27 juni 2025, 22:08:52

mijn valkjes

Gestart door Marjans, 19 december 2005, 19:22:00

« vorige - volgende »

Marjans

hoi iedereen heb niet veel te melden behalve dat pippi en boefie allebei kips zijn  er hebben al 2 eitjes in de kooi gelegen allebei stuk coco weet zich geen raad met de dames  zelfs niet bij zijn eigen vriendintje pippi hij kijkt er na en denkt wat moet ik nu doen ;Dweet ie gewoon weg niet dom vogeltje maar wel leuk om te zien haha maar ga probeeren om nog een foto te plaatsen  tot zo

Marjans

hier nog een foto van boefie die de camera wil pakken

Marjans

ga proberen nog een foto te plaatsen
dit is coco in een hele grote kooi.
Hij was lekker ondeugend aan het doen zijn popjes lastig vallen
en mij ;) lekker ding nou ik ga weer hoor het wel doegie

Marjans

komr nog een foto aan van pippi
ik persoonlijk vind dit mijn mooiste vogel en de liefste aahh maar zij is ook lief ook voor coco zij is zijn vriendin  .  maar nu ga ik echt hoor tot gauw

Riny

Hoy Marjans
Die foto's staan er prachtig op.
Oefening baart kunst.
Mooie valkjes heb je.
Groetjes Riny :D

Marjans

hoi iederen help!
ik zit met boefie zij heeft eitjes gelegd wel allemaal stuk maar nu sinds gisteravond is ze ineens een beetje ziek  ze zit in een propje en spuugt ik zie dat er een eitje in de weg zit.
maar sinds vanmiddag zit ze op de bodem van de kooi en ziet er niet uit help wat moet ik nu! graag zo snel mogelijk anwoordt alsjeblieft. alvast bedankt

Rianne

Oh jee,  Boefie heeft waarschijnlijk legnood. Zie je het eitje zitten? Je kunt, om haar te helpen, haar cloaca even insmeren met sla olie, of olijf olie, zodat het ei er beter uit glijd.
Het spugen vind ik erg raar, bel anders even Dr Feld op, telefoon nummer staat bij ziekte in het rijtje links.
Heb je ook een foto van Boefie's situatie nu?

Rianne

Plaats anders even een berichtje bij Spoed, dat lezen mensen eerder!

Marjans

nee helaas heb ik geen foto  hoe ze er nu uit ziet maar hij wordt wel gemaakt mischien staat ie er zo op

Christine

Ik hoop voor je dat alles inorde komt!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Marjans

hier een foto van een zieke boefie

Riny

Tel 033-2864772
Dit is het nummer van dr Feld.
Ik zou hem ook om raad vragen als ik jou was.

Rianne

Hoi,

hoe gaat het nu met Boeffie? Heb je haar cloaca nog ingesmeerd?

Marjans

hoi iedereen. met boefie gaat het beter :D ik dacht dat ze heel erg ziek was  maar viel eigenlijk  uiteindelijk wel mee  er zat een eitje dwars die ze moeilijk kon leggen en daar was ze zo ziek van :-[ maar ze heeft em gelegd en voelt zich alweer een stuk beter gelukkig. Het is altijd schrikken als een van je  liefjes ziek is en bijna voor dood gaan zitten want dat deed ze het was gewoon eng en zo zielig. met pippi heb ik dat nooit gehad als zei een eitje moet leggen die gaat gewoon op de bodem zitten  in een hoekje en blijft daar ook zitten de hele tijd als ze broeds is dus vandaar dat ik zo van Boefie schrok :o. ik zal kijken of ik nog een paar foto's heb tot zo

Riny

Hoy Marjan
Gelukkig dat het nu weer de goede kant op gaat.
ik kanm me voorstellen dat jij je rot geschrokken bent.