DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: Anja op  9 december 2007, 12:34:25
Hoi Wilma,

Het was idd nodig. Heb nog nooit zulke viespeuken meegemaakt ;D ;D ;D ;D ;D
Nee hoor.

Aangezien we vanmiddag weg moeten heb ik ze gisteren gebadderd.


Dit is Yella en niet Macy :-[ :-[ :-[

Groetjes Anja


::) ::) :P :-X

Ehhhmmmm...oké...  :D

Hiihi.... spiegelbeeld is ook erg leuk ja  :D

Die Beauty, Piet vind het ook zóó leuk te horen en te zien....  :D Sinds wij dachten dat "het" een popje was, heeft ie ook ort daarna laten horen dat we hélemaal fout zaten  >:( ;D úren achtereen kon ie fluiten, "mekkeren"headbangen en weet ik wat voor geluiden er uit hem kunnen komen...

Hij zou mee kunnen doen aan IDOLS  ;D en soms dtopt ie bijna zijn kop in je mond om ff een knuffel te halen en de aandacht op te eisen.... nog niet veranderd zie ik, hij heeft het naar zijn zin, dát is duidelijk!!!!

Erg prettig gevoel Anja en Ton!!! Onze trots en eigenlijk Piets, díe heeft hem "gevonden" en aangeschaft  ;D heeft een perfect gezin gevonden samen met zijn popje Macy!!!  :D :D :D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Hier is het 2de filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=mJmNnjobb1g

Ik ga gewoon blozen van je compliment.

Groetjes Anja

♥Debby♥

Kwam gewoon even Hallo zeggen.. heerlijk om te lezen hoe jullie er van kunnen genieten dat B&M zo'n fijn huisje terug hebben nu..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Wilma1

Ik heb een goede daad verricht  :D althans dat vind ík  ;)

De ouders van een collega van Piet hebben een valkparkiet wildkleur popje.... nu vertoont zijn moeder de laatste maanden ook veel klachten van "verkoudheid", hoesterig, benauwd en hebben ze toch ziiten overwegen óf dat mss van het valkje zou komen.

Als ze een poosje niet bij haar is geweest, vakantie oid, dan heeft ze er minder last van  :-\ Nu was die collega hier van de week en vertelde dit zo. Ik vroeg waar het valkje dan een zou gaan. E.v. naar een bejaardenhuis, waar zijn zus werkt  :o :o :o occchhhh, arme diertje ineens in een kooitje moeten blijven :o

Ik ben metéén in aktie gekomen en wist wss wel en goede plek voor haar.... na overwegen is het gelukt Kirby gaat naar NELLIE  :D (Rocks) morgenochtend gaat Nellie haar ophalen bij die mensen, voordat ze weggaan op vakantie.

Dus Kirby krijgt de vrijheid, ipv de oudjes en in een kooi  ;D

Nellie is blij wat ze heeft Boefje, die naarstig op zoek is naar een popje en dát is er ff niet voor hem....vanaf morgen wél  :D :D :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Sanna

Heej wat leuk! Nou, dat is zeker een goede daad Wilma. In 1 klap 2 mensen blij! ;D

Groetjes, Sanna

Wilma1

Citaat van: Sanna op 14 december 2007, 22:10:42
Heej wat leuk! Nou, dat is zeker een goede daad Wilma. In 1 klap 2 mensen blij! ;D

Groetjes, Sanna


JIJ bent snel  :o ;D maar je vergeet iets  ::) morgen zijn er óók 2 valkjes blij  ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Wilma, Wilma wat een goeie daad weer .... je bent een engel.  :-*

Geweldig!!

Nellie en Boefje, veel plezier met Kirby.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sanna

Citaat van: Wilma1 op 14 december 2007, 22:18:46
JIJ bent snel  :o ;D maar je vergeet iets  ::) morgen zijn er óók 2 valkjes blij  ;D


Ow ja, dom van mij ;D ;D.

Wilma1

Op deze manier ben ik toch nog "bezig" om valkjes een goed huisje te geven, al kan dat helaaas niet hier  :D

Sanna, ik vergeef het je  :P  ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Peggy

Hoi Wilma; jij bent echt zo iemand van ;  niet teveel nadenken...gewoon doen...hupsakee Actie ondernemen...met als gevolg; 2 mensen  ÉN twee valkjes blij  ;)

Top Wilma !!
Dat verdiend een schouderklopje  ;D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Wilma1

Ehhhmmmm....*stil* ..... dank je Peggy.

Als ik zelf nog de voliere zou hebben zou ik al een grotere moeten inmiddels  ;D ... als ik iets hoor over dieren opvangen, denk ik even na "hoe" het te kunnen regelen en lukt het 9 van de 10X wel.

Elk dier verdiend een goede verzorging en liefde, ze zijn afhankelijk van ons, mensen, helaas kunnen we de hele wereld niet redden, al zouden we dat graag willen doen  :-\ ;)

Nellie is onderweg met haar BONTE  :o valkje, het is geen wildkleurtje ( al was dát ook prima!!) ze is mooi, lief en aanhankelijk en het klikte meteen, tussen de mensen waar ze haar ophaalde en Kirby. Ze liet zich flink kroelen door Nellie, wat die mensen nog nooit hadden meegemaakt van haar  :o

Ze knuffelden neusje aan neusje, maar Nellie knuffelde het hele valkje van kop tot kont  ;D (* lees platgezoend*  ;D ) en Kirby genoot ervan  :D

Nu de kennismaking zometeen, met de nieuwe wereld vól soortgenoten voor Kirby... ik ben benieuwd  :D én blij dat ik ervan hoorde en aan Nellie dacht!!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Je bent een topperd zeg! Echt geweldig. Dat verdient een heel dik compliment!! Nu zijn er twee valkjes blij!!!

Mara

Anke

Goed gedaan Wilma ;D ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja


Anja

Wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,


Heb je dit gezien.



Beauty heeft een hartje op zijn rug.

Groetjes Anja