De luchtkamer is kleiner als op jouw foto.

♪ Marlies

Da's nou jammer, anders had ik hem wel even z'n vet gegeven. :P :P
En dan had ik Roxanne ook gevraagd om te komen. Met z'n tweeen sta je tenslotte sterker. :P ::) ;D

Ik zou het eitje lekker laten liggen.
Nou mag jij ook eens een keer geduld hebben. Dan weet je ook eens hoe  ik me voel. ::) ::)

Groetjes Marlies ;)

• SH0RTY •

Citaat van: marlies op 10 mei 2006, 18:12:05

En dan had ik Roxanne ook gevraagd om te komen. Met z'n tweeen sta je tenslotte sterker. :P ::) ;D

Nou mag jij ook eens een keer geduld hebben. Dan weet je ook eens hoe ik me voel. ::) ::)

Groetjes Marlies ;)

;D

Gaan we rellen?  8)

Rianne

Hahaha ja ik geef jou ook zo vaak dat advies! Nu is het aan mij, die zenuwslopende momenten ;D

♪ Marlies

Citaat van: • SH0RTY • op 10 mei 2006, 18:14:52
Citaat van: marlies op 10 mei 2006, 18:12:05

Nou mag jij ook eens een keer geduld hebben. Dan weet je ook eens hoe ik me voel. ::) ::)

Groetjes Marlies ;)

;D

Gaan we rellen? 8)

Je doet toch wel mee ::) ::) :-\

Lin

Oh.. het is net alsof ik oma wordt... zo voelt het! Ik zit elke keer naar mijn tel. te kijken op mijn werk of ik al een sms zie. ik denk dat ie er vrijdag is  ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Ik kan er niks over zeggen, ik zie er nog helemaal niks aan. Natuurlijk stuur ik je een sms als ik wat weet, of als het er ligt. Zou fantastisch zijn als ik morgen wakker wordt, en voer geluidjes hoor :D