28 juni 2025, 03:54:50

mijn valkjes

Gestart door Marjans, 19 december 2005, 19:22:00

« vorige - volgende »

Christine

Wat ben ik blij dat het eitje er is!! Het heeft enorm lang geduurd dat ze dat kon leggen! Echt leuk dat je weer van je gezonde valkjes heerlijk kunt genieten!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Marjans

komtie

dit was het weer tot gauw

Riny

Citaat van: Marjans op 10 januari 2006, 12:16:28

dit was het weer tot gauw

Deze foto vindt ik wel heel erg leuk.
Groetjes Riny :D

Marjans

nog eentje dan

het zij er toch 2 gewoorde ;D

Christine

Prachtige foto's!! Ik vind die die riny geciteerd heeft ook wel heel mooi! samen met zen vieren op de foto!!

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Marjans! bedankt voor de foto in men verhaal te zetten!! ik kom regelmatig eens buurten!! :-*

Marjans

hoi iedereen :D hier is alles weer rustig en met Boefie is alles weer goed ze is weer heerlijk ondeugend alles willen slopen wat ze tegen komt inc de bril van mijn vriend ;D en de andere achja wat valt daar over te zeggen ook lekker ondeugend alleen niet zo sloperig als Boefie zal proberen nog een foto  erop te zetten komt ie

dit was het weer doegie

Marjans

hoi iedereen Boefie is eindelijk ei vrij  ze heeft er in totaal 5 gelegd maar niet bevrucht want zij heeft geen man mischien komt dat nog eens maar nu geniet ik er gewoon van dat ze zo tam is ze is tammer dan de rest  dus ook lekker ondeugend zoals vandaag ze was los en ik zat heerlijk aan broodje en koffie  en zij dacht dat lust ik ook :D dus ze proefde van de  koffie vond ze niet lekker ::) maar het broodje kaas was iets anders dat vond ze heel erg lekker  dus dan weet je het al moest mijn broodje delen met haar de schurk. en dan toch nog koffie  drinken vind ze niet lekker maar ze boog iets te ver voor over  dus koppie nat ( de koffie was al afgekoeld) en proesten dat ze deed maar heb haar geholpen schoon te maken anders ruikt ze zo naar koffie en worden de veertjes hard terwijl ze zo zacht zijn :-* dus dat doet ze nooit meer heeft ze van geleerd haha. maar dat was de belevenis vanvandaag kom gauw weer terug doegie

~Natas~

Hoi Hoi,

Ik moet zeggen je hebt mooie valkjes hoor.
Heb genoten van de foto's.
Ga ja verhaal zeker volgen.
Jammer dat de eitjes niet bevrucht zijn, maar wie weet in de toekomst.
DAn mag ze het proberen met een MAN  ;D

Groetjes,

Natas

Marjans

hallo heb het een beetje druk gehad vandaar een tijdje niets laten horen. dat heb ik vooral aan mijn valkjes gemerkt dat ze aandacht te kort kwamen door veel lawaai te maken  van he wij zijn er ook nog ;D dus heb ik ze extra verwend zondag en maandag zijn ze de hele dag los geweest en 2 snoep stangen gegeven vonden ze heerlijk de resten vind ik nu nog in huis ;D en lekker zitten te kroelen met boefie zij is de enige die het toe laat de andere 2 kroelen bij elkaar aaah zo lief een aquarium vinden zo ook heel erg intersant onderzoeken het helemaal maar schrikken als er een grote vis voor het raam komt  ;D en dan tegen het  raampje pikken  eerst heel voorzichtig en  dan iets harder ze denken dat ze de vissne kunnen pakken
slimpies :P maar heb eigenlijk niet veel te melden dus tot gauw maar weernog een foto dan doegie

Marjans

hoi iedereen ben een beetje grieperig dus wederom niet zoveel aandacht aan mijn valkjes en dat vinden ze niet leuk ze maken veel lawaai en dat kan mijn hoofdje nu even niet gebruiken maar daar denken zij anders over :P ze zijn nu ook los een zit bij me naar de verhalen te lezen van de meeste hier en naar de foto's aan het kijken en probeert dan het beeldscherm aan te raken  bij elke foto doet ze dat erg lief. en over het toetsen bord lopen erg leuk elke keer corigeren en dan kijkt ze he ik was aan het schrijven :D

ga zo weer lekker mijn bedje in toch even nog een paar foto's geplaatst  zijn helaas geen nieuwe maar die komen nog wel nou doegie

Christine

Verzorg je maar goed Het zit niet mee als je ziek bent!! De valkjes kun je laten wel verwennen als je je beter voelt!! :-*

Lin

Leuke fotos heb je de laatste blz gemaakt. Ben je nog steeds grieperig?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Marjans

hoi iedereen gelukkig gaat het weer wat beter loop op dit moment alleen nog maar te snotteren van verkoudheid dat is over gebleven van de griep. dus ben gisteren weer aan het werk gegaan en vandaag weer lekker vrij dus aan dacht  voor mijn vogeltjes. ga ze zo verwennen met een snoep staaf  en dan even lekker kroelen hebben ze wel verdiend.verder heb ik eigenlijk niets te melden. zal kijken of ik nog een leuke foto heb tot zo.

Marjans